• Anonym (frågande)

    Varför skickar män dicpics till okända personer?

    Är det en fetisch som en typ av blottning eller vad är syftet? Jag kan förstå de man skickar till sin dejt men inte till okända människor.

    Förklara! Vad säger ni män?

  • Svar på tråden Varför skickar män dicpics till okända personer?
  • Anonym (frågande)
    Anonym (AlfonsKnopp) skrev 2017-11-17 19:27:04 följande:

    Varför skickar kvinnor fittpics? För att få killen att tända.


    Har aldrig hört talas om en tjej som skickat fittpic till någon okänd snubbe. Så ovanligt är nog det om det ens förekommit?
  • Anonym (A)
    Fennyxx skrev 2017-11-17 19:40:38 följande:
    De är blottare som går igång på att ofteda någon. Blottare går ofta vidare med andra sexualbrott, så det är helt klart ett jävligt stört beteende.
    Så kan det vara
  • Anonym (frågande)
    Skogshuggaren86 skrev 2017-11-17 20:05:14 följande:
    Jag har förutsatt att de inte inleds med en dickpicks utan att de är någon form av flirtning snack innan som föranleder?
    Jag har så klart ingen aning jag bara spekulerar jag får aldrig dickpicks:)) Please enlighten me!
    Ja det är ju toppen på gratängen så att säga. Den kommrr ju först efter lite sexig uppvärmning och het smsdialog och självklart från någon man väldigt gärna vill ligga med och förmodligen redan lekt med så att man riktigt kan leva sig in i känslan och smaken på den erekta frestelsen;)
  • Nomanisanisland
    Skogshuggaren86 skrev 2017-11-17 19:18:28 följande:

    Jag tror faktiskt de kan funka! Fast de inte är socialt accepterat bland kvinnor att erkänna de.
    Om man tänker rent logiskt. Det verkar ju som att varje tjej på en dejting sajt någon gång fått minst en dickpick.
    Inte kan de väll finnas killar som är så korkade så de gång på gång skickar en bild på sin kuk till 100tals och aldrig får någon mer givande respons än en block eller en utskällning? 
    Tror faktiskt att någon gång ibland finns de tjejer som just den gången var lite sugna på något casual och så bingo! Snubben kanske faktiskt lyckas? Var hundrade dickpick kanske blir succeObestämd 

    Vem vet min detta är iaf min teori för att inte förlora hoppet för mitt kön:D


    Fast spelar ju ingen roll om det fungerae eller inte. Det gör det eftersom de medvetet väljer att vara kriminella och ägna sig åt sexuellt ofredande. FInns inget försvar för det. De kan ju ta och skicka kukbilder till sig själva om de går igång på det, men då blir det väl rädda och klättrar upp i och drar upp ett träd efter sig av ren homofobi.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Skönhet) skrev 2017-11-17 17:29:52 följande:
    Nej det finns många humorlösa kvinnor.

    Det är inte humorlöst att inte uppskatta män som väljer att ägna sig åt sexuella trakasserier för att de har valt att vara för dumma i huvudet för att uppvakta på ett anständigt sätt.
  • Anonym (jo)
    Anonym (frågande) skrev 2017-11-17 17:23:33 följande:

    Är det en fetisch som en typ av blottning eller vad är syftet? Jag kan förstå de man skickar till sin dejt men inte till okända människor.

    Förklara! Vad säger ni män?


    Jag skickade en dickpic till flera pers innan träff irl men bara efter som frågade efter det.
  • Anonym (Bridge)

    Det svaret har jag räknat ut själv.

    Jag fick kukbilder av nån främling i nån chatt och jag ignorerade bilden och skrev med han om något helt annat precis som att jag inte såg den, för jag ville ju inte se jag bryr mig inte, han skickade samma bild om om om jag fortsatte scrolla förbi skrev till han om något annat, näst blev han förbannad och började kalla mig jävla hora och det ena och det andra nervärderande orden, jag frågade han vad nu? Varför så sur? Jag ville ju bara inte kolla för jag bryr mig inte om din en av miljoner kukar som finns? Då vart han helt rasande och sa jag var en ful t

    hora värdelös fitta ska knulla mig knulla min mamma yada yada

    Så, det hela handlar om att mannen måste få visa att han är stor och farlig han kan komma med sin kuk som är hans vapen. Makt för han väntar inte på att jag ska vilja ha en sån bild, han bestämmer att jag ska se den. Likt när man blir våldtagen då mannen också bestämt att jag ska ha den vare sig jag vill eller inte.

    Fast. Bekräftelse. Också. (Han blev inte så glad när jag påminde han att jag har ju sett andra kukar så hans är ju ingenting att höja ögonbrynen för)

  • Anonym (jo)
    Anonym (Bridge) skrev 2017-11-18 04:53:02 följande:

    Det svaret har jag räknat ut själv.

    Jag fick kukbilder av nån främling i nån chatt och jag ignorerade bilden och skrev med han om något helt annat precis som att jag inte såg den, för jag ville ju inte se jag bryr mig inte, han skickade samma bild om om om jag fortsatte scrolla förbi skrev till han om något annat, näst blev han förbannad och började kalla mig jävla hora och det ena och det andra nervärderande orden, jag frågade han vad nu? Varför så sur? Jag ville ju bara inte kolla för jag bryr mig inte om din en av miljoner kukar som finns? Då vart han helt rasande och sa jag var en ful t

    hora värdelös fitta ska knulla mig knulla min mamma yada yada

    Så, det hela handlar om att mannen måste få visa att han är stor och farlig han kan komma med sin kuk som är hans vapen. Makt för han väntar inte på att jag ska vilja ha en sån bild, han bestämmer att jag ska se den. Likt när man blir våldtagen då mannen också bestämt att jag ska ha den vare sig jag vill eller inte.

    Fast. Bekräftelse. Också. (Han blev inte så glad när jag påminde han att jag har ju sett andra kukar så hans är ju ingenting att höja ögonbrynen för)


    Hehe. Vi män gillar att tro att vi är de första största o starkaste

    Bästa e sekundärt.
  • Anonym (Bridge)
    Anonym (A) skrev 2017-11-17 20:40:41 följande:

    Så kan det vara


    Men om tjejer visar sig i underkläder / nakna bilder är det en person som också vill ofreda?

    Jag stör mig på att mannen som skickar kukar inte väntar på ens intresse, eller ens frågar, så man kan säga nej, och att han skickar bilder och riskerar att bli sedd som ett äckligt pervo och bli blockad. Då kanske det är nån sjuk bekräftelse/makt utövande grej ? Tvångsmässigt beteende att har jag en snygg tjejs nummer *Fort ner med mobilen i skrevet och sänd!*

    Betyder det lite som en hunsvans, en stående penis på bild är liksom "Hej tjejen jag är glad att vi skriver"

    Vem vet.
  • Skogshuggaren86
    Anonym (frågande) skrev 2017-11-17 20:35:25 följande:
    Har aldrig hört talas om en tjej som skickat fittpic till någon okänd snubbe. Så ovanligt är nog det om det ens förekommit?
    De händer nog oftare en du tror. På den gamla goda sms tiden fick jag en random fittbild på mms skickad den var dock inte till mig "fel nummer"
    Blev en hel rad med intressanta sms efter där jag skulle lova att inte göra de en eller de andra med bildenGlad
    Anonym (frågande) skrev 2017-11-17 20:52:43 följande:
    Ja det är ju toppen på gratängen så att säga. Den kommrr ju först efter lite sexig uppvärmning och het smsdialog och självklart från någon man väldigt gärna vill ligga med och förmodligen redan lekt med så att man riktigt kan leva sig in i känslan och smaken på den erekta frestelsen;
    Precis! De finns en gråson! Måste vara här de blivit fel! Vissa har missuppfattat hela grejen de tror att de kan hoppa över steg 1-10 och hoppa på dickpicksen direkt för de har hört från någon kompis kompis kompis att han skicka massa bilder med någon brud på nätet..
    Nomanisanisland skrev 2017-11-18 03:26:51 följande:
    Fast spelar ju ingen roll om det fungerae eller inte. Det gör det eftersom de medvetet väljer att vara kriminella och ägna sig åt sexuellt ofredande. FInns inget försvar för det. De kan ju ta och skicka kukbilder till sig själva om de går igång på det, men då blir det väl rädda och klättrar upp i och drar upp ett träd efter sig av ren homofobi.
    Klart de spelar roll folk köper trisslotter hela tiden fast de vet att chansen är jävligt liten att vinna men grannes kusin vann ju förra veckan så kan ju prova "tänket"
    Ingen skulle spela på lotto om man aldrig hörde talas om att någon någonsin vann.

    Har för övrig extreemt svår att tro att de skulle vara en så utbrädd beteende störning hos så många män som de verkar vara?!

    Homofobi?! intressant vinkel skickar Gay män random dickpicks till andra gay män?
Svar på tråden Varför skickar män dicpics till okända personer?