• Anonym (Glader)

    Kukförlängare

    Hej på er!

    För en månad sen fick jag leverans hem på en kukförlängare (vill inte skriva ut varunamn på den, för då verkar jag vara en sån där som försöker marknadsföra en produkt). Principen är enkel. Det är ungefär som en liten ställning för penisen, där det i botten (vid roten) är en rund ring, och från denna löper det två stålpinnar till toppen, där man fäster en gummislang runt ollonet. Penisen dras alltså ut, och man kan ställa in hur hård dragningskraft det ska vara. Jag har nu använt denna ett par timmar per dag i en månad, och min penis har blivit lite tjockare och ungefär en centimeter längre. Skithäftigt! Det måtte väl vara samma princip som gäller när folk töjer sina öronsnibbar eller läppar. 

    Jag hade för en månad sedan en alldeles normal penis på runt 15 cm, men vad gör man inte för att öka njutningen för damerna i kommande äventyr :)

    Någon här med erfarenhet kring detta, som använt en liknande förlängare under längre tid?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-26 17:59
    Kan även tillägga att jag avser fortsätta med den i några månader till, och avser att få penisen att bli ungefär 18 cm lång och ännu lite tjockare.

  • Svar på tråden Kukförlängare
  • Anonym (Glader)
    Gammal Gubbe 59 skrev 2017-08-28 17:56:14 följande:

    Jag brukar köra in den i damsugaren en halvtimme om dagen.

    Dessutom tänder grannkärringen på män som damsuger (tror hon)Hjärta


    Haha! :)
  • Anonym (4fun)

    Efter att denna tråd skapades har jag försökt börja med denna metod igen för o testa igen. missat 1 dag hittills och ska försöka göra de varje dag i minst en månad och se om någon skillnad märks.  :)

  • Anonym (Glader)
    Anonym (4fun) skrev 2017-08-31 23:46:23 följande:

    Efter att denna tråd skapades har jag försökt börja med denna metod igen för o testa igen. missat 1 dag hittills och ska försöka göra de varje dag i minst en månad och se om någon skillnad märks.  :)


    Härligt! Keep up the good work! Jag sitter med den där mojängen på ballen i detta nu. Ser fram emot våren, då jädrans ska det hänga och slänga innanför shortsen! :)
  • Anonym (4fun)

    Precis som gym så har jag missat flera dagar pga jobb och fritid men jobbar på det. tror du de är kontinuerliga eller bara timmarna som räknas? 

  • Anonym (4fun)

    Precis som gym så har jag missat flera dagar pga jobb och fritid men jobbar på det. tror du de är kontinuerliga eller bara timmarna som räknas? 

  • Anonym (Glader)
    Anonym (4fun) skrev 2017-09-10 06:52:09 följande:

    Precis som gym så har jag missat flera dagar pga jobb och fritid men jobbar på det. tror du de är kontinuerliga eller bara timmarna som räknas? 



    Anonym (4fun) skrev 2017-09-10 06:52:04 följande:

    Precis som gym så har jag missat flera dagar pga jobb och fritid men jobbar på det. tror du de är kontinuerliga eller bara timmarna som räknas? 


    Det är lite samma för mig, men jag tror inte det är någon fara. Om man jämför med gymmet, så är det nog ihärdigheten som är nyckeln. Om man gymmar i ett år men missar några dagar här och där, så blir det ju ändå resultat jämfört med innan man började. Det är bara att köra!
  • Anonym (4fun)

    i vilket tillstånd applicerar du förlängaren? har problemet med att när jag ska lägga i den vaknar den lätt till lite o då blir grövre en va den är när jag väl sträckt några minuter o tenderar o glida ur lås ringen under ollonet. försökt justera de flertal gånger men känns som den lätt lossnar ändå

  • Anonym (mmm)
    Ask any woman, it?s never been the size of the boat that matters. It's all about the motion of the ocean
  • Anonym (4fun)
    förvirradpappa skrev 2017-09-20 10:37:50 följande:

    Helt rätt.
    När jag ville uppnå längd så gjorde jag manuell stretching av penis, och som komplement en extender från "Sizegenetics" som jag hade några timmar om dagen, gick från 17 till 19 på 2 år och var sedan nöjd.
    Nu kör jag manuell jelqning för omkretsen och har Girthblaster från www.skitstor.se som komplement, och ibland frågar folk om dom borde köpa den också, sen visar det sig att deras mål är LÄNGD, då blir mitt svar NEJ.
    Då ska man ha en kukförlängare, INTE en pump.
    En gång för alla:
    Längd: Stretching+ extender/förlängare
    Omkrets: Jelqs/Ulis+ Pump (luft, inte vatten!!).

    Över och ut.


    Någon statistik på ökad tjocklek? :)  är själv rätt bra i längden men alltid jagat grövre. alltid haft dröm om att få öka allt från 1-4 cm i omkrets och gått i alla möjliga tankar.. även operation.. men de finns inga vettiga metoder. använder pumpen men oftast bara impulsivt innan samlag men aldrig ordentligt kontinuerligt då jag tröttnar då jag tänker att de inte gör någon skillnad ändå.. 
  • Ganskafet

    Som svar till 4fun (anonym).
    Jag håller med förvirrad pappa om det mesta, men jag skulle även vilja betona extra hårt att det INTE GÅR att göra den tjockare med endast pump, börja med manuella övningar och ta in pumpen som komplement senare.
    Jag fick gästskriva ett blogginlägg på skitstora bloggen för några dagar sedan som beskriver min egen resa mot tjockare penis, helt utan någon reklam för någon pump eller piller, bara mina egna erfarenheter och åsikter, läs gärna igenom det och se om du är redo att lägga den tiden på att göra den "1-4 cm tjockare", är du redo så är det möjligt!

    skitstor.se/blogs/skitstorabloggen/fungerar-verkligen-jelqs-kontroversiell-omkretstraning-for-penis

Svar på tråden Kukförlängare