Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

    Min flickvän vill aldrig.

    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-13 22:47:49 följande:
    Skulle aldrig klara av ett öppet förhållande, vill ha henne för mig själv och tanken på att komma hem och finna henne i säng med en annan skulle vara hemskt. Eller menar du att jag ska ta upp om att oralsex är viktigt för mig och fråga om det är okej att jag träffar andra tjejer som är villiga att göra det? Att hon är trogen men jag får njutning på andra håll ibland så att säga?
    Du kan inte tänka dig ett "öppet förhållande" för du vill ha henne "för dig själv".
    Men du är så otroligt dum att du FUNDERAR på att vara otrogen för att få en avsugning.

    Det SKA vara samma regler i ett förhållande för båda part.
    Vill du ha andra vid sidan av så skall din tjej få samma rätt att ha det.
    Det finns inget som heter "men jag ger ju det hon vill ha men jag får inte det jag vill ha".

    Om DU anser att din tjej skall vara dig exklusiv men du skall kunna skaffa "tillfredsställelse" på annat håll så skall du göra slut och vara singel tills du har mognat och inser vad ett förhållande handlar om.


  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-14 16:39:01 följande:
    Ja det var dumt av mig att föreslå något sådant men vill bara att du ska förstå att det betyder mycket för mig. Kollar en del på filmer där tjejen ger oralsex och tänker på mina ex, aldrig kommit skönare och vill så gärna uppleva den känslan igen. Det är svårt när man har en flickvän som vägrar. 
    Jag kanske är egoistisk i mitt tänkande men så många gånger som jag slickat henne och märker hur mycket hon njuter. Hade hoppats att hon hade velat se mig njuta lika mycket.
    Vadå "du skall förstå"? Jag gav dig ett svar i denna tråden. Bara titta på min posthistorik. Jag reagerade på din korkade dubbelmoral du visade prov på i tråden.

    Det är ju du som inte vill förstå. Det är ju uppenbart när du svar andra i denna tråden att du vägra att se ur en annan vinkel än din egna och gärna tar på dig offerkoftan med.

    Det du vägra att förstå, som är tydligt uppenbart, är att sex handlar om kompromiss med RESPEKT och ACCEPTANS för vad den andre gillar och inte gillar.
    Det är ju du själv som skapar problem i ert sexliv med att du väljer att tycka synd om dig själv och snyftar över det du inte "kan få" i stället för att fokusera på det DU får och utveckla det ni redan har.

    Hur mycket avkall på sig själv anser du skall vara rimligt?
    Hon ställer ju upp på analsex även om hon inte är så förtjust i det. Du själv hävdar ju att "det är ju bra" att hon gör.

    Jag har suttit och läst alla dina inlägg i tråden, så du behöver inte trycka på "att jag skall förstå".  det är ju du som vägra att förstå att din tjej redan ställer upp på en sak som du gillar som hon själv inte är så förtjust i. Men det duger tydligen inte åt dig. Utan du vill kräva mer hitta lösningar på hur man skall kunna tjata hål på flickvännen för att få sin vilja igenom och få oralsex.
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-14 17:46:57 följande:
    Nej vi har inte diskuterat det, mer bara att jag frågar om hon vill men hon säger alltid nej.
    Aldrig frågat varför hon inte vill.

    Ett typiskt egoistiskt beteende. Bara fråga och fråga och fråga.
    Men saknar intresse till att försöka förstå och lyssna på sin partner. 

    Innan du hoppar på mig om mitt sexliv, och att jag har ett trist sexliv, så skall du veta att jag idkar b.la BDSM (är Dominatrix när jag vill utöva BDSM). Gillar även att suga av, om jag sysslar med vaniljsex, men vägra att ta satsen i munnen.

    Dock så finns det en skillnad mellan dig och mig. Jag springer inte i väg och startar trådar på tips om hur man  tjatar hål på sin partner för att få "det man vill ha". Jag vänder mig till min partner och be denna om en förklaring till varför. så gott det går, så jag förstår varför det uteblir, och väljer att utveckla det man har i stället.
    Det är respektlöst att försöka tvinga sin partner, via tjat (upprepade fråga är en form av tjat), att göra något denne inte vill. OM det är så ultra viktigt för dig att få oralsex så var en RIKTIG man och gör slut med henne i stället för att tjata på henne, så hon kan få en man som behandlar henne med respekt.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Eliiiiiza skrev 2018-01-14 18:21:00 följande:
    Jag suger endast av honom efter att han duschat precis. Inget toabesök emellan. Tycker det är förskräckligt äckligt med allt ludd på ollonet eller när det luktar kiss. Han fattar ingenting och jag märker att min sambo hintar oftare och oftare men jag vet inte hur jag på ett fint sätt ska säga att jag bara suger av hand kuk när den är ren (aka direkt efter dusch).
    Säg enkelt och neutralt.
    "Jag gillar att suga kuk om den är nytvättad".

    Det var så jag sa till min make när vi bara var i det s.k "dejting stadiet". När han märkte att sex var på gång så gick han ut och tvättade av sin kuk direkt. Jag krävde samma av mig själv och tvättade min fitta innan han fick slicka den.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-14 19:34:57 följande:
    Jag skrev ju att det var dåligt av mig att föreslå något sådant! Ville väl bolla lite tankar och funderingar med er.
    Haha nej jag tänkte inte hoppa på dig om ditt sexliv, har ingen aning om dig som person!
    Bdsm har jag lite dålig koll på, är det då man sätter på sin partner handbojor och låser fast de i sängstolpen? 
    Strypex förekommer också? Är det sånt du gillar så kan jag säga direkt att jag inte hade varit någon kille för dig!
    Jaha okej, du låter som en förstående partner som är mån om din sambos njutning och mående.
    Analsex är inte hennes favorit nej, absolut är jag tacksam för att hon ställer upp på det.
    Jag är tacksam för min flickvän ofta och det visar jag också.Hon visar också sin uppskattning för det jag gör för henne i vardagen.

    Sådär ja. Du missade poängen även om den var så gott som skriven i klar text.
    Att jag drog upp om mitt sexliv var för att få dig att förstå att att jag har ett brett sexliv var för att markera en poäng med att jag inte är så begränsad själv i mitt sexliv så du inte skulle kunna hålla DET emot mig. 

    Vet DU du är inte en kille för mig oavsett vilken typ av sexliv det handlar om, oavsett om det är BDSM eller vanlig sex (vaniljsex som det också kallas för). Vill du veta varför?  Jo det är ditt sätt att resonera, och din totala egoism och din totala omogna syn du har på sex.  Du visar stort prov på att ha 100% fokus på dig själv och det du inte får, du visar NOLL intresse i att försöka förstå din kvinna och ignorera helt och hållet att hon redan gör något för dig och DIN skull då hon har analsex med dig ibland fast hon egentligen inte gillar det.
    Skall jag vara ärlig, så förtjänar din kvinna en bättre man än dig. En man som kan uppskatta henne för den hon är och har att erbjuda. För tydligen räcker det inte att hon är varm, gillar att gosa och ger dig sex efter sin bästa förmåga, och även ibland har analsex för DIN skull. Uppenbarligen duger inte detta åt dig utan du skall försäka få råd och hjälp med att hur du skall få henne att ge dig avsugningar med.
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-14 19:39:40 följande:
    Jo men det har jag på sätt och vis. Men är det för att hon är orolig för kisslukten eller att hon är rädd för att få kräkreflexer eller aldrig gjort det och är osäker hur man gör eller något så hade hon kunnat säga det till mig när jag frågar.  Säger hon då anledningen så får jag respektera den och inse att det blir ingen avsugning. 
    Jasså har du det?

    Du sitter ju själv och berättar att den ENDA frågan du har ställt är om hon vill ge, men då får du nej.
    Det är ALDRIG samma sak som att man frågar "på sätt och vis" om "varför" du inte får avsugningar. 

    Du SKA redan nu inse att du inte får avsugningar då du har fått nej så många gånger. Nu är det på tiden att DU lär dig att ställa frågan om varför så du får förklaring på varför du aldrig kommer att få det så länge nio är ihop. Men håll i minnet att hon redan ger dig analsex fast hon egentligen inte gillar detta.

    Så det är bar otroligt dumt resonemang att sitta och fråga om "men vill man inte ge något som partnen vet gillar och njuter av för att göra det skönt för denne".

    Det som gör mig nyfiken är hur du kan tycka analsex blir en skön akt i sängen, när du vet att din kvinna inte får njutning av analsex?



    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (genomegoistisk) skrev 2018-01-14 20:58:05 följande:
    Och precis DÄR försvann all min sympati för dig, ts.

    Så sex för dig går alltså ut på att få precis vad du vill i sexväg? Oavsett hur din tjej ser på det eller hur det får henne att må? Eller hur ska man annars tolka meningen: "Men visst analsex är hon inte värst sugen på men vi har det ibland så det är ju bra."

    Du menar alltså att bra sex för dig är när du får din flickvän att göra något hon egentligen inte vill? Bara det är något DU vill så struntar du i hennes känslor och/eller fysiska upplevelse. 
    Herregud. Jag förstår inte hur man kan behandla någon på det sättet. Inte ens en tillfällig sexuell kontakt.. och ännu mindre en partner som man alltså säger sig älska.. Du är ju genomegoistisk! Det enda som verkar spela någon roll är att du får göra allt det du vill - oavsett hur det känns för din tjej. 
    Jag håller med dig, det är svårt att känna sympati för TS situation alls.
    Det som gör mig förbannad är att han vägra att ta till sig vad de andra skriver för att få honom att förstå hur stor otur han har när han tänker.

    "Herregud. Jag förstår inte hur man kan behandla någon på det sättet."

    Detta tåls att upprepas.. Skål
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-17 17:45:52 följande:
    Men vet du hur det känns att slicka en mus då? Skulle du kunna tänka dig gå ner på dina väninnor? Om inte så vet jag inte hur du kan låta din man gå ner på dig om du inte vet hur det känns, lite samma frågeställning.
    Kanske lite dålig jämförelse men.
    Hon ger mig direktiv att gå ner på henne varje gång vi har sex, är inte det tjat också eller är det okej bara för att jag gör det frivilligt?
    Ja det är okey för att DU vill göra det frivilligt.

    Du har ju själv skrivit detta i inlägg #53: "Hon har aldrig tvingat mig att slicka, jag gör det frivilligt för jag ser hur mycket hon njuter och vill att hon ska må bra."

    Om du inte kan skilja på "frivilligt" och "tjat" så kan du ju inte lasta omgivningen för detta allra minst din flickvän.
    Och ja att upprepa fråga som du ofta gör (du själv har skrivit det också i ett av dina inlägg) uppfattas faktiskt som tjat. Även många män (jag skrev många inte alla) skulle uppfatta upprepad fråga om "samma sak" (oavsett om det är sex eller i annat sammanhang) som tjat i längden faktiskt. 

    Jag har en motfråga till dig.
    Hur många gånger skall din tjej behöva säga nej tills du förstår att det är ett nej?
    du upprepar ju frågan ofta och hon säger nej varje gång., Borde de inte ge dig en hint om att det är ingen idé att sluta tjata (fråga igen och igen och igen och igen)?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    möjligt skrev 2018-01-18 15:50:04 följande:
    Bara för att erbjuda lite perspektiv, det finns många kvinnor som helt enkelt inte gillar att ge oralsex utan att ha haft någon dålig upplevelse alls. Tänker bara att du verkar lite låst i tankesättet att, om det inte varit för den erfarenheten så hade din fru gillat det. Inte för att det förbättrade oddsen så klart men det är inte alls omöjligt att hon inte gillat det iaf....
    Precis. Inget är "hugget i sten" s.a.s. 
    Nu gillar jag iofs att ge/få oralsex, men det finns annat i sexväg som jag ogillar som jag aldrig har upplevt "dålig erfarenhet av", för att få detta ogillande.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-18 21:52:44 följande:
    Vad är det i sexväg du inte gillar då?
    Det har inte med trådens ämne att göra.
    Om du läser vad som skrevs så påtalades det om att man kan ogilla oralsex utan att det för den saken skull ha med att man har "dålig erfarenhet" att göra, jag höll med en person och valde att påtala att för mig hanar det inte om oralsex då jag gillar det utan annan sex. Jag bara påtalade att det var annat än oralsex.

    Trådens ämne, och det är den som ska hållas, är din oförmåga att respektera din tjejs nej, och få dig att inse att du skall lägga av att tjata på henne (ställa frågan om oralsex igen och igen och igen= tjat) för att få oralsex. Ja att ställa frågan varje gång man har sex är en variant av att tjata.

    Men det som är märkligt du ställer en fråga till mig om vad jag inte gillar i sexväg, en fråga som är helt och hållet Off topic för tråden om du använder skallen och tänker efter.

    Men du har inte svarat på mina frågor jag ställt dig i tråden. När skall du bekväma dig med att svara på dem?
    Man kan ju undra varför du är så otroligt oförskämd att du ställer frågor till andra som är OT och vill ha svar på dem, men vägra att svar på frågor ställda till dig som är OnT. 

    Jag ställer om min fråga från ett tidigare inlägg i tråden (inlägg #141).
    Men jag _formulerar_ om frågan lite.
    Hur många gånger skall din tjej behöva säga nej på ditt tjatande (fråga samma fråga om och om och om och om igen) så att du förstår och respektera hennes nej, och slutar att tjata på henne om oralsex?


  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-18 19:38:15 följande:
    Under sexakten när vi har sex så frågar jag om hon kan suga av mig. Känner att jag börjar komma och skulle tycka det var trevligt om hon avslutade det på ett mysigt sätt.
    Jag går inte ner på henne självmant, om vi ligger och kysser varandra som leder till smekningar och underkläder av så säger hon, kan du slicka mig nu. Det är alltid hon som frågar. Skulle aldrig någonsin oavsett vilken flicka det är ta av henne trosorna och gå ner på henne, det kallas sexuella övergrepp. Det är alltid på hennes kommando som gör att jag ger henne oralsex.
    Då skall du veta att TJAT är klassas sexuella övergrepp också. Du ställer frågan varje gång ni har sex d.v.s du tjatar på din tjej. Att tjata på någon är en form av sexuella övergrepp faktiskt. För du tjatar på henne för att få det _du vill_ ha i sexväg.
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-18 19:17:49 följande:
    Det var ett litet skämt men det var onödigt att skriva så i text. Jag älskar min flickvän otroligt mycket och det vet hon om.
    Ja du har ju bevisat att du älskar din tjej. *inte*Drömmer

    *Du startar en tråd för att få tips på hur du skall kunna _tvinga_ din tjej att ge dig oralsex "för du gillar det så mycket". ---- > Motsatsen till "älska sin flickvän otroligt mycket".

    *Du har analsex med din flickvän,  fast du vet att hon egentligen inte gillar det utan ställer upp med det för din skull. ---- > Motsatsen till "älska sin flickvän otroligt mycket".

    *Du sjunker så lågt som att ha HAFT TANKEN, på att vara otrogen för att få oralsex.  ---- > Motsatsen till "älska sin flickvän otroligt mycket". 

    *Du sjunker lågt igen, och säger att du kan tänka dig ett öppet förhållande med VILLKOREN på att hon är exklusiv med dig, medan du skall få ha andra.  ---- > Motsatsen till "älska sin flickvän otroligt mycket".

    * Sitta och ge inviter till främmande kvinnor på nätet (försöka svamla bort det med att det var ett "skämt"), med att ni skulle bli ett bra par bara för att den kvinna gillade att ge avsugningar. ---- > Motsatsen till "älska sin flickvän otroligt mycket".

    Du har knappast att visa för omgivningen att du älskar din flickvän "otroligt mycket".

    Om du älskar din flickvän så "otroligt mycket", som du påstår, så borde du ju för fasiken skaffa lite vett i skallen och respektera hennes nej till att ge oralsex och sluta tjata, och mogna upp och inse att älskar du henne otroligt mycket så visa respekt till henne med och hennes gränser. När du kan respektera din flickvän och hennes gränser och sluttar att tjata på henne för att få din vilja igenom till varje pris, då kanske du kan bli trovärdig med ditt påstående om att du älskar henne "otroligt mycket". 
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Märkligt) skrev 2018-01-19 09:33:30 följande:
    Men det låter som att du klassar hans fråga som tjat. Om jag har sex med min tjej tre gånger i veckan och vi har det bra och jag varje gång vi knullar frågar jag om inte hon kan smeka sina bröst för mig och hon med ett leende svarar "nej älskling" så menar du att jag sextrakasserar henne?
    Märkligt, jag är inte den enda i tråden som anser att han tjatar på sin flickvän. Frågor på det?

    Dessutom hur VET du att TS flickvän avfärdar hans fråga med ett leende?

    Dessutom om du läser TS inlägg så var det han som drog upp om sexuella trakasserier från första början, jag spann bara vidare på hans logik kring hans definitioner om sexuella trakasserier.  Knappast mina eller andras problem att du väljer att blunda för detta.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-19 16:19:23 följande:
    När du skriver så där så framstår jag som en dålig kille, men det nämnde du tidigare i tråden att jag var ingen kille för dig eftersom jag var oattraktiv och en usel person så påhoppen fortsätter.
    Jag har absolut saker att jobba på, Våga fråga, säga vad jag tycker, ta egna beslut.
    Jag respekterar henne väldigt mycket, gör mycket gulligt för henne i vardagen, idag när jag kom hem så köpte jag med mig en blomma till henne. Är väl min önskan att hon en dag ska vilja och därav att jag frågar.
    Jag har inte använt orden "usel" om dig. Jag har aldrig sagt att du är "oattraktiv och usel".  Så där kommer du med ett direkt falskt påstående. Det är du som väljer att lägga de epiteten på dig själv, inte jag. Och jag säger det redan nu;  nej det är inget jag har "menat heller" mina ord från något av mina inlägg.

    Jag har plockade fram vad du hade sagt i tråden som motbevisar ditt påstående om att "du älskar henne väldigt mycket".  Men ser du det som påhopp på dig som person med att visar på hur mycket självmotsägelser du har i praktiken. Så då får du väl tycka det då.

    Jag kan inte se det som "gör något gulligt i vardagen" att komma hem med en blomma( Drömmer), i synnerhet efter dina egna utlåtande i tråden som du har haft om din kvinna i tråden. Tvärtom du framställer dig själv som att du försöker bara bedöva ditt dåliga samvete, och tror att andra skall köpa att du gör en "gullig gest" mot din kvinna genom denna blomma.

    Så vem är det du försöker lura med denna s.k "gulliga i vardagen" med en blomma?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    annabellelee skrev 2018-01-19 16:30:25 följande:
    Fast komma med en blomma uppväger inte att fundera på att vara otrogen. Medvetet fundera på att vara otrogen=dålig kille, vare sig du erkänner det för dig själv eller ej.
    Precis. Jag kan inte heller se att man gör  "något gulligt i vardagen" med en blomma efter hans utlåtanden i tråden i synnerhet efter detta med att han har funderat "jätte mycket på att vara otrogen" för att få en avsugning.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Märkligt) skrev 2018-01-20 08:46:11 följande:
    Nej du missuppfattar. Jag har inte sagt att hon svarar med ett leende. Min fråga till dig var om mitt exempel är sexuella trakasserier?
    Då tar vi det ett varv till. Och lägg nu ned att blunda för vad jag skriver.
    Fråga TS då jag använde mig av hans definitioner av vad som räknas som sexuella trakasserier, jag använde mig av HANS logik. Det skrev jag även i förra inlägget också till dig.
    Så varför väljer du att ignorera det, igen, och fortsätter att fråga fel person?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Märkligt) skrev 2018-01-20 09:31:52 följande:
    Jag pratar för döva öron märker jag. Men du är väl van. Puss och kram.
    Har inte din mamma lärt dig att det är fult att projicera?
    Det är ju du som vägra att ta till dig fakta att det är knappast mig du skall fråga om sexuella trakserier då det är TS som drog upp om dem.  Vad skulle jag vara van vid enligt dig? 
    Det skiter du att berätta vad jag skulle vara van för att <fyll i valfri floskel som (bort)förklaring här>?


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-20 17:20:28 följande:
    Bara för att du inte uppskattar blommor så behöver inte alla tjejer tycka samma sak, min tjej blev glad och det är omtanken som räknas.
    Vad har jag hävdat att jag inte uppskattar blommor och presenter för att bli glad??
    Nästa lögn du skall komma med när du håller på?
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-20 17:20:28 följande:
     Du skulle bara bli glad om din kille kom hem med dyra smycken eller märkesväskor? 

    Vilken fina halmgubbe du kommer med där i kombination med en direkt lögn om min smak med.

    Här är nästa fråga till dig.
    Skulle din tjej tycka att du kom med en gullig gest i vardagen om hon hade vetat att du sjunkit så lågt att överväga otrohet för att få en avsugning?

    Klara du av att svar uppriktigt på den frågan eller skall du komma med en ny lögn om vad jag skriver och kombinera det med en halmgubbe igen, nästa gång du svara.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    DeathByPickles skrev 2018-01-20 01:37:15 följande:

    (min fetning) 


    Enligt dig, då. Vad hon tycker om till exempel sexbiten har du ju inte någon aning om egentligen, eftersom ni inte kommunicerar. 


    Och ursäkt godtagen för kommentaren innan, men den förstärker absolut intrycket av att jag har att göra med en grabb på sexton bast snarare än en man över trettio. 


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Bjoer skrev 2018-01-23 11:08:17 följande:
    Alltås, herregud! Inser du inte att människor kan vara mångfacetterade? Allt är inte svart-vitt. Man kan älska någon OCH vara missnöjd med vissa delar i ett förhållande, samtidigt.
    Åh herregud..  Hur fan läser du? Jag är väl medveten om att människor är mångfacetterade. Har aldrig hävdat något annat.
    Att DU inte fundera på vad jag verkligen skriver i mitt inlägg är inte mina problem.
    Bjoer skrev 2018-01-23 11:08:17 följande:
      Allt är inte svart-vitt. Man kan älska någon OCH vara missnöjd med vissa delar i ett förhållande, samtidigt.
    Nej det har jag aldrig påstått heller.
    Bjoer skrev 2018-01-23 11:08:17 följande:
      Man kan älska någon OCH vara missnöjd med vissa delar i ett förhållande, samtidigt.
    No shit Sherlock?

    Ja jag har heller aldrig hävda motsatsen.

    Tycker DU skall ta och fundera på vad jag verkligen skriver i stället för att koma med påståenden om något jag inget sagt eller skrivit.  Så läs om läs rätt och tänk och läs vad som faktiskt står.



    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Bjoer skrev 2018-01-23 11:23:31 följande:
    Lite tips. Du säger att det är lite svårt att prata om det, men att det är lättare att beskriva det i text? Det är något jag har märkt också. Det blir inte lika intimt och svårt om man kommunicerar känsliga saker i text, ibland. De mest öppna samtalen om sex jag har haft med min flickvän har varit när jag rest och suttit ohc väntat på flyg och hon är hemma och vi chattat i messenger. Då är det mycket lättare att fråga och att få svar. Du kanske ska prova nått liknande? Skriva ner något själv och ge henne, eller försöka komma in på ämnet när ni chattar med varandra från jobbet?

    Sen förstår jag att andra tycker att du tjatar. Tjat handlar inte om att fråga ofta, utan att fråga ofta på något man redan vet att svaret är nej på. Tjat är när man ber om något som ännu inte är utfört, gång på gång på gång.

    Sen behöver man ju inte fråga verbalt om allt man gör heller. Det finns ju kroppsspråk. Att ta av någon trosorna och slicka den när den uppenbart vill, trots att inget verbalt har sagts, är inte sexuellt övergrepp.
    Allting är inte svartvitt. Du som påstår att människor är mångfacetterade borde väl inte skriva på detta svartvita sätt.  Drömmer
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-23 23:04:42 följande:
    Jag håller delvis med dig att ge och få i en relation där inte enbart den ena blir tillfredställd.
    Du håller med personen om att man skall ge och få. Vad ger DU din tjej som du INTE gillar egentligen att ha i sexväg? Sjunker så lågt som att tänka tanken (notera att jag skrev TÄNKA tanken) på att vara otrogen med för att du skall kunna få oralsex.

    Du sitter ju själv och hävdar att din tjej ställer upp på analsex fast hon inte gillar det egentligen. Ändå gnäller du och anser att hon skall ge dig oralsex också, och tjatar om det upprepat.

    Hur mycket anser du att din tjej skall tvinga sig själv att ge avkall på,  ställa upp på saker som hon inte gillar egentligen för att DU skall bli nöjd med ditt sexliv?
    Tydligen duger det inte att hon redan ställer upp på analsex och ger dig detta fast hon inte gillar det. Och det är DU själv som har skrivit att hon inte gillar det.

    Ja i en relation handlar det om att ge och ta, men du verkar ju skita helt och hållet i att man skall även ha RESPEKT med för vad den andre ogillar med i sexväg och inte kräva och tjata om att få det. 


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.