• poppa01

    feminister, varför ogillar ni vita män?

    Allt det ni anklagar vita män för går ju också att anklaga icke-vita män för?

    Ni pratar om att vita män är homofobiska, misogyna och rasister. Men det är väl även asiatiska män, arabiska män och svarta män?

    Vad har ni för fakta att vita män är mer homofobiska, rasistiska och misogyna än icke-vita män?

  • Svar på tråden feminister, varför ogillar ni vita män?
  • poppa01
    karolina17 skrev 2017-12-17 18:59:53 följande:

    Västerländska män ger ofta sken av en omognad när de relaterar med kvinnor. Det är största skillnaden utan att gå in på specifikt rasism och homofobi


    belägg tack.
  • karolina17
    poppa01 skrev 2017-12-17 19:13:43 följande:

    belägg tack.


    Belägg som vad ?

    Jag upplever det så och oattraktiva oftast pga det.
  • poppa01
    karolina17 skrev 2017-12-17 19:18:56 följande:
    Belägg som vad ?

    Jag upplever det så och oattraktiva oftast pga det.
    vad du upplever är inte = så för alla

    en hel del upplever att arabiska män hatar kvinnor, är det också sant? lol
  • karolina17
    poppa01 skrev 2017-12-17 19:21:37 följande:

    vad du upplever är inte = så för alla

    en hel del upplever att arabiska män hatar kvinnor, är det också sant? lol


    Klart jag inte kan svara för alla. Om du letar efter en sanning så lär du aldrig finna den.
  • poppa01
    karolina17 skrev 2017-12-17 19:29:30 följande:
    Klart jag inte kan svara för alla. Om du letar efter en sanning så lär du aldrig finna den.
    du är anti-vit med andra ord. duktig du är
  • karolina17
    poppa01 skrev 2017-12-17 19:35:31 följande:

    du är anti-vit med andra ord. duktig du är


    Höj ribban på ditt intellekt lite så kan vi försätta skriva. Om inte annat lycka till med att anta om folk.
  • poppa01
    karolina17 skrev 2017-12-17 19:44:06 följande:
    Höj ribban på ditt intellekt lite så kan vi försätta skriva. Om inte annat lycka till med att anta om folk.
    du påstår att du ogillar vita män, att vara rasist är ett bevis på låg intellekt.

    bevisa förresten att vita män är mer homofobiska och rasistiska än icke-vita män, som du påstog.
  • Akira Öken
    poppa01 skrev 2017-12-17 19:58:33 följande:

    du påstår att du ogillar vita män, att vara rasist är ett bevis på låg intellekt.

    bevisa förresten att vita män är mer homofobiska och rasistiska än icke-vita män, som du påstog.


    Bevisa själv alla de saker du påstår.

    Din åsikt är just din åsikt och inget annat.
  • Fru Darcy
    poppa01 skrev 2017-12-17 19:58:33 följande:

    du påstår att du ogillar vita män, att vara rasist är ett bevis på låg intellekt.

    bevisa förresten att vita män är mer homofobiska och rasistiska än icke-vita män, som du påstog.


    Snälla lär dig stava. Det heter påstod, inte påstog. Din dumhet lyser verkligen klarare och klarare för varje inlägg du skriver...
  • karolina17
    poppa01 skrev 2017-12-17 19:58:33 följande:

    du påstår att du ogillar vita män, att vara rasist är ett bevis på låg intellekt.

    bevisa förresten att vita män är mer homofobiska och rasistiska än icke-vita män, som du påstog.


    Jag har inget intresse att försätta skriva.
Svar på tråden feminister, varför ogillar ni vita män?