• Catleya

    vilka lån/krediter har ni?

    Vilka sorters lån/krediter har ni? Bil, hus, ellos, Elgiganten osv?

    Själv har jag(27) inga än. Men lär ju bli bolån ev billån inom några år

  • Svar på tråden vilka lån/krediter har ni?
  • Guapa

    Bolån, studielån samt ett par räntefria kreditkort som jag betalar tillbaka på varje månad (ingår en massa förmåner).

    Mina disponibla tillgångar är dock större än lånen så jag utnyttjar det rekordlåga räntelänget så länge som möjligt.

  • Carambolan

    Studielån. En leasingbil. Beviljade krediter på American express, Sunfleet, Ellos, Zalando, m.fl men vi betalar alltid hela fakturan samma månad.

  • Aniiee

    Jag har inga lån eller krediter och ugan har csn enbart.


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Grande Rock

    Bostadslån ca 300kkr
    Studielån ca 200kkr
    Övriga lån har jag lyckligtvis blivit kvitt, hade på tok för mycket ett tag.


    Att tro är att inte veta
  • Frontline

    Bolån på strax under miljonen som vi amorterat 6000:- på i månaden. Har för stunden inga andra lån eller krediter. Ibland när vi beställer nåt över nätet tar jag oftast Klarna eller Resurs bank och liknande krediter och betalar det innan förfallodagen kommer, gör så mest för att jag vill ha varan innan jag betalar och för att konstatera att det är helt.


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Losa80

    Studielån (CSN). Bolån har vi haft men betalat av, hade en bra kontantinsats och amorterade väldigt mycket per månad för att vi tyckte det var värt att äga vår bostad själva och ville inte att banken ägde den.  I övrigt inga lån /krediter.

  • Butterscotch

    Bolån och studielån. Och om man tycker att kreditkort räknas in som krediter så har vi det också. Vi betalar även många räkningar i efterskott, när förbrukningen har kunnat beräknas, och det är väl i så fall också en typ av kredit. 

  • Catleya
    faren skrev 2017-08-17 13:48:10 följande:

    Flört Tjohoo, äntligen skuldfri!


    Grattis! Får man fråga hur mycket och hur du har klarat av det?:)
Svar på tråden vilka lån/krediter har ni?