• Anonym (Tja)

    En fråga till du som är tjej och snygg

    Har du legat med fler eller färre än 50 killar?

  • Svar på tråden En fråga till du som är tjej och snygg
  • Anonym (Peter Forsberg)
    Anonym (Brud25år) skrev 2017-07-24 14:56:31 följande:

    Han är svartsjuk för att jag varit med många, svartsjuk för att jag får mer om jag vill, svartsjuk för att han är rädd att jag hittar nån annan..


    Hur många har han varit med då? Är han inte i din liga, rent utseendemässigt?
  • Anonym (Brud25år)
    Anonym (Peter Forsberg) skrev 2017-07-24 16:37:22 följande:

    Hur många har han varit med då? Är han inte i din liga, rent utseendemässigt?


    Han är i min liga, vart med säkert lika många! Men du vet när folk gifter sig så .. vi har haft sex upp till 5-6 gånger dagligen fram till för 6 månader sen typ, då tog det stopp! Vilket inte är okej.. du då, vad intresserar dig av denna fråga?
  • Anonym (Peter Forsberg)
    Anonym (Brud25år) skrev 2017-07-25 08:14:24 följande:

    Han är i min liga, vart med säkert lika många! Men du vet när folk gifter sig så .. vi har haft sex upp till 5-6 gånger dagligen fram till för 6 månader sen typ, då tog det stopp! Vilket inte är okej.. du då, vad intresserar dig av denna fråga?


    Varför är han då svartsjuk, han borde ju veta att han med kan få mer hur lätt som helst....
  • Anonym (Brud25år)
    Anonym (Peter Forsberg) skrev 2017-07-25 09:16:06 följande:

    Varför är han då svartsjuk, han borde ju veta att han med kan få mer hur lätt som helst....


    Skillnaden är att han bara vill vara med mig!
  • Anonym (Peter Forsberg)
    Anonym (Brud25år) skrev 2017-07-25 12:34:13 följande:

    Skillnaden är att han bara vill vara med mig!


    Ok, ja då finns ju ett litet problem...Du får ut roa dig själv och hoppas du inte blir påkommen!
  • Anonym (F)
    Anonym (Tja) skrev 2017-07-18 18:08:02 följande:

    Har du legat med fler eller färre än 50 killar?


    Orkar inte en sån dum jävla fråga liskom!! Vad "är" snygg?!?! Inget Du eller någon annan kan svara på eftersom det inte finns något svar eftersom alla är olika, gillar olika osv. Jag tycker jag är snygg men det kanske inte du skulle göra.

    Sen, hur mycket sex eller inte man har, vad fan har det med utseende att göra?!
  • Sam84
    Anonym (F) skrev 2017-07-25 13:53:54 följande:

    Orkar inte en sån dum jävla fråga liskom!! Vad "är" snygg?!?! Inget Du eller någon annan kan svara på eftersom det inte finns något svar eftersom alla är olika, gillar olika osv. Jag tycker jag är snygg men det kanske inte du skulle göra.

    Sen, hur mycket sex eller inte man har, vad fan har det med utseende att göra?!


    Amen
  • Anonym (Brud25år)
    Anonym (Peter Forsberg) skrev 2017-07-25 13:51:32 följande:

    Ok, ja då finns ju ett litet problem...Du får ut roa dig själv och hoppas du inte blir påkommen!


    Precis ;)
  • Anonym (Peter Forsberg)
    Anonym (Brud25år) skrev 2017-07-26 11:41:33 följande:

    Precis ;)


    Kör hårt!
Svar på tråden En fråga till du som är tjej och snygg