• Anonym (Fattade kanske fel!?)

    Rövbild

    En kille jag har sex med. Frågade om röv bild. Har skickat på min rumpa flera gånger men jag uppfatta röv som röv håla? Jag skickade en bild. Och efter det undviker han mig?! Fan! Fattade jag fel? Han kanske bara mena rumpa! Eller överreagerar jag. Vad tycker ni killar skulle ni bli äcklade?

  • Svar på tråden Rövbild
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)

    Men han sa Lixom. "visa mig röven som jag knullade, vill slicka bilden"

    då Sa jag: "haha det går inte" då sa han jooo

    mår så dåligt nu......

  • Anonym (Fattade kanske fel!?)

    Aja. Är väl inte meningen att det ska vara just vi två....

  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Anonym (Haha) skrev 2017-09-21 11:52:23 följande:

    Hade jag varit ihop med en Person i ett års tid hade jag vetat om denne ville ha bilder på min röv på detta sett


    Men om det hände en sån olycka?
  • Anonym (G)
    Anonym (Fattade kanske fel!?) skrev 2017-09-21 11:37:03 följande:

    Okej. Men just denna kille frågar mig om han får slicka min röv. Sen frågar om bild och att han vill slicka bilden..... Han är förtjust i analsex. Men herregud.... Fattade helt fel ändå?


    Och nu tappade du nog de flesta, helt uppenbart att du är killen som är fixerad av att slicka tjejer i röven.
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Anonym (G) skrev 2017-09-21 12:50:30 följande:

    Och nu tappade du nog de flesta, helt uppenbart att du är killen som är fixerad av att slicka tjejer i röven.


    Va? .....
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)

    Ja är en tjej om det behövs tilläggas

  • Anonym (H)
    Lord Hans skrev 2017-09-21 11:39:13 följande:
    HahahaSkrattande
    Jag trodde det bara var Fredde Schiller som höll på och skickade bilder på sitt anus.
    Ha, ha
  • Anonym (.)
    Anonym (Fattade kanske fel!?) skrev 2017-09-21 11:37:03 följande:

    Okej. Men just denna kille frågar mig om han får slicka min röv. Sen frågar om bild och att han vill slicka bilden..... Han är förtjust i analsex. Men herregud.... Fattade helt fel ändå?


    Om han går igång på det, hade jag också tolkat det som att han ville ha en bild på just hålet. Men från det du skriver ibtrådstarten tror jag att han menade rumpan i helhet.

    Här är en annan kille som gillar analsex, jag gillar också att slicka där, och kollar gärna in hålet ingående.

    Men jag fattar inte att han inte hör av sig? Hur lång tid har du inte fått tag på honom? Väldigt känslig kille verkar det som... går bra att slicka där, men pallar inte en bild?
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Anonym (.) skrev 2017-09-21 14:01:11 följande:

    Om han går igång på det, hade jag också tolkat det som att han ville ha en bild på just hålet. Men från det du skriver ibtrådstarten tror jag att han menade rumpan i helhet.

    Här är en annan kille som gillar analsex, jag gillar också att slicka där, och kollar gärna in hålet ingående.

    Men jag fattar inte att han inte hör av sig? Hur lång tid har du inte fått tag på honom? Väldigt känslig kille verkar det som... går bra att slicka där, men pallar inte en bild?


    Tack för din kommentar, jag började känna mig helt stupid och onormal.

    Alltså det hände i förrgår kväll. Och igår hördes vi inte. Så jag skrev idag till honom, ringde också men har inte ännu inte fått svar, jag vet att han sätt det. Skrev ett sms också där jag förklarade att jag måste förstått fel och att jag ber om ursäkt. Det har han inte ens öppnat.

    Men det är överdrivet ellerhur? Att han inte ens kan säga något?

    Han gillar mig verkligen det vet jag, och vi kan typ inte hålla oss borta från varandra och han vill alltid ringa mig, Så tråkigt...
  • Stårschan
    Anonym (Fattade kanske fel!?) skrev 2017-09-21 14:25:00 följande:
    Tack för din kommentar, jag började känna mig helt stupid och onormal.

    Alltså det hände i förrgår kväll. Och igår hördes vi inte. Så jag skrev idag till honom, ringde också men har inte ännu inte fått svar, jag vet att han sätt det. Skrev ett sms också där jag förklarade att jag måste förstått fel och att jag ber om ursäkt. Det har han inte ens öppnat.

    Men det är överdrivet ellerhur? Att han inte ens kan säga något?

    Han gillar mig verkligen det vet jag, och vi kan typ inte hålla oss borta från varandra och han vill alltid ringa mig, Så tråkigt...
    Du är inte ens en liten gnutta orolig att det kan ha hänt honom något? Att hans tystnad kanske inte alls har med din fula bild att göra?
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Stårschan skrev 2017-09-21 14:26:43 följande:

    Du är inte ens en liten gnutta orolig att det kan ha hänt honom något? Att hans tystnad kanske inte alls har med din fula bild att göra?


    Nej, såg att han varit online lite här och var.
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)

    Ja men inte bara det, han Lixom stoppar in sitt finger där när vi har sex.

    Kan man verkligen bara bryta med någon sådär? Han sa ibland att han älskade mig.

  • Anonym (G)
    Anonym (Fattade kanske fel!?) skrev 2017-09-21 15:43:49 följande:

    Ja men inte bara det, han Lixom stoppar in sitt finger där när vi har sex.

    Kan man verkligen bara bryta med någon sådär? Han sa ibland att han älskade mig.


    Hur gammal är du?
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Anonym (G) skrev 2017-09-21 15:44:59 följande:

    Hur gammal är du?


    26?
  • Anonym (G)
    Anonym (Fattade kanske fel!?) skrev 2017-09-21 16:00:44 följande:

    26?


    Knappast.
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Anonym (G) skrev 2017-09-21 16:02:20 följande:

    Knappast.


    Vadårå?
  • Anonym (Fattade kanske fel!?)
    Anonym (G) skrev 2017-09-21 16:02:20 följande:

    Knappast.


    Är jag dum i huvudet nu också för att jag tar hans ord "älskar dig" på allvar?
  • Anonym (G)
    Anonym (Fattade kanske fel!?) skrev 2017-09-21 16:03:56 följande:

    Vadårå?


    För att på sättet du skriver och argumenterar på verkar det som om du är högst 14-15 år. Eller så är du bara någon som spelar korkad brud.
Svar på tråden Rövbild