• Tom Araya

    Familjeliv - alla bilder försvinner

    Är det någon mer här som upplever problemet nu under senaste månaden att alla bilder som folk lägger upp i diverse trådar och grupper försvinner, utan att någon säger sig ha tagit bort sina bilder?

  • Svar på tråden Familjeliv - alla bilder försvinner
  • Forumvärd
    Tom Araya skrev 2017-12-06 19:44:37 följande:
    Jag mejlade FL's support igår med frågan, har inte fått något svar än, men jag återkommer så fort något dyker upp.
    Hej hej!

    Skickade det vidare till teknik
  • Tom Araya

    Berätta mer, är ni inne via telefon, platta, pc eller MAC?
    Använder ni appar?
    Loggar ni in på "gamla" eller "nya" Familjeliv?

  • Pentra

    Nu så är strulet igång igen! Varför försvinner så många av de bilder som läggs upp av forumets användare? Detta är ganska tröttsamt! ...

    Med vänlig hälsning,

    Pentra

  • FM2018
    Pentra skrev 2018-07-06 22:27:47 följande:

    Nu så är strulet igång igen! Varför försvinner så många av de bilder som läggs upp av forumets användare? Detta är ganska tröttsamt! ...

    Med vänlig hälsning,

    Pentra


    Instämmer.
    Men för att låta dig veta, din senaste bild i en annan tråd var helt fine.
    Jag svarar inte på provokation eller upprepade frågor
  • Pentra
    FM2018 skrev 2018-07-06 22:29:40 följande:
    Instämmer. Men för att låta dig veta, din senaste bild i en annan tråd var helt fine.
    Jag svarar inte på provokation eller upprepade frågor

    Tack! Trevligt att du gillade bilden. ... Men; jag kollade nyss; jag har lagt in tre bilder det senaste och alla är borta, och flera andras också. :-/ ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Abegayle70

    Bilder jag lagt in via "gamla" sajten försvinner inte, där har jag även kvar avatarbilden. På den nya försvinner bilder + avatarbilder. Misstänker att de har någon bugg i systemet.


    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Abegayle70
    Pentra skrev 2018-07-06 22:58:53 följande:

    Tack! Trevligt att du gillade bilden. ... Men; jag kollade nyss; jag har lagt in tre bilder det senaste och alla är borta, och flera andras också. :-/ ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Jag gillade också bilden
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Pentra
    Abegayle70 skrev 2018-07-06 23:00:53 följande:
    Bilder jag lagt in via "gamla" sajten försvinner inte, där har jag även kvar avatarbilden. På den nya försvinner bilder + avatarbilder. Misstänker att de har någon bugg i systemet.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.

    Jag kan inte lägga in bilder med min padda på gamla FL De går inte att ladda upp; när jag valt bild så händer inget mer. Så, jag måste använda nya FL för att just ladda upp forumsbilder, men då försvinner de strax därefter. ... Detta är ju ingen ny bugg. Väldigt trist att de inte verkar bry sig om att lösa problemet! ... Kul att du gillade det du hann se av bilden. Tack. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Mr K69

    Alltså vad händer här egentligen? Fortfarande ingen lösning, verkar inte någon större prio på att hitta felet

  • Aniiee
    Mr K69 skrev 2018-09-04 20:56:31 följande:

    Alltså vad händer här egentligen? Fortfarande ingen lösning, verkar inte någon större prio på att hitta felet


    Uppenbarligen inte.
    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Mr K69
    Aniiee skrev 2018-09-04 21:21:25 följande:

    Uppenbarligen inte.


    Haha, kanske inte är ett fel då eftersom det inte åtgärdas :D
Svar på tråden Familjeliv - alla bilder försvinner