• Anonym (?)

    Nån annan som mått bra alla sina graviditeter?

    Detta är min fjärde graviditet som jag mår bra. De två första visste jag inte ens om att jag var gravid förrän i v. 10 och gjorde då abort (blev gravid trots p-piller, different story). Sen fick jag en pojke och nu har vi inte tagit reda på könet som får bli en överraskning.

    Undrar om det finns fler där ute som mått bra under alla sina graviditeter? Har ni fått olika kön på barnen eller hur blev det? Försöker hitta nån koppling.

  • Svar på tråden Nån annan som mått bra alla sina graviditeter?
  • Anonym (Prima ballerina)

    Mått prima. Ingen foglossning inget illamående inga svullnader inga sura uppstötningar. Inte känt mig orörlig. Älskar att vara gravid. Har 5 barn. 3 flickor 2 pojkar. Har mått lika bra med alla barnen.

  • Anonym (?)
    Ellen Dellen skrev 2017-12-05 21:28:39 följande:

    Jag har mått ungefär lika alla tre graviditeter och har pojke, flicka, pojke


    Okej! Det är lite så jag själv också tror, att det snarare handlar om hur man själv svarar på gravidhormonerna snarare än vilket kön det är på bebisen. Men vi får väl se om fler svarar i min tråd. :)
  • ssa123

    3 graviditer. Illamående och kräkningar genom hela grav första.

    Mådde prima och var superpigg med andra.

    Illamående och kräkningar i 7 månader nu sista.

    Flicka-pojke-flicka

  • Anonym (?)
    ssa123 skrev 2017-12-05 22:43:48 följande:

    3 graviditer. Illamående och kräkningar genom hela grav första.

    Mådde prima och var superpigg med andra.

    Illamående och kräkningar i 7 månader nu sista.

    Flicka-pojke-flicka


    Fast nu var det inte riktigt det jag efterfrågade utan nån som mått superbra alla graviditeterna
  • Anonym (K)
    Anonym (?) skrev 2017-12-05 23:04:21 följande:

    Fast nu var det inte riktigt det jag efterfrågade utan nån som mått superbra alla graviditeterna


    Öö, fast nu var det du ju själv som skrev att du försökte hitta en koppling. I svaret du fick trots att alla graviditeter inte var bra, blev kopplingen flicka=må dåligt, pojke=må bra!
  • Anotherone

    Jag har två killar och har mått jättebra båda gångerna. Inget illamående, ingen foglossning, inget sånt. Bara nästäppa nu senast men det kan jag leva med.

Svar på tråden Nån annan som mått bra alla sina graviditeter?