• Anonym (Undrar)

    Är det själviskt att inte slicka någon i rumpan om man själv vill bli slickad i rumpan?

    Det här är kanske perverst och själviskt men jag älskar när min pojkvän slickar mig i  rumpan. Nu vill han själv inte bli slickad i rumpan vilket är tur för det hade jag totalvägrat. Min rumpa känns fräsch men en mansrumpa känns väldigt ofräsch och fyfan vad äckligt bara tanken på det äcklar mig. Men jag älskar att bli slickad i rumpan själv. Är det här dubbelmoral och fel resonerat av mig? Måste det vara "rättvist" och "jämnställt" vad gäller detta?

  • Svar på tråden Är det själviskt att inte slicka någon i rumpan om man själv vill bli slickad i rumpan?
  • Pretorian IV
    Anonym (Undrar) skrev 2018-01-04 22:22:28 följande:

    Att få rumpan slickad är minst lika viktigt för mig som att få oralsex är för dig.


    Gillar du analsex också, eller bara att bli slickad där?
  • Anonym (Undrar)
    Pretorian IV skrev 2018-01-04 23:10:55 följande:
    Gillar du analsex också, eller bara att bli slickad där?
    Ja, men jag vill styra tempo osv. och försiktigt. Då gillar jag det mycket men inte att bli påsatt eller vad man säger. Ja, väldigt mycket, men inte hårt kanske är ett bättre svar.
  • Anonym (2:an)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-01-04 23:56:51 följande:
    Ja, men jag vill styra tempo osv. och försiktigt. Då gillar jag det mycket men inte att bli påsatt eller vad man säger. Ja, väldigt mycket, men inte hårt kanske är ett bättre svar.
    jag älskar att rövborra frun med skulle aldrig ta något själv så nej, inget konstigt med det. jag hade varit extraglad om min fru hade din attityd faktiskt..
  • Physalis

    Jag tycker inte det är själviskt. Alla gillar olika saker, man får hitta någon som passar en.

    Samma sak om någon som kräver att sin partner ska ha en perfekt kropp och alltid se sitt bästa ut, men själv ser ut som en slusk. Varsågod och all kudos till dig om du hittar någon som vill ge och ta emot det du kräver och erbjuder.


    Korrekturläser som en kratta
  • Förgammalförskilsmässa

    Rättvisa handlar inte om att alla ska ha samma sak.
    Många förväxlar exempelvis jämställdhet och jämlikhet. Grejen med en relation är inte att alla ska få precis samma sak, utan att man hjälper till med det som man är bra på, det som man själv kan göra till en lägre "kostnad" än "värdet" för sin partner.


    Det är väl sunt att ni gillar olika saker. Jag hade gärna bytt bort en "stjärtslick" mot en avsugning exempelvis, det hade känts som en bra bytesaffär för mig. Samma sak med disken, jag tar hellre tre omgångar middagsdisk än att rensa ogräs i rabatten en gång. Men det är ju väldigt individuellt som man kan se om man läser tråden.

    Det viktiga tycker jag är att man inser att det inte finns något generellt rättesnöre. Vad som är rättvist, orättvist, rätt och fel avgör man själva inom sin relation.

    Det viktiga är att man kan prata med sin partner och höra vad hen tycker. Så länge båda är lika nöjda med bytet så är det by definition rättvist.

  • Anonym (Asstomouthlover)

    Jag ääälskar nör min karl hånglar med min stjärt. De är ju sååå skönt! Åillar jag på klitoris samtidigt kommer jag Direkt. Love it.

    Jag blir kåt av tanken att få ge igen åt han. Men han är inte alls intresserad av det. Han skulle helst fått va nyduschad så hade jag gjort de ORDENTLIGT åt han. Men han är tyvär inte intresserad. Aldrig fått prova. Eller vågat ta för mig. Lika gärna hade han fått knulla mig mer i röven men han är inte alls brydd. Så jag får roa mig själv med dildo där -när han inte är hemma. Ibland buttplug samtidigt som vi har sex. Love it. Önskar dock han suktade mer efter analsex med mig än han gör.. han pumpar några pump i musen så får de vara bra. Ytterst sällan han slickar anus. Men när han gör de vråkar jag av lycka inombords och blir otroligt våt: D

  • Clark73
    Anonym (Asstomouthlover) skrev 2018-01-05 20:41:25 följande:

    Jag ääälskar nör min karl hånglar med min stjärt. De är ju sååå skönt! Åillar jag på klitoris samtidigt kommer jag Direkt. Love it.

    Jag blir kåt av tanken att få ge igen åt han. Men han är inte alls intresserad av det. Han skulle helst fått va nyduschad så hade jag gjort de ORDENTLIGT åt han. Men han är tyvär inte intresserad. Aldrig fått prova. Eller vågat ta för mig. Lika gärna hade han fått knulla mig mer i röven men han är inte alls brydd. Så jag får roa mig själv med dildo där -när han inte är hemma. Ibland buttplug samtidigt som vi har sex. Love it. Önskar dock han suktade mer efter analsex med mig än han gör.. han pumpar några pump i musen så får de vara bra. Ytterst sällan han slickar anus. Men när han gör de vråkar jag av lycka inombords och blir otroligt våt: D


    Om det skulle ta slut mellan er, så kan du komma till mig å min fru, du skulle nog blivit mätt av tunga där bak efter att jag hade slickat dig......
  • Anonym (Richard)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-01-04 22:38:47 följande:
    Jag tycker faktiskt inte att det är samma sak...även om det är samma sak om du fattar vad jag menar. Män som vill bli slickade i stjärten eller ha saker i stjärten är rätt så gay i mitt tycke. Kvinnans stjärt är ett sexuellt attribut men inte gay.
    Dummaste jag hört på länge.
    Du blir inte bög av att bli slickad i arslet som kille. Flera brudar har gjort det på mig. Det är så otroligt skönt. Jag har aldrig slickat dom, tycker det verkar ofräscht men om dom gör det på mig så tycker jag det är skönt, inte jag som lider av det. Haha.
    Dom har inte frågat om jag kan slicka dom där så jag har inte behövt säga nej.
  • Anonym (B)

    Självklart inte. Du tvingar väl inte killen att slicka mot sin vilja.

    Man ska bara göra vad båda vill och njuter av i sex.

  • Johanneshovare

    Känns inte riktigt som att du något problem. Han gör det du behöver inte. Det finns ingen rättvisa i sex.Njut och var glad, ta emot det du gillar ge det han gillar inom gränserna för vad du liksom fixar:) se inte problem där inga finns.

Svar på tråden Är det själviskt att inte slicka någon i rumpan om man själv vill bli slickad i rumpan?