• Anonym (Hej!)

    Vågar du be din partner kissa på dig?

    Ja, våga du föreslå det?

    Eller är du rädd att din partner blir avskräckt och kanske till och med drar?

  • Svar på tråden Vågar du be din partner kissa på dig?
  • Anonym (/Fifi­FiFilu­ringar­/)
    Anonym (Söt) skrev 2018-02-02 07:09:33 följande:

    Jag tycker det är fruktansvärt förnedrande, men jag tänder på att bli förnedrad. Tror dock inte jag skulle kunna kissa på någon. Psykisk spärr. Brukar dock squirta över min partner.


    Kvinnliga psyket wtf.
  • Hakushu

    Har föreslagit men inte fått jakande svar. Dörren är dock inte helt stängd så det finns hopp om det i framtiden.

    Skulle vilja sätta kateter på henne när hon ligger i gynstolen men det kommer inte att hända. Inga förhoppningar på den punkten iaf.

    Personligen tycker jag att det är en självklarhet att man ska kunna lägga fram sina önskemål och fantasier till sin partner utan att behöva vara orolig.

  • Anders 386

    Jag frågade. Blev nån slags kompromiss, hon kissade i duschen medan jag fick känna på henne. Mer blev det inte.

    Men jag har väldigt svårt att tro att någon skulle reagera med att "dra"?  Är det så illa kanske kärleken inte var så stor?

  • Anonym (Man 40+)
    Anonym (S) skrev 2018-02-02 00:53:56 följande:

    Mitt ex (pappan till mitt yngsta barn)frågade mig långt efter vi hade gjort slut..var inte riktigt beredd på det. Då hade han tjej/familj men vi hade fortfarande sex då och då (det var komplicerat o jag gjorde inget fel tycker jag). Han vågade inte fråga när vi var tillsammans tydligen. Har gjort det några gånger o han har gjort det på mig också.

    Vet inte om jag hade vågat fråga nån jag är tillsammans med.. inte i början iallafall .


    Så du är otrogen? Piss off! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Clark73
    Anonym (Hej!) skrev 2018-02-01 23:30:28 följande:
    Trevligt att dricka från kranen...
    Det är mycket trevligt att dricka från kranen!!!!
  • Clark73

    Jag skulle vilja ha två brudar som kissar på mig, å min fru är med på det. Jag är trogen!!!

  • Anonym (S)
    Anonym (Man 40+) skrev 2018-02-02 17:16:29 följande:

    Så du är otrogen? Piss off!


    Haha nej , han är det inte jag , jag är singel. Tycker inte det är mitt problem om han är det , och hans tjej är ingen bra person ändå.
  • Anonym (Hej!)
    Clark73 skrev 2018-02-02 17:30:55 följande:

    Jag skulle vilja ha två brudar som kissar på mig, å min fru är med på det. Jag är trogen!!!


    hUR Vill du att det ska gå till?
  • Clark73
    Anonym (Hej!) skrev 2018-02-04 23:27:08 följande:
    hUR Vill du att det ska gå till?
    Efter att vi hade stämt av personkemin, tex över en middag, å allt känns bra, så kunde vi gå vidare, kanske spa med övernattning.  I duschen eller i sängen skulle frugan å kissdonnan få turas om att sitta över mitt ansikte, jag skulle slicka dom så hade dom fått kissa när dom ville i min mun. 
    I duschen så får det ju komma lite kiss i  mitt ansikte också, men i sängen så hade varenda droppe fått gå igenom min strupe, vill ju inte få kiss i sängen.
    Frugan nöjer sig med att kissa på mig, men om kissdonnan skulle vilja få kiss på sig så hade det varit ok för mig.
    Om man är tre så kan man göra mycket trevliga saker också.....
    Men det är inte lätt att hitta en kissdonna som man får bjuda på spa :)
Svar på tråden Vågar du be din partner kissa på dig?