• Anonym (anonym signatur)

    Om du hade en kuk?

    Om du som kvinna fick vara man för en tid och utrustas med en kuk - hurudan kuk skulle du då vilja att du utrustas med? Stor, grov, medel, liten?

    Motivera...diskutera.

  • Svar på tråden Om du hade en kuk?
  • Anonym (Hmm)

    Prolemet är - de får ju inte ligga alls så de måste skriva lite här för att
    få lite runkfantasier. 
    Vem hade annars brytt sig om att veta vad en kärring skulle gjort med en egen kuk?
    Ska vi starta en tråd om storlek på lökar nu istället?? Vore väl perfekt!!

  • Anonym (May Brown)

    Jag skulle vilja ha en 12x12 cm penis så analsex funkar utan smärta Spöke

  • Anonym (:))

    Som den skönaste, och även den enda jag mätt. Ca18x14. Enda postitiva med den karln var hans kuk.

  • DeathByPickles

    Jag skulle dra ut på tur i norrlandsvintern och bara njuta av att kunna stå och pissa i snön utan att behöva dra av halva vinterstället och utsätta ändalykten för bittra vindar! 


    Prova skriva mitt namn i gult är givet! Blir många öl. Skrattande


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Fjant) skrev 2018-01-09 09:22:08 följande:

    Vad säger din sambo om att du raggar på familjeliv?


    Vadå sambo? Med den attityden är han självklart ensam. Sådana typer är inte pojkvänsmaterial.
  • DeathByPickles
    DeathByPickles skrev 2018-01-09 09:29:24 följande:

    Jag skulle dra ut på tur i norrlandsvintern och bara njuta av att kunna stå och pissa i snön utan att behöva dra av halva vinterstället och utsätta ändalykten för bittra vindar! 


    Prova skriva mitt namn i gult är givet! Blir många öl. Skrattande


    * Istället för
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Fotointresserad)

    Jag skulle vilja ha autofokus på min.

  • fcmohsen

    Jag som är en man, har inte kunnat att göra nånting annan med min kuk, utan att kissa eller runka????????????

  • Anonym (T24)

    13-14 cm lång. Normalgrov, hellre åt det smalare hållet än det grövre. Inte omskuren men heller inte så mycket förhud att den drunknar i det. Bara lätt behåring/rakat. Pungen skulle vara ganska tight och inte så hängig.

    Jag vet inte vad jag ska motivera... Skulle självklart vilja ha en estetiskt tilltalande penis och tror att det skulle passa min längd osv.

  • pircadpappa
    Anonym (T24) skrev 2018-01-10 11:33:28 följande:

    13-14 cm lång. Normalgrov, hellre åt det smalare hållet än det grövre. Inte omskuren men heller inte så mycket förhud att den drunknar i det. Bara lätt behåring/rakat. Pungen skulle vara ganska tight och inte så hängig.

    Jag vet inte vad jag ska motivera... Skulle självklart vilja ha en estetiskt tilltalande penis och tror att det skulle passa min längd osv.


    ndu skulle då gilla min 24x18cm cm kuk
  • Anonym (Intressant)

    Så härligt att få piercad pappas kuk så stor låt mig få.

  • Anonym (Såga)
    pircadpappa skrev 2018-01-08 13:26:13 följande:
    haha en annan har redan en 24x18cm piercade kuk
    Minus 5 cm 
  • snuttplutt
    Anonym (suck) skrev 2018-01-08 22:38:40 följande:

    Det är bara män som är besatta av kukar. Om jag hade en skulle jag bara vilja att den fungerade att kissa med. 


    hoho, vore du man kan jag lova att du inte bara skulle vilja att den funkade att kissa med Solig
    sånt här förstår inte kvinnor, det är bara så
Svar på tråden Om du hade en kuk?