Inlägg från: Anonym (Igotyou13) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Igotyou13)

    Vi på BC. Inget oseriöst

    Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?

    Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.

    Kanske till o med börjar träffa någon här?

  • Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst
  • Anonym (Igotyou13)

    Och jag är en 25årig kille från Västerås/Örebro som vart medlem till och från under några år nu.

    Önskar att dom kunde skapa en BCapp så man åtminstone kan få några slags aviseringar.. :/

  • Anonym (Igotyou13)

    Haha jaha!

    Jo den verkar ju vara det trots allt! :)

  • Anonym (Igotyou13)

    Njaa, det är i stort sätt desamma tkr jag.. :/

  • Anonym (Igotyou13)

    Jag är iallafall en av dom som upplevt bc rätt så bra för att träffa tjejer och par, det enda jag tycker som jag tkr är drygt är att man inte får någon avisering vid meddelanden/liknande.

    Men har hört att man inte kan få allt här i världe.

  • Anonym (Igotyou13)

    Någon mer än jag som tycker det blir mindre o mindre aktivitet på bc, trots vår/sommar vädret :O

    Minns inte hur det vart tidigare men de kommer väl kanske igång igen :)

  • Anonym (Igotyou13)

    Har inte haft några större problem att träffa människor från BC, inte så jag menar men ja har vart medlem ca 3år nu och tycker aktiviteten allmänt på bc är så låg.. kan inte säga att jag söker efter något men är ju alltid tillgänglig och öppen för att träffa folk, men tycker bara det är så lite som skrivs, få som är online, sällan uppdateras något osv.. :/

    Det är ju vår nu med härligt väder, iallafall här (20-32+) o det har ju tidigare fått folk att ?vakna till mer sexuellt?, vad jag upplevt tidigare iallafall. Men det kanske bara är ja som tycker så. :)

    Någon mer som fortfarande är vaken eller kanske precis vaknat till o med? ;)

Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst