Inlägg från: Mannschaft |Visa alla inlägg
  • Mannschaft

    Vad tänker tjejer på när de blundar?

    FL-tjej 1: "Kan det inte vara över nån gång! Jag tycker inte det här är skönt! Jag tycker inte det görs skönt för mig. Vad är skönt? Får fråga någon. Köpte jag verkligen mjölk? Tur att jag har en leksak på väg hem! Jag borde verkligen älska mig själv mer. Jag får väl stöna lite här då. Vilken vecka ligger påsken i år? Jag tycker inte mina tankar blir lästa."

    FL-tjej 2: "Åååååh vaaaaa skööööönt!"


    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Mannschaft
    Eena skrev 2017-08-19 18:11:27 följande:

    Jag kan nog vara både tjej 1 och 2. Fast utan tankarna om "jag borde älska mig själv mer och "jag borde stöna" och några av de andra på samma tema. Men de om påsken och mjölken känner jag igen


    Viktigast är nog att du oftare är tjej 2? I fall det ändå skulle dyka upp hos dig framöver så har jag nu kollat, påsken inleds nästa år i vecka 13. Mjölken får du be den personen köpa som kompensation.
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Mannschaft
    Eena skrev 2017-08-19 20:30:50 följande:

    Haha, tack för hjälpen! Nu slipper jag fundera på det under kvällens sexande. Nu för tiden är jag nästan alltid tjej 2. Nummer 1 var vanligare när jag var yngre och inte visste vad/vem jag behövde sexuellt. Har även hänt under ett långt förhållande där jag mot slutet hade förlorat lusten på grund av andra problem i relationen


    Skönt det, att du nästan alltid är tjej 2. Men var gårdagen ett poteniellt undantag redan på förhand? Fan om den personen inte stod för mjölken i så fall.
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Mannschaft
    Eena skrev 2017-08-20 17:20:58 följande:

    Haha, nej jag skämtade bara. Det finns inget som kan få mig att släppa fokus med honom


    Tänkte väl! Eller åh vad skönt, som vi säger i branschen.
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Mannschaft
    Anonym (FL-tjej 3) skrev 2017-08-22 15:13:39 följande:

    FL-tjej 3: "Gäsp! Om bara min KK vore här! Åhh, bara två dagar kvar tills jag får träffa honom! Men nu då! Skynda dig din jäkla Pajas! hmm, går han på om jag säger att jag hörde lillan gny på övervåningen? Nja, nääe förresten. Den körde jag med förra gången! Vad hette låten som jag hörde på radion i morse? Den var rätt bra! Jag ska försöka hitta den på spotify senare. Men KOM IGEN NU!!! Var klar nån gång!!! Så ja.. äntligen är han på väg... spela med nu. Om två dagar! om 48 timmar är det din tur!!

     - Åhh, älskling vad skön du är!

    Suck!


    Man förstår att det blundas med den tillvaron. Men oroa dig inte, du hittar säkert låten.
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
Svar på tråden Vad tänker tjejer på när de blundar?