• nineteenseventynine

    Graviditetsimmunisering

    Finns det något intresse för en Facebook-grupp om graviditetsimmunisering? 
    Jag söker något forum att kunna diskutera och prata om graviditetsimmunisering med andra immuniserade mammor och föräldrar. Att dela tankar och funderingar samt ge varandra stöd.
    Det vore intressant att även kunna läsa om och få tillgång till information om olika typer av gravidtitetsimmunisering och det skulle man eventuellt kunna posta och dela med varandra där.

    Det kanske redan finns? Om inte, finns det tillräckligt stort intresse för att starta en?


    Johanna Östergren
  • Svar på tråden Graviditetsimmunisering
  • MaTery

    Hej!
    Det finns en Facebook-grupp redan. Immuniserad - här möts vi
    Hoppas du hittar :)
    Är du gravid nu o immuniserad?

  • MaTery
    nineteenseventynine skrev 2017-10-17 20:48:37 följande:

    Finns det något intresse för en Facebook-grupp om graviditetsimmunisering? 
    Jag söker något forum att kunna diskutera och prata om graviditetsimmunisering med andra immuniserade mammor och föräldrar. Att dela tankar och funderingar samt ge varandra stöd.
    Det vore intressant att även kunna läsa om och få tillgång till information om olika typer av gravidtitetsimmunisering och det skulle man eventuellt kunna posta och dela med varandra där.

    Det kanske redan finns? Om inte, finns det tillräckligt stort intresse för att starta en?


    Johanna Östergren
    Hoppas du såg mitt svar :)
  • Malinmana

    Jag har nyss fått veta att en immunisering skett. Vet inte hur allvarligt dock. Tycker detta verkar invecklat.

Svar på tråden Graviditetsimmunisering