• me33

    Xpectum utbildning

    Med tanke på oklarheten ifrån er kursdeltagare tror jag skolan presterar mera åt det dåliga hållet än åt det andra.

    Förväntade mig inte så mycket heller, idag släpper man in lite allt möjligt på redovisningskurserna. 
    Om jag startar börjar med ett eget företagande kommer jag att sköta min bokföring 100%.

    Dagen som jag skulle lämna över böckerna åt en revisor existerar inte, läser man den här tråden förstår man varför jag inte skulle göra det.

    På senare tid har svaret varit för att bota arbetslöshet att alla ska plugga till redovisningsekonom, jaa, det är lösningen! 

    Men jag har nyheter för er, det kommer inte att finnas lika mycket jobb av denna karaktär i snar framtid. Ekonomisystemen visma, fortnox kommer att exkludera ut revisorerna i kalkylen.

  • me33

    Inte så många skolor som expectum just redovisning har dykt upp på forumet med att man vill ha rätt svar här. 
    Foten i munnen

    Seriöst, det kan inte vara en bra skola.

  • me33

    Inte så många skolor som expectum just redovisning har dykt upp på forumet med att man vill ha rätt svar här. 
    Foten i munnen

    Seriöst, det kan inte vara en bra skola.

Svar på tråden Xpectum utbildning