• Paroon

    Vi 28år+ BF April 2018 med syskon!

    Som det låter. För oss över 28 som väntar syskon i april 2018. Tänker att när vi är några kanske vi vill flytta över till Facebook.

  • Svar på tråden Vi 28år+ BF April 2018 med syskon!
  • Ciconiidae
    Sajood skrev 2017-08-21 10:27:46 följande:

    Tvååringar är härliga! Och intensiva. ;) Min är född i maj.


    Samma här, majbarn :)
  • Sajood

    Fler än jag som mår illa? Jag mår jätteilla den här gången. Mycket värre än jag minns det från de två tidigare gångerna...

    Tips?

  • Amanda87
    Sajood skrev 2017-08-29 10:35:56 följande:

    Fler än jag som mår illa? Jag mår jätteilla den här gången. Mycket värre än jag minns det från de två tidigare gångerna...

    Tips?


    Har tack och lov sluppit illamående men vad jag förstått så sägs det att äta lite men ofta funkar, eller åksjukearmband..

    hoppas du blir bättre snart!
  • Sajood

    Tack Amanda87! Mycket bättre nu faktiskt! Hoppas att det håller sig på en rimlig nivå nu... ????

  • Hoppas7910

    Hej alla :)

    Hoppar gärna in här också!

    Fyller snart 38 år, nog äldst här tror jag ;)

    Och har en dotter på 13 månader. Förhoppningsvis går hon en lillebror/lillasyster i april <3

    Mår galet illa och kräker nästan varje dag.. humör giftigt som jag vet inte vad..

  • Ciconiidae
    stayyoung100 skrev 2017-09-09 23:17:50 följande:

    Hej!

    29 år gammal och har en son på 2 år och 3 månader. I april blir han storebror ????


    Då kommer båda våra barn vara lika gamla. Var bor du i landet. Vi bor i Gbg.
  • stayyoung100
    Ciconiidae skrev 2017-09-10 15:17:36 följande:
    Då kommer båda våra barn vara lika gamla. Var bor du i landet. Vi bor i Gbg.
    Vi bor i Jönköping! :)

    Ville så gärna ha 3 år mellan barnen och är helt överlycklig över att det förhoppningsvis blir så ????
  • Sajood

    Hur mår alla? Jag mår helt okej och vi gjorde ett KUB för ett tag sedan som såg fint ut. Illamåendet har blivit mycket bättre men jag märker fortfarande av det emellanåt. Nu ser jag fram emot RUL om en månad.

  • LindaWo

    Hej allihopa! Jag är 30 år och är gravid 12+6 så väntar ett syskon den 24/4-18 om inte ultraljudet sen visar något annat :)

Svar på tråden Vi 28år+ BF April 2018 med syskon!