Inlägg från: Anonym (tji fick hon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tji fick hon)

    Hon trodde att hon avslöjade dem

    Min mans älskarinna ringde mig idag. Hon berättade att hon och min man har knullat i tre år och att hon berättar det för att hon tyckte att jag ska veta. Jag frågade henne om hon ville ha honom istället och hon svarade mycket svävande att det ja, jo, en tid fick hon väl låta honom sova där. Underförstått; jag ringer ju för att jag vill att du ska kasta ut honom så jag får honom till min.

    Jag kände mig då tvungen att be om ursäkt för min mans räkning att han inte berättat för henne att jag är väl medveten om deras relation sedan dag 1 och att det för min del inte är aktuellt för honom och mig att bryta upp pga hennes avslöjande. Hon blev väldigt besvärad, mumlade något och lade på.

    Mitt råd till älskarinnor: Tro inte på karlarna ni ligger med, och tro inte att deras kvinnor automatiskt inte vet något. De kanske till och med är överens om att han får ha en älskarinna. Du kanske till och mer ingår i deras sexliv utan att du vet om det.

    Min fråga till familjeliv: Jag funderar på att sträcka ut en hand till den här kvinnan och bli vän med henne. Tankar om det?

  • Svar på tråden Hon trodde att hon avslöjade dem
  • Anonym (tji fick hon)
    Pope Joan II skrev 2018-02-05 15:57:52 följande:

    Vilka märkliga människor och förhållanden det finns. 


    Ja, verkligen märkligt av henne.
    Pope Joan II skrev 2018-02-05 16:09:40 följande:

    Vad var poängen med att han inte berättade för henne att du visste, ts? Är det också något slags inslag i ert sexliv? 

    "Här ligger vi och knullar och din älskarinna vet inte ens om att jag vet att ni också knullar!"

    Din man får ligga med två, eller fler kvinnor, och du gnuggar händerna av förtjusning för att du minsann vet att han gör det. Jaja. Alla blir förstås saliga på sin fason.


    Jag vet inte vad poängen var med det. Jag är inte ens övertygad om att han inte har berättat det för henne.

    Vi kan tyvärr inte knulla, vilket är en av orsakerna, den största, till att jag är helt ok med att han knullar på annat håll.
  • Anonym (tji fick hon)
    viseversa skrev 2018-02-05 16:18:28 följande:
    Haha fattar inte heller vad ts vill ha ut av detta!
    Jag trodde min fråga framgick tydligt i slutet av trådstarten, men jag kan fråga igen.

    Vad tycker ni om tanken att jag skulle sträcka ut en hand till den här kvinnan och bli vän med henne?
  • Anonym (tji fick hon)
    Fiona M skrev 2018-02-05 16:22:09 följande:

    Otroligt elakt av honom att ge henne falska förhoppningar istället för att vara ärlig.


    Några falska förhoppningar lär han inte ha gett henne. Han har haft ett par andra älskarinnor, 2 av dem har jag blivit vän med, och med dem alltid varit tydlig att det inte finns annat än sex att hämta, jag tror inte att han förespeglat den här kvinnan något annat.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (man) skrev 2018-02-05 17:00:15 följande:
    Fattar inte riktigt på vilket sätt det skulle vara överlägset att ens man springer omkring och knullar andra kvinnor och man går med på det än en älskarinna som låter sig knullas av en otrogen tölp i 3 år och hoppas på mer.  Känns lite som att simma omkring i en simbassäng fylld med avföring och tycka "tju där fick hon" för att det stänkte skit på någon annan också.

    Båda känns lika tragiska tycker jag. Frågan är om det inte är mer tragiskt i ditt fall eftersom älskarinnan kan hitta sig någon ny medan du är kvar i skiten.

    Som svar på din fråga, det som talar för att bli bästisar är att ni båda verkar lika blåsta, det som talar emot är att jag inte skulle lita på någon som knullar andras män.
    Fast jag sitter ju inte i någon skit. Du får tycka att det är tragiskt ändå, om du vill, men eftersom vi är överens att han får ligga med andra, inte bara det, utan faktiskt på mitt initiativ, så kan vi knappast kalla det för skit och inte min man för otrogen heller.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (T) skrev 2018-02-05 17:06:44 följande:

    Varför kan ni inte ha sex?:S


    Jag har alltid haft ont av sex, och för 7 år sedan fick jag en kronisk sjukdom med trötthet och allmän smärta som gör att jag inte orkar hålla på och trixa för att det ska funka,
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-02-05 17:18:03 följande:

    Varför skulle du vilja bli vän med någon du ser ner på och anser att ?tji fick hon?? Gillar du att skratta hånfullt åt dem du är vän med eller har du bara så svårt att få vänner att du måste knyta an till din mans avlagda älskarinnor?

    Nä, skaffa dig en hobby så kan du hitta vänner där ni har något annat gemensamt än din man!


    Mitt val av nick var mer humoristiskt menat, men jag förstår att det är svårt att förstå i text när man inte hör tonfall.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Ö) skrev 2018-02-05 17:42:08 följande:

    Är det så, ts, att du egentligen är oerhört sårad och svartsjuk? Jag menar, hade du på riktigt varit ok med att han ligger med andra hade du ju knappast skrivit på Familjeliv om det. Och det är klart att det är skönt att få en massa respons av andra som precis som du anser att människor har olika värde, i detta fall älskare/älskarinnor som enligt många på den här siten skulle spotta på.

    Helt förståeligt om du mår dåligt över detta, Det gör garanterat väldigt ont. Fasen å, hade min man legat med nån annan hade jag ju tappat allt självförtroende. Finns ju alltid en anledning till att ens man ligger med just den tjejen...


    Jag skriver inte på FL om att han har en älskarinna, utan om att älskarinnan ringde och trodde att jag skulle bli sur och kasta ut min man.

    Nej, jag är inte sårad eller svartsjuk. Det var jag som föreslog att han skulle skaffa en älskarinna när jag insåg att jag inte längre kunde ha sex. 

    Jag mår inte alls dåligt av detta och det gör inte ett dugg ont. Jag har vetat om alla min mans älskarinnor, jag känner 2 av hans fd själv och vi umgås ibland.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Va) skrev 2018-02-05 17:56:46 följande:
    Men hur kan det vara okej att han ljuger för älskarinnan? Att han ljuger och utnyttjar henne? Hur kan du tycka att det är ett okej beteende?
    Jag tror inte att har ljugit för henne. Varför skulle han göra det? För just henne och inte för de andra han har varit med? Jag kan inte ens säga att jag tror att hon ringde mig bakom hans rygg, snarare tror jag att han gav henne mitt nummer och sa åt henne att ringa mig. Jag vet ju inte, det är sant, men varför skulle han inte göra det som sagt, när han varit helt öppen med sina intentioner med 3 andra?

    Jag tror mer att hon inte har lyssnat i så fall.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Ö) skrev 2018-02-05 17:59:13 följande:
    Mmmm, nåja, vi säger väl så då...
    Som sagt så behöver du ju inte tro mig.
    Anonym (Ö) skrev 2018-02-05 18:00:33 följande:
    Håller med! Vem vill leva med en sån man? Och frun hånar på FL... Sympatiskt.
    Som jag skrev så hånar jag inte någon, och jag tror inte min man har ljugit för någon.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (buhu) skrev 2018-02-05 18:09:42 följande:

    Haha fascinerande hur många älskarinnor som drogs till denna tråd. Sitter och tycker synd om bruden som medvetet låg med någon annans man och sedan försökte ringa frun för att förstöra deras förhållande så att hon kunde få mannen för sig själv. Ja stackars stackars älskarinna. 


    Ja, lite annat ljud i skällan mot alla trådar där älskarinnan skriver. 
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Va) skrev 2018-02-05 18:16:55 följande:
    Om han berättat hela sanningen för henne och även gett henne ditt nummer så låter inte hennes reaktion på ert samtal särskilt rimlig. Hade han sagt sanningen men hon inte trodde honom så hade hon ju ändå vart förberedd på att samtalet kunde bli på det sättet. Men i din ts låter det ju som om hon vart förvånad.
    Jag har hört många fakta som jag blivit förvånad över att de stämmer när jag kollat upp dem. 
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (man) skrev 2018-02-05 18:17:34 följande:
    Så du menar att hon bara har missförstått honom i....3 år? Ja det låter ju trolgt
    Fast jag vet inte hur många gånger han tagit upp det. Det kanske var en gång första gången de träffades och hon bara avfärdade det och sedan aldrig igen och hon har glömt. Hon kanske ville ställa det på sin spets och försöker syna hans "bluff"? Jag spekulerar, men det gör ju du också.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Va) skrev 2018-02-05 18:44:59 följande:
    Du skrev ju själv i ts att du bad om ursäkt för att han inte berättat att du visste om henne. Varför gjorde du det om du trodde att hon visste?
    Jag kanske skulle skrivit om, inte att. Det jag faktiskt sa var: Om han inte berättat det för dig så ber jag om ursäkt. Vi är helt överens om det här så du kommer inte med några nyheter. Vi kommer inte göra slut för det.

    Ja, jag trodde och tror fortfarande att hon visste, men jag försöker vara lagom trevlig i telefon i alla fall.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (buhu) skrev 2018-02-05 18:32:06 följande:
    Har du frågat din man? Har ni kommit överens om att han ska vara öppen om ert upplägg till sina älskarinnor? 
    Inte än. Han kan få komma hem först. 

    Han har själv sagt att han inte vill ge någon några konstiga idéer. Han har som jag skrivit varit öppen om det med de andra han haft och jag är helt ok med det.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Ö) skrev 2018-02-05 18:43:02 följande:
    Men asså, på riktigt!?!? Du tycker inte att din ts är extremt hånfull mot denna kvinna? Det är ju det som är hela poängen med den! Du talar även till andra älskarinnor som om de är dumma i huvudet. Som att fruarna ofta vet om när deras män är otrogna t.ex. Jisses...

    Du skriver ju dessutom att du ber om ursäkt å din mans vägnar för att han inte har sagt nåt - alltså har han ju ljugit för henne.

    Nä, faktum är att visst, du kan ha godkänt att din man ligger med andra, men han har också valt att fortsätta ligga med just denna tjej i 3 år. En man går inte tillbaka under 3 års tid till samma tjej om det bara handlade om sex. Han har känslor för henne. Kanske t.o.m. är kär. DET sårar dig. DET gör ont. DET gör att du känner att du måste skriva av dig i en hånfull tråd där du vet att du får medhåll av andra.
    Om han är kär i henne så blir jag bara glad. Då har han någon att vara med om jag går bort.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (emma) skrev 2018-02-05 18:56:26 följande:

    Mitt råd till alla: Var inte tillsammans med as.


    Det finns kanske möjligen ett as i den här historien och det är i så fall jag.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Mira) skrev 2018-02-07 12:32:14 följande:

    Var är TS? Försvunnit från sin egen tråd som är ganska spännande :O 


    Tråden får leva sitt eget liv. Det är intressant att läsa, men jag har inte så jättemycket att tillägga. Jag vet hur det står till nu, deltagarna i tråden får fortsätta att spekulera om både hur jag mår, vad min man har sagt och inte sagt och hur han känner och hur älskarinnan tänker om de tycker att det är roligt.
  • Anonym (tji fick hon)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-02-07 16:19:57 följande:
    Men, du har fortfarande inte svarat på frågorna kring det som du skrivit var intentionen med din tråd, angående att bli vän med älskarinnan?

    Vi är fler här som frågat dig varför du vill bli vän med henne och också varför du tror att hon skulle vara intresserad av att bli kompis med sin älskares fru? Det är väl det mest intressanta med din trådstart; varför du säger dig vilja bli vän med en person som du uttrycker dig så föraktfullt om och också varför du tror att hon skulle vara i ett så desperat behov av vänner så att hon skulle bli tacksam över om du, sträckte ut din hand mot henne.
    Jag som trodde att det gick att utläsa av att jag är vän med 2 andra som varit hans älskarinna, av 3.

    Därför funderar jag på om jag ska göra det även med denna.
  • Anonym (tji fick hon)

    Tråden lever fortfarande, ser jag.

Svar på tråden Hon trodde att hon avslöjade dem