• USA?

    Är det ett falskt plus?

    Är på äl + 11 idag (14 dagar efter ovitrelle) och tog ett gravtest (RFSU testa tidigt). Först kom endast kontrollstrecket men inom fem minuter kom ett svagt streck till. Kan man tolka detta som positivt eller är det inbillning/spökstreck?

    Har inga fler test hemma men ska självklart köpa tills imorgonbitti.

    Vore tacksam för era tankar!

  • Svar på tråden Är det ett falskt plus?
  • USA?

    Tack för ditt svar! Är så nojjig att det är spökstreck, vi har försökt så länge. Förra barnet blev det ivf till slut så lite chockartat.

    Någon fler?

  • USA?

    Ingen mer som har erfarenhet av RFSU testa tidigt?

    Är nervös då jag inte har så många symtom (tempohöjning och trött). Och har kämpat länge för ett plus.

  • USA?

    Svårt att se när det blänker men kan nog ana något blått. Hur många dagar efter ägglossning är du?

  • USA?

    Ser något blått men förstår att du tvekar. Kanske bra att testa igenom om två dygn!

  • USA?
    maria1992 skrev 2017-12-12 13:33:59 följande:

    Ja, jag ska göra det!!! Men grattis till dig, såå kul!


    Tack, du tror mitt är positivt alltså?

    Ska köpa ett digitalt clearblue på väg hem från jobbet och testa imorgonbitti. Håller tummarna för oss båda!
  • USA?

    Jag är elva dagar efter äl. Ganska säker på äl då jag följts med ultraljud och tagit en ägglossningsspruta.

  • USA?
    170909 skrev 2017-12-12 14:12:38 följande:

    Det kan fortfarande eventuellt vara ovitrellen som spökar. Jag skulle vänta några dagar och sen ta ett nytt. 


    Tog ett test i lördags som var negativt. Borde inte ovitrellen synats på det testet också?
Svar på tråden Är det ett falskt plus?