• Anonym (smink)

    Du är sexig med smink...sa han

    Förhållande sedan nästan 3 år tillbaka..och har inte sminkat mig så mycket senaste halvåret.

    Men nu i veckan köpte jag en ny mascara.

    Kladdade på mig smink och fixade håret.

    Min kille smilade och sa:mmm titta på dig!

    Han sa att jag ser sexig ut med smink och söt utan.Att smink ger det där lilla extra.

    Vet inte varför jag tog illa upp...och det har satt sig på min hjärna nu...

  • Svar på tråden Du är sexig med smink...sa han
  • Tom Araya
    Anonym (smink) skrev 2018-02-18 19:35:34 följande:

    Förhållande sedan nästan 3 år tillbaka..och har inte sminkat mig så mycket senaste halvåret.

    Men nu i veckan köpte jag en ny mascara.

    Kladdade på mig smink och fixade håret.

    Min kille smilade och sa:mmm titta på dig!

    Han sa att jag ser sexig ut med smink och söt utan.Att smink ger det där lilla extra.

    Vet inte varför jag tog illa upp...och det har satt sig på min hjärna nu...


    Ja, kvinnor är svåra att förstå och uppenbarligen förstår de ibland inte ens sig själva.
  • Tom Araya
    Velouria skrev 2018-02-19 23:41:46 följande:
    Men fy fan för en så avtändande personlighet!
    Menar du TS's killes personlighet? Vad är det för fel på den?
  • SofieJ

    Min sambo ger alltid mig komplimanger när jag gjort mig till. Det är väl en bra sak?? Sen känner jag att han fortfarande älskar mig när jag har mjukisbyxor och inte duschat på 3 dagar också. Men förstår honom verkligen om han tycker att den uppiffade versionen är trevligare att titta på. Vem gör inte det?

  • Anonym (Herregud)

    Helt sjukt att du gör dig till och får komplimanger, jag hade blivit kränkt!

    När jag anstränger mig och piffar till mig lite extra så vill jag helst att mannen min inte ska lägga märke till det alls... och dessutom säga att jag är söt utan smink?! Det var nog droppen, det är bara att kasta ut fanskapet!

    Det är inte konstigt att vi kvinnor ofta får en psyko stämpel....

  • Anonym (Sven Andersson Från Västerås)
    Anonym (smink) skrev 2018-02-18 19:35:34 följande:

    Förhållande sedan nästan 3 år tillbaka..och har inte sminkat mig så mycket senaste halvåret.

    Men nu i veckan köpte jag en ny mascara.

    Kladdade på mig smink och fixade håret.

    Min kille smilade och sa:mmm titta på dig!

    Han sa att jag ser sexig ut med smink och söt utan.Att smink ger det där lilla extra.

    Vet inte varför jag tog illa upp...och det har satt sig på min hjärna nu...


    Släpp det han är bara inte lika attraherad av dig när du är utan smink det är ju inte så att förhållanden är för evigt
  • Anonym (Henna)
    Anonym (smink) skrev 2018-02-18 20:16:59 följande:

    Tycker era killar att ni också är sexigare med smink?


    Min sambo sa: ?Vad fin du blev, du blev så ungdomlig utan kråkfötterna?. Han menade inget illa så sett och gillar mig utan smink också. Men klart att det sårade lite. Men han fick igen när vi var och handlade. Mannen i kassan frågade om jag var hans dotter Hahaha. Klart han visste att jag inte var det, men det var lika kul för det.

    Min sambo har sett ut som 30 sedan tidig 20-års ålder. Nu är han 33 och ser fortfarande likadan ut. Jag däremot såg ut som 16 vid 25 års ålder. Är 34 och börjar äntligen komma ikapp min sambo i utseende. Vi ser jämn gamla ut nu.
  • smulpaj01
    Anonym (Henna) skrev 2018-02-20 10:09:47 följande:
    Min sambo sa: ?Vad fin du blev, du blev så ungdomlig utan kråkfötterna?. Han menade inget illa så sett och gillar mig utan smink också. Men klart att det sårade lite. Men han fick igen när vi var och handlade. Mannen i kassan frågade om jag var hans dotter Hahaha. Klart han visste att jag inte var det, men det var lika kul för det.

    Min sambo har sett ut som 30 sedan tidig 20-års ålder. Nu är han 33 och ser fortfarande likadan ut. Jag däremot såg ut som 16 vid 25 års ålder. Är 34 och börjar äntligen komma ikapp min sambo i utseende. Vi ser jämn gamla ut nu.
    Ånej vad hemskt att se ut som 16 när man är 25.
    Blev du behandlad som ett mindre vetande barn av omgivningen då?
    Att få visa leg på bolaget när man är 40+ ser jag inga problem med men att se ut som en tonåring när man är 25 kan inte ha varit kul.
    Skönt att det blivit bättre nu
  • Anonym (Henna)
    smulpaj01 skrev 2018-02-20 10:19:32 följande:

    Ånej vad hemskt att se ut som 16 när man är 25.

    Blev du behandlad som ett mindre vetande barn av omgivningen då?

    Att få visa leg på bolaget när man är 40+ ser jag inga problem med men att se ut som en tonåring när man är 25 kan inte ha varit kul.

    Skönt att det blivit bättre nu


    Ja faktiskt! Upplevde att folk, chefer osv gärna försökte utnyttja eller lura mig. Värsta var när jag kom med barnvagnen och folk tog sig för pannan och undrade varför ett barn skaffat ett barn. Fruktansvärt! Upplever att jag får mer respekt nu. Blir hörd på ett annat sätt.
  • Velouria
    Tom Araya skrev 2018-02-20 02:16:25 följande:

    Menar du TS's killes personlighet? Vad är det för fel på den?


    Nej! TS lättkränkthet!
    Integrerbart DNA
  • Tom Araya
    Anonym (smink) skrev 2018-02-18 20:16:59 följande:

    Tycker era killar att ni också är sexigare med smink?


    Om du ifrågasätter att smink överhuvudtaget har något som helst positiv effekt på utseendet så undrar jag varför du sminkar dig, är inte det syftet!?

  • Anonym (Ines)
    Pope Joan II skrev 2018-02-19 16:02:11 följande:

    Som vanligt är jag så enormt glad över att jag inte är man. Skulle inte orka med kvinnor en kvart.


    Jag med, vissa kvinnor hittar fel i precis ALLT!
  • Tihi

    Men alltså... alla ser ju bättre ut med lite smink precis som alla ser bättre ut i fina och välsittande kläder jämfört med en urtvättad och hålig gammal träningsoverall. Jag förstår inte TS problem?

  • Velouria
    Tihi skrev 2018-02-20 14:51:12 följande:

    Men alltså... alla ser ju bättre ut med lite smink precis som alla ser bättre ut i fina och välsittande kläder jämfört med en urtvättad och hålig gammal träningsoverall. Jag förstår inte TS problem?


    Lider av irrationalitetssyndrom.
    Integrerbart DNA
  • city cat
    Anonym (smink) skrev 2018-02-19 07:12:21 följande:
    Och vad vill du säga med detta?

    Jag svarade på din fråga.


    Glömde du vad du skrev?


    #allavi
  • Anonym (Suck)
    Anonym (smink) skrev 2018-02-18 19:59:52 följande:

    Så jag överreagerade?....

    Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig...Kanske att han bara skulle sagt att jag är fin? Men sexig? Osexig utan smink då eller??

    Han tom sa: mm knullvänlig...när vi kommer hem vill jag bara sätta på dig..och kysste mig på halsen.

    Men han tog tillbaka det och sa att det lät annorlunda i hans huvud innan han sa det.

    Kanske jag ska vara glad att jag har en ärlig kille?


    Men låääägg av!!! Vilka jävla i-landsproblem vissa har. Herregud tog illa upp för att din pojkvän tyckte du var sexig? Han kanske tyckte det var kul att du fixade dig lite om du nu inte gjort det så mycket det sista? Stackars dig som har en pojkvän som ger dig såna komplimanger....
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-02-20 05:00:21 följande:

    Helt sjukt att du gör dig till och får komplimanger, jag hade blivit kränkt!

    När jag anstränger mig och piffar till mig lite extra så vill jag helst att mannen min inte ska lägga märke till det alls... och dessutom säga att jag är söt utan smink?! Det var nog droppen, det är bara att kasta ut fanskapet!

    Det är inte konstigt att vi kvinnor ofta får en psyko stämpel....


    Hahahaha verkligen
Svar på tråden Du är sexig med smink...sa han