• Anonym (Gårdet?)

    Jag yngre tjej och hon 20 år äldre?

    För några veckor sedan träffade jag en äldre kvinna via gemensamma vänner, ca 20 år äldre och som har 3 barn i min ålder.

    Vi träffades ensamma för några dagar sedan och åt ute tillsammans, vi klickade så djupt på dejten. Vi satt där i flera timmar och pratade, det var en himla underbar känsla hon skapade i mig. Jag tror att attraktionen och känslan var ömsesidig då vi hörts av mycket efteråt och pratat i telefon. Hon har tidigare sagt till vår gemensamma vän att jag är för ung för henne och hon har barn i min ålder.

    Så därför har hon hållt distans, men inte längre.

    Jag tror jag börjar bli förälskad i henne, vad ska jag göra? Vår gemensamma vän säger att jag inte ska ha förhoppningar om något, men jag tror inte hon vet om den känslan vi båda känner för varandra...

  • Svar på tråden Jag yngre tjej och hon 20 år äldre?
  • monarped

    Om du är 20 + och hon 40+

    Vad är problemet.

    Tala om för henne vad du känner

    Och fråga henne vad hon känner för dej

  • Anonym (Gretel)

    Jag träffade en kille som va 16 år yngre än mig. Det höll i 12 år.

  • Anonym (frida)

    Åldern är inget problem. Jag och min man blev tillsammans när jag  var 18 och han 39 och det håller än. Men att hon har barn i din ålder gör det hela så äckligt.

  • Anonym (Gårdet?)
    monarped skrev 2018-02-24 01:25:05 följande:

    Om du är 20 + och hon 40+

    Vad är problemet.

    Tala om för henne vad du känner

    Och fråga henne vad hon känner för dej


    Problemet är väl att hon har barn i min ålder. Jag är runt 30 år.
  • Anonym (Gårdet?)
    Anonym (frida) skrev 2018-02-24 07:07:05 följande:

    Åldern är inget problem. Jag och min man blev tillsammans när jag  var 18 och han 39 och det håller än. Men att hon har barn i din ålder gör det hela så äckligt.


    Roligt att det fortfarande håller, men hade du inte dejtat honom om han hade barn i din ålder?
  • Anonym (frida)
    Anonym (Gårdet?) skrev 2018-02-24 07:19:04 följande:
    Roligt att det fortfarande håller, men hade du inte dejtat honom om han hade barn i din ålder?
    Aldrig.
  • Anonym (Gårdet?)
    Anonym (frida) skrev 2018-02-24 07:19:44 följande:

    Aldrig.


    Är du säker?

    Jag är i 30 års åldern. Jag vet inte vad jag ska göra, känns dumt att slänga iväg en sån stark attraktion och dumt att dejta pga hennes barn även fast de alla är utflugna och har egna liv
  • Anonym (frida)
    Anonym (Gårdet?) skrev 2018-02-24 07:27:48 följande:
    Är du säker?

    Jag är i 30 års åldern. Jag vet inte vad jag ska göra, känns dumt att slänga iväg en sån stark attraktion och dumt att dejta pga hennes barn även fast de alla är utflugna och har egna liv
    Det vore bara äckligt. Att tänka sig att jag skulle kunnat lekt med hans barn när jag var liten, att han skulle kunnat se mig som dem, det tar bort alla förutsättningar för attraktion.
  • Anonym (Emma)

    Min bror fyller 40 i år. Han är tillsammans med sin nya tjej sen ca 8 månader tillbaka. Hon fyller 24år. Min brors dotter fyller 14år och sonen fyller 18år. Så sonen och den "nya" tjejen är betydligt närmare i ålder än vad hon är min bror.

    Var lite konstigt i början tyckte sonen men det gick det vägen :)

  • Anonym (Glöm)

    Ok för sex men inte mer. Träffa någon i din egen ålder och skaffa familj. Betydligt roligare om 20 år att ha egna barn och en pigg fru än att gå ut och gå med en tant med rullator som varit pensionär i 5 år och du har 15 år kvar till pension.

    Men lite hett sex nu kan ni ju ha.

Svar på tråden Jag yngre tjej och hon 20 år äldre?