Inlägg från: Anonym (mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mamma)

    Fyller år imorgon och han bryr sig inte ens.

    Hej! Jag e verkligen inget litet barn eller så men att ens partner inte bryr sig om ens födelsedag gör faktiskt lite ont..

    Vi har barn & familj, vi båda blev sjukskrivna(pga sjukdom)  och pengarna har verkligen inte räckt till ett tag, vi tog allt vi hade i bufferten för att det skulle räcka och nu igår vid BB fick jag betala fjärrvärmen vi låg efter med så vi kan komma i fas nu på måndag när lönen kommer. 

    Vi har inga pengar kvar, ja betala räkningne handla lite & köpte fleece åt barnen på Lager157.

    Ja hade önskat att han ens försökt engagera sig o skaffa fram åtminstonde lunch pengar imorgon. Men de verkar inte så.

    Han förväntar väl sig att jag ska säga " ja har fixat de" men de min födelsedag!! borde han inte engagera sig.

    Jag vet att det är så för ja har sett hans konto och jag har 80 kr kvar. Visst har vi mat hemma & så men ja ni fattar.. lite uppmärksamhet, en kopp kaffe på stan vore ju lite trevligt. Han ger mig aldrig någonting, eller överraskar... 

    Kräver jag mkt? 

    //Ledsen..:( 

  • Svar på tråden Fyller år imorgon och han bryr sig inte ens.
  • Anonym (mamma)
    Tecum skrev 2017-09-21 20:35:03 följande:

    Ja det gör du faktiskt, om ni har så ont om pengar. Födelsepresent eller fika på stan är ungefär det sista du behöver, ni måste ta tag i ekonomin och avstå från ALLA utgifter som inte är absolut nödvändiga.

    Men han borde gratta dig ändå, med puss och kram, och ordna något som inte kostar, typ en utflykt med medhavd fika. 


    Vi får lön som vanligt på måndag igen efter några jobbiga månader. 
    Hade ju önskat att han ens brydde sig. 

    bufferten börjar vi om på, på måndag så på så sätt käns de bra
  • Anonym (mamma)
    Anonym (mansbebis) skrev 2017-09-21 21:29:10 följande:

    En man som inte engagerar sig vare sig i dig eller er ekonomi.. det låter som du har drabbats av en mansbebis TS


    Det enda som fungerar är att ställa krav eller lämna för det kommer inte bli bättre annars utan bara sämre så kräv förändringar, han är ju vuxen. eller sluta slösa tid.


    Du har så rätt ja e bara för feg för att dra.
Svar på tråden Fyller år imorgon och han bryr sig inte ens.