Inlägg från: Anonym (Ja det är elakt.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja det är elakt.)

    Taskigt att boka resa utan honom?

    Det är väldigt taskigt. Fattar du inte det själv? Det är utfrysning och han kommer bli väldigt ledsen. Varför inte bara vara ärliga? Säg att ni ska resa och att han är välkommen att följa med men att ni tycker hans tjej är otrevlig mot er och att ni inte vill få er semester förstörd så vill han följa med är det utan henne.

  • Anonym (Ja det är elakt.)
    Kuddebarn skrev 2017-08-21 11:35:51 följande:
    Personligen anser jag att det är ännu mer taskigt att säga åt ens kompis att hens flickvän inte är välkommen att följa med, men att hen själv gärna får följa med.
    Hur tror du inte att flickvänner kommer känna sig då när hon får reda på det? Det är mobbning att göra en sådan sak och tror du inte att kompisen själv kommer att ta illa upp om de utesluter hans flickvän? 

    Då är det istället bättre att de inte frågar kompisen alls eller att de tar med både kompisen och hans flickvän och biter ihop, helt enkelt.
    Då kanske hon ska sluta vara otrevlig och dryg om hon inte vill bli utesluten?! Jag hade inte heller velat ha med en sån människa på min semester. Det är dessutom inte hennes kompisar utan hennes killes vänner. Men dom har flickvänner som inte tror dom är bättre än alla andra. Hade hon varit trevlig hade hon ju varit välkommen.
Svar på tråden Taskigt att boka resa utan honom?