• Jooosen

    Försök nummer 11

    Hej! Är bara på försök 7... mens beräknad idag men har inte kommit än. Brukar vara som en klocka.. men misstänker utebliven eller Sen äl. Är säker på att mensen kommer :( hur gamla e ni??

    Står inte heller ut med att kämpa. Känns som att vi aldrig kommer lyckas. Även fast d bara gått 7 månader känns det som att det är något fel på mig eller min sambo...


    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen
    Hannah9003 skrev 2017-10-19 19:08:15 följande:

    Tråkig när man vet att den kommer komma :/

    Vi är 27/29

    Ibland behöver man bara kräka av sig lite så känns det bättre igen. Jag brukar bli ledsen första dagen mensen kommer. Sen ser jag fram emot äl test osv. För då börjar allt om igen och då behöver man hålla humöret uppe lite. Men så kommer det dalar och tankarna flödar åt höger och vänster. Ja svårt att beskriva :/


    Ja! Jag brukar alltid ha en 28 dagars cykel! Ända sen p piller stop för mer än ett år sen.. bara inte kroppen ska börja bråka :/
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen
    Hannah9003 skrev 2017-10-19 19:50:39 följande:

    Okej. Det kan ju skilja en dag eller två och ändå vara helt normalt. Min ligger ibland på 26.. men störigt när den går över för man vill ju att den ska hålla sig borta och då blir man nästan mer besviken :/

    Har ni försökt aktivt sen piller stop?


    Ja precis... förhoppningarna över trots allt.. nej sen april detta år. Slutade med p piller juli 16. Men körde avbrutet däremellan! Kör du alltid äl test?
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen
    Hannah9003 skrev 2017-10-19 20:51:29 följande:

    Okejdå. Jag slutade i början på januari. Fick regelbunden Mens direkt så.

    Ja jag kör alltid test. Testa alla möjliga olika men gillar clearblues enkla rosa med smiley :) den är lättast och bäst. Vill gärna testa så jag har koll, vill inte direkt lämna det åt chansen efter alla försök haha

    Du själv då? Och vilka använde du?


    Förstår dig. Är likadan. Dock denna månad struntade jag i äl test... brukar känna så tydligt när den e men kände såklart inget denna månad bara för det... testat cb rosa o lila samt gravidkollens sticka. Gillar oxå rosa mest :)
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen

    Bim+1 här, elliot1 du vet haha. Neg test idag. Min mens har vart 28 dagars mellanrum i mer än ett år. NU är det dags att krångla!! Gäller o fatta när nästa äl är :/ bara inget krångel som ska hålla i sig..

    Mina vänner plussar o föder barn om vart annat. Hatar att vänta. Nån gång blir det vår tur!


    Försöker med första barnet sen april 2017
Svar på tråden Försök nummer 11