Inlägg från: Anonym (Who cares) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Who cares)

    Killar!

    Skulle ni kunna vara tillsammans med tjejer som är längre än er själva?

  • Svar på tråden Killar!
  • Anonym (Who cares)
    Farfallos skrev 2017-11-06 08:23:43 följande:

    Lite fakta i fallet (som jag har läst för länge sedan och som jag saknar källa på): OM man hade bildat par av alla killar och tjejer helt slumpmässigt så hade 14% av alla paren varit sammansatta så att tjejen är längre än killen, men i verkligheten är det endast 3% av alla förhållanden som ser så ut.

    Om det beror på att tjejer ratar korta killar, eller om killar ratar långa tjejer vet man ju inte förstås. Sannolikt är det nog en övervikt för det första, och att killar har lättare att strunta i längden än vad tjejer har.


    Och din egna åsikt?
  • Anonym (Who cares)
    Merkel skrev 2017-11-06 08:58:01 följande:

    Alkido. Det var under bältet


    Ja, inte är ribban högt satt.
  • Anonym (Who cares)
    Haskel skrev 2017-11-06 10:09:15 följande:

    "Alla" vet att vår kära Aikido är en skojare av rang.

    Dock ska du ha en eloge för ditt tydliga markerande. Om alla kvinnor gjorde som du, skulle vi inte behöva någon "MeeToo".


    Tjejer kanske blir så chockade när de blir tagna på, så att de inte ids säga ifrån?
  • Anonym (Who cares)
    Anonym (Långa) skrev 2017-11-06 15:51:33 följande:

    inga problem men jag undrar hur lätt är det för långa tjejer att hitta killar?

    samtidigt vad räknas som lång allt över 1.70?


    För långa tjejer är det ju osmart att önska killar som är 10-30 cm längre, och det vet de såklart om. Tyvärr verkar många av dem ändå önska riktigt långa killar och blir därför säkert partnerlösa.

    Bra fråga. Först får man ju avgöra om det är svenskt/västerländskt eller globalt längdperspektiv man bör ha. Men tar vi Sverige hursomhelst, så bör ju tjejer över 1,72 anses långa. Och då har vi grupperna lång, kort och medel och inte bara lång och kort, vilket såklart förändrar förutsättningarna.
  • Anonym (Who cares)
    Anonym (e) skrev 2017-11-06 16:07:11 följande:

    "Metoo"


    Vem fan är den där Metoo? Känner någon henne?
  • Anonym (Who cares)
    Robert 832 skrev 2017-11-06 21:51:02 följande:

    Beror på personen.


    Så är hon helt fantastisk i övrigt så kan hon vara 20 cm längre än dig?
  • Anonym (Who cares)
    Anonym (Långa) skrev 2017-11-20 23:57:05 följande:

    ok tackar för infon nordiska kvinnor är väl längst ? Eller är det Holländska kvinnor som leder den ligan?


    Det stämmer, Holland leder totalen och därmed också på kvinnor.
  • Anonym (Who cares)
    Anonym (F) skrev 2017-11-21 03:14:44 följande:

    Ja tjejer satt ju i en dejting-tråd här på FL och förkastade hur äcklig och monstruös en kille var för att han visade sig vara 170 cm när de möttes och hade inte berättat det till henne på tinder. Det och oskuld. = Äckel

    I ögonen på 90. % av de som skrev där

    Jag var väl enda procenten och någon till som blev rädd för mitt eget kön.

    Det felet killen gjorde för å vara äcklig var alltså att existera med sin längd utan att skylta om det och att han är fri från könssjukdomar.

    Vad tänker ni grabbar om detta?


    Jag tänker att tjejer är betydligt hemskare än ryktet säger. Men bra att du inte kör med ett ?hålla ihop med mina medsystrar-tänk? som många andra tjejer gör.
  • Anonym (Who cares)
    Anonym (e) skrev 2017-11-21 08:56:02 följande:

    Din mamma.


    Ja, men då var hon ju ingen doldis iaf. Åtminstone inte för mig. :P
Svar på tråden Killar!