• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vann rätt låt i melodifestivalen?
  • Anonym (Nix)

    Melodilös låt anser jag. Utan bakgrundsmusiken kändes det som två toner om och om igen. Fast så är det inte heller min genre.

    Gillade inte heller Sandman låt (blek kopia av If I were sorry), men den var bättre än Ingrossos.

    Jag gillade (hyfsat) Mariette pga skönt flow, Rolandz pga bästa showen, Margaret pga lättsam ton och härlig dansglädje och Samir & Viktor pga coola beats, saxofon och att den är ungarnas favorit. Mendez var också ok! Svårt att rangordna eftersom numren var så olika. Vissa låtar har blivit bättre för varje gång. Mycket var skräp!

  • lövet2

    Nej. Jag kan se att han sjunger bra, att han är en fantastisk artist, att han håller hög kvalitet - men jag gillar inte genren. Låten var tråkig.
    Min favorit var Felix.

  • Anonym (K)

    Alla var lika dåliga som vanligt , så det spelar ingen roll.

  • JPT
    Anonym (sigges pappa) skrev 2018-03-11 11:48:23 följande:

    KALLA IN EXPERTERNA ISTÄLLET


    Vilka? 
  • Anonym (Lilja)

    Nej fel låt vann. Vann pga kända föräldrar och att han gick ut med att vara homosexuell.

    Hans låt lätt som vilken som helst och vem som helst kan få det att låta som Benjamins låt, ingen som hörde att de använt sig av audiotune.

    Ni som röstat på honom Varför?

  • Anonym (G)
    Anonym (Lilja) skrev 2018-03-11 12:34:59 följande:

    Nej fel låt vann. Vann pga kända föräldrar och att han gick ut med att vara homosexuell.

    Hans låt lätt som vilken som helst och vem som helst kan få det att låta som Benjamins låt, ingen som hörde att de använt sig av audiotune.

    Ni som röstat på honom Varför?


    Han är inte homosexuell.
  • Anonym (Nä)
    Anonym (Lilja) skrev 2018-03-11 12:34:59 följande:

    Nej fel låt vann. Vann pga kända föräldrar och att han gick ut med att vara homosexuell.

    Hans låt lätt som vilken som helst och vem som helst kan få det att låta som Benjamins låt, ingen som hörde att de använt sig av audiotune.

    Ni som röstat på honom Varför?


    Inte för att vara sån, men att han har föräldrar som är kända är nog i just detta fall inte någon fördel... 

    Och homosexuell? 
  • Bibbidi
    Anonym (Lilja) skrev 2018-03-11 12:34:59 följande:

    Nej fel låt vann. Vann pga kända föräldrar och att han gick ut med att vara homosexuell.

    Hans låt lätt som vilken som helst och vem som helst kan få det att låta som Benjamins låt, ingen som hörde att de använt sig av audiotune.

    Ni som röstat på honom Varför?


    Han är inte homosexuell, han har en flickvän. Det enda som har stått är att några i hans närhet funderade över ifall han kunde vara det när han var liten för att han exempelvis gillade dans och sånt. Men han är inte homosexuell.
Svar på tråden Vann rätt låt i melodifestivalen?