• Anonym (bedrövligt)

    Måste man gå med på analt för att få ha sex med killar?

    Kan nämligen inte tänka mig att hålla på med detta. Har försökt men fann bara obehag.. Sista två dejterna har velat detta och de sket sig pga att jag inte gick med på det...Dessa två kunde  knappt ens knulla vanligt och slakade under samlaget och var bedrövliga att ha sex med.
    Riktigt dåliga upplevelser som fick mig att undra om killar generellt missuppfattat den kvinnliga anatomin?

  • Svar på tråden Måste man gå med på analt för att få ha sex med killar?
  • 100kgpappa
    Anonym (realist) skrev 2017-09-14 20:47:23 följande:

    Låter som du sprungit på ett par bögar som ännu inte kommit ut garderoben.

    Kan inte se någon annan anledning av att man vill knulla analt.

    Om du skulle råka ut för det igen är det väl bara att du låter killen veta att han är homosexuell, inget fel i det men det blir så fel då homosexuella inte har koll på sin läggning.


    Absolut! Och ännu värre är det med killar som vill bli avsugna! Det är ju ännu vanligare än analsex bland homosexuella män, så vill man att en kvinna ska suga av en så kan inte jag se nån annan anledning än att man egentligen vill att en man gör det.

    Det är enbart vaginal penetration som kan klassas som heterosexuell godkänd sex!

    Män som slickar fitta är osäkra i sin könstillhörighet och är egentligen lesbiska kvinnor som fötts i fel kropp!
  • Anonym (Smygisar)

    Min personliga teori om killar som bara kan ha anala samlag är nog egentligen dragna till sitt egna kön och borde inte vara med kvinnor. DE är inte män nog att erkänna det för sig själva och förstör för kvinnor som vill ha en bra sexupplevelse . Kvinnor har vaginor . 

  • Anonym (realist)
    100kgpappa skrev 2017-09-14 22:48:10 följande:
    Absolut! Och ännu värre är det med killar som vill bli avsugna! Det är ju ännu vanligare än analsex bland homosexuella män, så vill man att en kvinna ska suga av en så kan inte jag se nån annan anledning än att man egentligen vill att en man gör det.

    Det är enbart vaginal penetration som kan klassas som heterosexuell godkänd sex!

    Män som slickar fitta är osäkra i sin könstillhörighet och är egentligen lesbiska kvinnor som fötts i fel kropp!
    Var det lite för personlig?Kände du igen dig lite för väl så du hade ett behov av att försöka dölja din dragning till rövar?  Känner du dig kränkt nu..

    Var bara lugn, tänd ett par av dina doftljus och informera din partner om vem du egentligen är...
  • Aikido
    Anonym (AnalKungen) skrev 2017-09-14 20:36:40 följande:
    Ja, så är det nog. AnalKung. Bara jag som kan vara AnalKung.
    Blir lite orolig över hur din krona kan tänkas se ut.
  • Anonym (AnalKungen)
    Aikido skrev 2017-09-15 00:16:03 följande:
    Blir lite orolig över hur din krona kan tänkas se ut.
    Mykket stor anal krona.
  • VirgoLeo
    Anonym (realist) skrev 2017-09-14 20:47:23 följande:

    Låter som du sprungit på ett par bögar som ännu inte kommit ut garderoben.

    Kan inte se någon annan anledning av att man vill knulla analt.

    Om du skulle råka ut för det igen är det väl bara att du låter killen veta att han är homosexuell, inget fel i det men det blir så fel då homosexuella inte har koll på sin läggning.


    Nää kan det vara så! ?

    Hade en analfixerad kk förut, (HELT ointresserad av vaginan) funderade fasen på om han inte var smygbög.
  • VirgoLeo
    Aikido skrev 2017-09-15 00:16:03 följande:

    Blir lite orolig över hur din krona kan tänkas se ut.


    HaHaaaHaaaaAaa!!

    Tack
  • 100kgpappa
    Anonym (realist) skrev 2017-09-15 00:14:26 följande:

    Var det lite för personlig?Kände du igen dig lite för väl så du hade ett behov av att försöka dölja din dragning till rövar?  Känner du dig kränkt nu..

    Var bara lugn, tänd ett par av dina doftljus och informera din partner om vem du egentligen är...


    Haha...svara på frågan istället, är du en liten smygbög som drömmer om skäggiga muskulösa män när damen tar din lem i munnen?

    Fast du kanske inte kommit dit ännu i livet, men det finns någon för dig också, var inte orolig.

    Som information kan man svara på intillegensbefriade inlägg utan att man tar dem personligt, men jag misstänker att det ligger lite utanför din nivå att begripa.

    Dock lite imponerad av att du begrep satiren i mitt inlägg, hade inte räknat med det faktiskt.
  • Anonym (The more you know.)
    100kgpappa skrev 2017-09-17 08:04:50 följande:

    Haha...svara på frågan istället, är du en liten smygbög som drömmer om skäggiga muskulösa män när damen tar din lem i munnen?

    Fast du kanske inte kommit dit ännu i livet, men det finns någon för dig också, var inte orolig.

    Som information kan man svara på intillegensbefriade inlägg utan att man tar dem personligt, men jag misstänker att det ligger lite utanför din nivå att begripa.

    Dock lite imponerad av att du begrep satiren i mitt inlägg, hade inte räknat med det faktiskt.


    *intelligens

    Jodå så att...
  • 100kgpappa
    Anonym (The more you know.) skrev 2017-09-17 16:35:17 följande:

    *intelligens

    Jodå så att...


    Haha..ja ibland slinter man lite på tangentbordet när man skriver för snabbt...

    Men din sista mening...blir liksom lite bakvänt och påpeka stavfel (för lite att göra eller...)och sen skriva en riktigt IQ-befriad slutkläm...
  • Robert 832

    Kukmätningen i den här tråden... Jeez.

    Okej, vet inte varför de killar du deltar har varit analfixerade. Kanske dras du av nån anledning till killar som är mer openminded, charmiga och experimentlystna. Många killar lägger stor vikt vid sex och det är rätt vanligt idag med öppnare dialoger och mer information tillgängligt att ta ut svängarna något. Analsex är t.o.m väldigt normalt. De flesta klarar sig nog utan det men experimenterar då antagligen på annat sätt.

  • Lord Hans
    Anonym (Bo) skrev 2017-09-14 20:07:23 följande:
    Lite oklart där. Är du anal eller kung?
    Han är nog kung i landet Anal. Huvudstaden heter Browntown.
Svar på tråden Måste man gå med på analt för att få ha sex med killar?