• Rydén91

    Undran om blivande av nästa graviditeter

    När man väl vart gravid en gång och gjort en abort blir man först fördeska eller om omfördeska?

  • Svar på tråden Undran om blivande av nästa graviditeter
  • Rydén91

    Min abort va när ja hade gått 17+4 och fick begrava sonen drf ja undra vad som gäller för man fick genom gå en vanlig förlossning fast (fostret vad dött)

  • Molly57

    Beklagar sorgen! Omföderska skulle jag säga. Min sambos kusin och fru gick igenom liknande. Beundrar er styrka!

  • Rydén91

    Tack de var emot min vilja tyvärr så de har vart väldigt jobbigt ett bra tag. För man försöker läsa överallt även frågat barnmorskan nämligen och hon kunde inte svara om just detta om man var omföderska när man gjort en abort tack för svar. Ja man måste verkligen ha styrkan man bli lätt knäckt när man är gravid och mpnga tjatar enot en och man behöver genomgå smärta och föda fram de värsta jag någonsin vart med om.

  • Molly57

    Jag anser att man måste vara väldigt stark för att gå igenom detta. En väldigt svår situation. Har du fått något barn efter det? Jag har en 5 årig dotter och börjar försöka att få syskon nu. Kramar.

  • Rydén91

    Ja de måste man och ha viljan gå vidare men vart jobbiga år man ser allt framför sig fortfarande varenda del av aborten det är så hemskt aldrig kul och jag har väldigt bra minne med.

    Nej ja har inga barn efter detta 2010 var aborten träffade min nuvarande man 2012 och ja har tjatat i flera år på honom att vilja ha barn men rädsla finna fortfarande kvar tyvärr men nu de 10/11-2017 tog jag ut min p stav så får se när jag väl blir gravid igen. Har någon sorts blödning ev kanske bara bruna flytningar.

    Vad roligt hoppas dottern blir glad för ett syskon till kram

Svar på tråden Undran om blivande av nästa graviditeter