• Svar på tråden Nu räcker det!
  • Anonym (Suck)

    När jag skulle gå in på Ica idag stod det en tiggare precis vid entrén. Gick inte att gå in eftersom han stod i vägen och mer eller mindre krävde pengar. Funderade på att gå någon annanstans men beslöt mig för att knuffa bort honom så jag kunde gå in på affären. Helt sjukt

  • Anonym (Martin)
    Anonym (less) skrev 2018-02-16 13:18:30 följande:

    www.sydsvenskan.se/2018-02-16/tiggare-attackerade-ordningsvakt-vid-stationen 

    Nu går inte ens väktare säkra. Nu räcker det. Fram för tiggeriförbud. Pengar ska de ha, men de vill inte lyda ordningsmakten när de vänligt ber dem flytta sig för att inte sitta i vägen. Då börjar de slåss. 


    Less på allt gnäll om tiggare men muslimer älskar ni trots att de gör så mycket mer skit
  • Anonym (less)
    Anonym (Martin) skrev 2018-02-16 23:49:48 följande:
    Less på allt gnäll om tiggare men muslimer älskar ni trots att de gör så mycket mer skit
    Jag skiter i vad folk tror på, hinduer, muslimer, kristna, judar - så länge de sköter sig. Islamister är nåt helt annat. Och tiggarna är romer till största delen. De får lov att tigga - men när man ber dom flytta på sig, därför att folk inte kommer förbi, då börjar de slåss. 
    Förbjud tiggeriet. 
  • Anonym (Äsch)

    Rör mig mycket och ofta i centrala Malmö. Ser många, många tiggare. Har ALDRIG sett eller mött en tiggare som bråkat, skrikit, spottat eller gått till attack.

  • Anonym (less)
    Anonym (Äsch) skrev 2018-02-17 17:04:18 följande:
    Rör mig mycket och ofta i centrala Malmö. Ser många, många tiggare. Har ALDRIG sett eller mött en tiggare som bråkat, skrikit, spottat eller gått till attack.
    Läs länken i första inlägget. Det är inte som om väktaren ljuger.
  • Anonym (Diamant)
    Anonym (Suck) skrev 2018-02-16 15:03:45 följande:

    När jag skulle gå in på Ica idag stod det en tiggare precis vid entrén. Gick inte att gå in eftersom han stod i vägen och mer eller mindre krävde pengar. Funderade på att gå någon annanstans men beslöt mig för att knuffa bort honom så jag kunde gå in på affären. Helt sjukt


    Då säger man till de i affären om det..!
  • Anonym (Äsch)
    Anonym (less) skrev 2018-02-17 17:12:08 följande:

    Läs länken i första inlägget. Det är inte som om väktaren ljuger.


    Är inte prenumerant så kan ej läsa artikeln.

    Däremot har jag sett väktare göra en jävla massa skit så jag är inte den som sätter allt mitt förtroende till en väktares ord.
  • Anonym (I)
    Anonym (less) skrev 2018-02-17 17:12:08 följande:
    Läs länken i första inlägget. Det är inte som om väktaren ljuger.
    *ordningsvakt. Stor skillnad.
Svar på tråden Nu räcker det!