• maria1992

    Kan jag vara gravid?

    Ett sträck är alltid ett sträck så jag skulle absolut säga du är gravid :D 

    Ta ett test till om några dagar för säkerhetsskull! 


     


    GRATTIS!!

  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-06 13:10:19 följande:

    Åhh tack! Ja, jag hoppas verkligen. Har du haft erfarenhet av de innan? Har du provat rufs test innan?


    Jag gör mitt första försök nu faktiskt men min kompis hade ett tunt tunt sträck och hennes barnmorska sa så som jag sa "ett sträck är alltid ett sträck"  

    Hur länge har ni testat? Barn sedan innan?
  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-06 14:12:25 följande:

    Ett år ungefär, inga barn sen innan. Är 22 år, ganska ungt jag vet men vi känner oss redo, själv då? :)


    Aha, alltså har du testat ett år? Har du regelbunden mens osv? När hade du BIM?
    Jag har precis blivit 23, ungt här med. Min sambo är 30. 
  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-06 15:40:34 följande:

    Ja precis, igår hade jag bim, du då?


    Starkare plus idag?  

    Jag har den 17:e... 
  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-07 09:23:13 följande:

    Jag har inte vågat ta idag, är rädd att det är ett minus????, tänker att jag väntar ett par dagar och tar ett digitalt då.


    Ja, jag förstår det. Men, jag tror säkert de stämmer i och med du hade ett tunt sträck igår.

    Själv har jag fått igår och idag sjuka humörssvängningar... Vad kan de vara egentligen??
  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-07 11:41:44 följande:

    Ja det är klart,. Vad jobbigt, kan ju säkert vara att du är gravid, man kan ju vara extra känslig under vissa perioder har jag hört. Du har inga andra syntomer?


    Ja jag har hört det också. Jo, häromdagen kände jag stickningar och idag och igår har jag molnvärk.... Undrar verkligen nu. Börjar hoppas lite  

    Jag jobbar som kundansvarig, har pluggat tidigare till business manager.
    Vad spännande!! Vilken högskola?

    När ska du våga ta testet? Jag är nästan säker på de är ett plus :D 
  • maria1992
    Tildurrr skrev 2017-12-07 23:07:16 följande:

    21 årig tjej här som precis börjar försöka ????????

    Håller ni koll på eran ägglossning genom ägglossningsstickor eller hur gör ni? ????


    Spännande!!! Kul med så många yngre med. 

    Jag håller koll med ägglossningsstickor!! 
  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-08 11:04:13 följande:
    Håller tummarna för dig!!! Jag pluggar i Göteborg, är orolig för det här med studierna om man verkligen kan ta en break osv....

    vet inte :s igår kände jag ingenting men idag mår jag sjukt illa och har typ cavings på lax, Hahah. När ska du ta test?
    Klart du kan ta break. Min mamma gjorde de. De är inga konstigheter. Allt löser sig  

    Aha... Spännande.. Jag har själv molnvärk HELA tiden. Idag svimmade jag. Märkligt detta. Har normalt lågt blodtryck. 

    Har BIm om 8 dagar. Ska nog ta ett innan :D
  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-12 06:30:49 följande:

    Igår blev det ett starkt plus!!! Hur går det för dig, tagit test än? Jobbigt det dära, du kanske är stressad?


    Jag har BIM -6/-5 idag, äl +11 och gjorde redan nu clearblue... Spökstreck fick jag. Se bilden. Uhh... Lite tidigt. Jag vet. lite tidigt men var tvungen! vad tror du??

  • maria1992
    Försökerbligravid skrev 2017-12-12 08:29:36 följande:
    Tycker att jag ser ett litet blått. Men CB som inte är digitala är kända för att visa att man är gravid fast man inte är det. Prova antingen ett digitalt eller vänta ett par dagar och testa ett annat märke. Rsfu test är super bra och prisvärda.

    Ska ringa för inskrivning på torsdag tänkte jag :)
    Ja, jag ser litet blått streck med. Lite tidigt är det, så jag väntar till BIM för att inte bli allt för besviken. Man kan hålla på detta hoppet ett tag till  

    Åh vad roligt!! verkligen glad för din skull!
Svar på tråden Kan jag vara gravid?