Inlägg från: Anonym (Jupp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jupp)

    Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!

    Gör du det. Har vi tur så blir du portat. Hoppas tjejen polisanmäler dig.

  • Anonym (Jupp)
    monstretmonster skrev 2018-01-21 17:50:46 följande:

    Ursäkta ? Personligt påhopp e de ok ?


    Det är inget personligt påhopp att be dig lägga tillbaka risgrynsgröt i kyldisken. La du den någon annanstans så blir den ju dålig, du bort ha fått betala den. Gör rätt ifrån början så behöver ingen säga åt dig.
  • Anonym (Jupp)
    monstretmonster skrev 2018-01-21 17:52:51 följande:

    Tycker inte de e Olej att såna som hon går runt där ? Kan ju vända vad som hällst


    Nu tror ju inte jag att dina trådar är nått mer än provokationer.. Vad va det den andra tråden handlade om? Nått stackars barn du skällde ut i matbutiken? Du verkar ha stora problem med ditt humör och med just matbutiker.
  • Anonym (Jupp)
    monstretmonster skrev 2018-01-23 06:01:16 följande:

    Ja de verkar som om slla har något emot mej . Inte äns en tråd på fl får ja göra utan o bli mobbad , trakasserad o allt möjligt . De e inte kul slls. Har oxå känslor ska du veta


    Du har nått emot alla blonda, enbart pågrund av att dom är blonda.

    Du attackerar okända människor på ICA bara för att dom ber dig lägga tillbaka en vara på rätt plats (vilket du verkligen borde gjort).

    Du kan själv inte se att du gjort nått fel.
  • Anonym (Jupp)
    monstretmonster skrev 2018-01-23 17:36:38 följande:

    Blir jätte ledqsen när alls e på mej såhär , blir alla mot en inte juste


    Du kan inte alls se att du gjorde någonting fel?
  • Anonym (Jupp)
    monstretmonster skrev 2018-01-24 15:27:06 följande:

    Jo


    Vad anser du att du gjorde fel då?
  • Anonym (Jupp)
    monstretmonster skrev 2018-01-24 21:37:22 följande:

    Ja jag förstår ju att de inte va bra o dra henne i håret . Men man e alltid två om o bråka .... om jag ser henne nästa gång ska jag försöka prata me henne o lösa bråket på ett snällt sett, be om ursäkt att se gick över styr men hopps hon gör de med då


    Fast hon bad dig ju bara lägga tillbaka varan på rätt plats. Vilket du verkligen borde ha gjort. Det var ju du som började tjafsa med henne och till och med blev fysiskt. Så ja en ursäkt ifrån dig är på sin plats.
Svar på tråden Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!