• Anonym (Som Samir?)

    Vill alla tjejer ligga med Samir?

    Är det som han jag bör vara för att få napp och bli populär?
    Muskler, tatueringar, kändis och lite rik?
    Ha en fet bil och vara lite kaxig.

    Är han drömkillen?

  • Svar på tråden Vill alla tjejer ligga med Samir?
  • Anonym (Som Samir?)
    Anonym (Sandra) skrev 2018-03-13 21:35:00 följande:

    Mött han i samma butik som mig och nej tack, en självcentrerad kändiskåt fjortispojke, inte riktigt

    det jag trivs med i en man.


    iNTRESSANT.. Berätta exakt hur det var. började tjejer skrika?
  • Anonym (Villhaenman)
    Anonym (Som Samir?) skrev 2018-03-13 00:02:35 följande:

    nej, men tjejer i allmänhet brukar vara sååå kändiskåta...

    jag får inga tjejer, behöver inte bry mig om det.

    men kanske ska försöka bli som Samir? Dokukändis å bli kaxig med biffiga överarmar?

    kanske snabbt får en biffig kropp med annabola?? tänk om brukarna kommer...


    Hoppas du skämtar?

    Istället för att försöka vara någon du inte är, vara falsk bara för att få knulla, så kanske du borde bli trygg i dig själv och vara ärlig. Då kommer tjejerna vilja vara med dig.

    Du gör bort dig för all framtid, som då tex Samir gjort, bara för att man vill bli känd.

    Anabola? Skärp dig... ingen ?brud? kommer vilja vara med dig då är en sak som är säker. Ful muskulatur av sån skit...

    Det låter som att du är jävligt besatt i Samir.. var inte det! Inget att eftersträva.. Inte heller brudarna som följer med det...
  • Anonym (Som Samir?)
    Anonym (Villhaenman) skrev 2018-03-13 22:59:11 följande:
    Hoppas du skämtar?

    Istället för att försöka vara någon du inte är, vara falsk bara för att få knulla, så kanske du borde bli trygg i dig själv och vara ärlig. Då kommer tjejerna vilja vara med dig.

    Du gör bort dig för all framtid, som då tex Samir gjort, bara för att man vill bli känd.

    Anabola? Skärp dig... ingen ?brud? kommer vilja vara med dig då är en sak som är säker. Ful muskulatur av sån skit...

    Det låter som att du är jävligt besatt i Samir.. var inte det! Inget att eftersträva.. Inte heller brudarna som följer med det...
    nej ,inte besatt och ja, provocerar lite för jag vet hur tjejerna är när 1 kändis finn i närheten..de blir gaaalna..
  • Anonym (Villhaenman)
    Anonym (Som Samir?) skrev 2018-03-13 23:03:45 följande:

    nej ,inte besatt och ja, provocerar lite för jag vet hur tjejerna är när 1 kändis finn i närheten..de blir gaaalna..


    Småtjejer, fattar du? DE ÄR SMÅ!!!
  • isolande

    Hahaha, Samir är verkligen den sista jag skulle vilja ligga med. Han verkar vara en skön, rolig typ i största allmänhet men i ett förhållande, nej. Inte ens när jag var 20 drogs jag till spraytan, muskler eller feta bilar. De allra flesta kvinnor söker något helt annat än det.

    Vill du ligga med Samir TS? Flört

  • isolande
    Anonym (Siffror) skrev 2018-03-12 00:25:12 följande:

    Ja. Alla tjejer vill ligga med Samir. Alla.

    Ebba Busch Thor vill ligga med Samir.

    Kronprinsessan Viktoria ångrar just nu bittert sitt äktenskap. Alla kvinnliga Hollywoodskådisar har precis lämnat in sina skilsmässopapper. Gudrun Skyman trånar. Den kvinnliga halvan av Sveriges samlade juristkår likaså. Alla bibliotikarier dagdrömmer just nu om Samir.

    Eller så får alla tjejer som tycker att skumparty är the shit ligga med Samir på hans (förmodar jag) never ending skumpartyturné mellan Karlstad, Arvika och Flen. Och de killar och tjejer som är liiite mer spännande än så kan ligga med varandra istället.


    Bästa inlägget jag någonsin läst på Familjeliv, hahaha! Skrattande
  • Anonym (flyan)
    Anonym (man) skrev 2018-03-12 16:04:40 följande:
    I princip är det kanske så, men hur är det i verkligheten? Jag tycker jag ser ganska många snubbar över 20,30 eller tom 40 som är jättetatuerade och muskulösa?

    Att en muskulös blivit ideal eller nästan norm för män i alla åldrar går nog inte att förneka. Jämför vilken rulle som helst från 2010 och framåt med 70-90 talet. Hur ser de manliga kropparna ut?Då var det bara ett fåtal skådisar som hade såna kroppar, nu är så gott som alla vältränade.

    Ang tatueringar. Såg du Robin Bengtsons armar? Han verkar ju ändå vara någon som får det att pirra till i trosan på kvinnor i alla åldrar i Sverige och har en mer typisk medelsvensson utstrålning än ghettoblatte utstålining, men hans armar såg ändå ut som en anslagstavla?
    Men alltså världen ser inte ut som på TV. Jag är i 40-årsåldern, bor i välbärgat område i Stockholms innerstad, och känner inte en enda musklig vältränad man i min ålder längre. Alla är blekflebbiga pappor liksom.

    Se dig vidare omkring kompis...
  • Studentpappa

    Samir är ju en räka, har han ens gjort en benövning i hela sitt liv? Men ligga får han garanterat.


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (J)

    De flesta jag känner vill ligga med Alexander Skarsgård eller Joel Kinnaman om man ska ? välja ? någon kändis.

    Absolut inte den här Samir.

  • Studentpappa
    Anonym (flyan) skrev 2018-03-14 13:17:32 följande:
    Men alltså världen ser inte ut som på TV. Jag är i 40-årsåldern, bor i välbärgat område i Stockholms innerstad, och känner inte en enda musklig vältränad man i min ålder längre. Alla är blekflebbiga pappor liksom.

    Se dig vidare omkring kompis...
    Uselt, orkar ingen hipster i fjollträsk hålla sig i form? Jag tycker det är snarare legio att välavlönade personer kring 40 är i form om än inte bb-biffiga, vilket man snarare hittar i arbetarklassen. 
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (flyan)
    Studentpappa skrev 2018-03-14 13:32:26 följande:
    Uselt, orkar ingen hipster i fjollträsk hålla sig i form? Jag tycker det är snarare legio att välavlönade personer kring 40 är i form om än inte bb-biffiga, vilket man snarare hittar i arbetarklassen. 
    Nä, de har väl andra viktigare saker för sig...som att baka surdegsbröd, stoppa korv och vara papplediga Flört. Det är på landsbygden man smiter till gymmet i hopp om att leva upp till idealet man ser på TV i sin tråkiga by, Samtidigt städar frugan och snyter ens ungar.
  • Studentpappa
    Anonym (flyan) skrev 2018-03-14 13:42:58 följande:
    Nä, de har väl andra viktigare saker för sig...som att baka surdegsbröd, stoppa korv och vara papplediga Flört. Det är på landsbygden man smiter till gymmet i hopp om att leva upp till idealet man ser på TV i sin tråkiga by, Samtidigt städar frugan och snyter ens ungar.
    Tragiskt, chipstuttar hör hemma på Ullared i flipflops. 
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Sandra) skrev 2018-03-13 21:36:29 följande:
    Verkligen inte vad är snyggt med en attityd och extrem fixering av sig själv ?

    Behåll den kuken för dig själv så desperat är inte jag :)
    Vad har någons attityd med utseendet att göra? Skulle jag leta ragg på krogen skulle hans kropp duga. Hans attityd skulle inte spela någon roll för en natt liksom. Vem fan bryr sig. Sex är bara sex.
    På tinder går man ju enbart på bilder så varför göra skillnad här.


  • Anonym (flyan)
    Studentpappa skrev 2018-03-14 15:44:40 följande:
    Tragiskt, chipstuttar hör hemma på Ullared i flipflops. 
    Hipsters skulle aldrig åka dit eftersom de har pengar och kan handla sina grejer på stan.

    Vad är det för tragiskt med en att en man prioriterar sin familj och annat i livet före formen på sin kropp? Många kanske tränar litegrann men har inte tid att fixa tvättbräda längre. När man blir 40 är inte fettcellerna lika sjyssta längre och det krävs mer för att se ut som man gjorde när man var 20.

    Jag tycker det är mer tragiskt med träningsoxar som inte har nåt liv utanför gymet.
  • Anonym (Aldrig Samir!)

    Samir är en av de slemmigaste personer jag sett på ett bra tag. Verkar dessutom inte ha alla pommes frites på tallriken om man säger så!

    Skulle ALDRIG vilja ligga med en sådan fejk människa! Plastig är ordet som dyker upp när jag tänker på Samir!

  • Studentpappa
    Anonym (flyan) skrev 2018-03-14 19:15:22 följande:

    Hipsters skulle aldrig åka dit eftersom de har pengar och kan handla sina grejer på stan.

    Vad är det för tragiskt med en att en man prioriterar sin familj och annat i livet före formen på sin kropp? Många kanske tränar litegrann men har inte tid att fixa tvättbräda längre. När man blir 40 är inte fettcellerna lika sjyssta längre och det krävs mer för att se ut som man gjorde när man var 20.

    Jag tycker det är mer tragiskt med träningsoxar som inte har nåt liv utanför gymet.


    Så hipsters är för täta att åka på ullared det var något nytt

    Det var du som skrev att dom var blekflebbig vad det nu innebär. Jag tolkar det som blekfet, min erfarenhet säger snarare att det är vanligare bland välutbildad medelklass att hålla sig i form än arbetklass till exempel. Men klarar man inte det i innerstaden är det väl helt enkelt sämre rustat med invånarna där. Att hålla sig i form innebär inte per automatik att bo på gymet.

    Ironman, vasalopp, maraton är vardagsmat bland min bekantskapskrets och kollegor. Tur man inte bor i innerstaden hör jag
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
Svar på tråden Vill alla tjejer ligga med Samir?