• Anonym (Lalalala....)

    Är du som tjej smickrad av att killen har stånd?

    Ni dejtar och du märker att han har stånd, han behöver rätta till den någon gång eller två i ditt sällskap.

    Vad tänker du? Blir du smickrad av att din närvaro gör killen kåt?

  • Svar på tråden Är du som tjej smickrad av att killen har stånd?
  • Anonym (heyho)
    Anonym (anonym) skrev 2018-03-18 12:18:44 följande:
    Folk får inte stånd av attraktiva människor ute i det offentliga rummet för då skulle vi alla ha sett våra kollegor, våra studiekamrater, människor i butiker, sommarklädda män på uteserveringar osv. med stånd. Har i hela mitt liv aldrig sett en enda man sittandes med stånd på en offentlig plats full med attraktiva sommarklädda kvinnor
    Då har du inte sett mig
  • Anonym (Frökenlöken)
    Anonym (heyho) skrev 2018-03-18 12:23:24 följande:

    Då har du inte sett mig


    Är du 12 eller?
  • Anonym (fabulous)
    Anonym (anonym) skrev 2018-03-18 12:18:44 följande:
    Folk får inte stånd av attraktiva människor ute i det offentliga rummet för då skulle vi alla ha sett våra kollegor, våra studiekamrater, människor i butiker, sommarklädda män på uteserveringar osv. med stånd. Har i hela mitt liv aldrig sett en enda man sittandes med stånd på en offentlig plats full med attraktiva sommarklädda kvinnor
    Då har du nog missat nåt, är min slutsats.

    Men jag har iofs blivit anklagad för att min byst orsakar koncentrationssvårigheter hos yngre män på anställningsintervju, när jag haft polo och kavaj.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (fabulous) skrev 2018-03-18 17:02:24 följande:
    Då har du nog missat nåt, är min slutsats.

    Men jag har iofs blivit anklagad för att min byst orsakar koncentrationssvårigheter hos yngre män på anställningsintervju, när jag haft polo och kavaj. smile2.gif
    Så de som förespråkar heltäckande löst sittande klädsel har rätt, män klarar inte av att se formen på kvinnokroppar eftersom de då blir upphetsade.
  • Anonym (Givakt ;))
    Anonym (anonym) skrev 2018-03-18 12:18:44 följande:

    Folk får inte stånd av attraktiva människor ute i det offentliga rummet för då skulle vi alla ha sett våra kollegor, våra studiekamrater, människor i butiker, sommarklädda män på uteserveringar osv. med stånd. Har i hela mitt liv aldrig sett en enda man sittandes med stånd på en offentlig plats full med attraktiva sommarklädda kvinnor


    Kände en kille som fick ståfräs av att se mig djupt i ögonen var än vi var privat som offentligt, så Jo, "folk" får visst det.

    Köpte underkläder på en matbutik och såg att min dejt + mannen i kön bredvid båda blev hårda att se mig nära runt på de underkläder jag skulle betala för

    En annan kille kunde bli hård av att jag hade kort kjol på mig i bilen när vi åkte någonstans.

    (Har en del hårda byxor i erfarenhet!)

    så Jo, "folk" får visst det.

    TS: Jag tycker inte det är charmigt att en dejt blir hård förutom om han döljer det / inte flirtar vidare på hårda kortet så det blir sex i fokus, men det är en komplimang att han bemött mig som en dejt seriöst och intresserad i min personlighet och mitt liv,men sen erkänner att ha haft stånd ibland / blivit attraherad. Det ska vara lite hemligt först! Hihi
  • Anonym (Mi)

    Om det var uppenbart att det berodde på mig så hade jag blivit smickrad o kanske tom tänd av det.

    Sen beror det på hur han hade hanterat situationen. Hade han försökt vara diskret eller kanske bett om ursäkt på ett bra sätt så hade han fått pluspoäng. Men om han hade ursäktat sig o gått in på wc för en handtralla så hade jag nog blivit äcklad. Eller försökt få mig att ta honom mellan benen.

    Om han fått stånd av att vi var intima, tex kramades eller kysste varandra så hade jag blivit glad.

    Med sunt förnuft och en aning mognad så förstår man ju att det inte är nått killar kan rå för. Att det blir vått i trosan då och då betyder ju inte att jag Måste ha sex.

    Och som sagt så beror det mesta på hur killen hanterar situationen.

  • Anonym (fabulous)
    Anonym (anonym) skrev 2018-03-18 17:14:13 följande:
    Så de som förespråkar heltäckande löst sittande klädsel har rätt, män klarar inte av att se formen på kvinnokroppar eftersom de då blir upphetsade.

    Går inte att generalisera.
    En del och framförallt yngre män kan ha det problemet men man kan sedan hantera det olika väl.

    Dessutom bevisar väl det jag skrev snarare att det inte spelar någon större roll hur kvinnan är klädd, om mannen är i en omogen fas där han trots att det är en kritisk framtidssituation för honom själv (anställningsintervju) bara kan tänka på hur stora hennes rattar måste vara under alla de där kläderna?

  • Anonym (anonym)
    Anonym (fabulous) skrev 2018-03-18 17:30:24 följande:

    Går inte att generalisera.
    En del och framförallt yngre män kan ha det problemet men man kan sedan hantera det olika väl.

    Dessutom bevisar väl det jag skrev snarare att det inte spelar någon större roll hur kvinnan är klädd, om mannen är i en omogen fas där han trots att det är en kritisk framtidssituation för honom själv (anställningsintervju) bara kan tänka på hur stora hennes rattar måste vara under alla de där kläderna?


    Trodde att tråden inte handlade om killar i puberteten då alla vet att hormonerna är i kaos och killar får stånd av lite vad som helst 
  • Anonym (fabulous)
    Anonym (anonym) skrev 2018-03-18 17:34:11 följande:
    Trodde att tråden inte handlade om killar i puberteten då alla vet att hormonerna är i kaos och killar får stånd av lite vad som helst 
    I så fall är killar i puberteten tills de är 25, men  okej, det tycker ju jag att en del av dem är så.
  • Anonym (heyho)
    Anonym (anonym) skrev 2018-03-18 17:14:13 följande:
    Så de som förespråkar heltäckande löst sittande klädsel har rätt, män klarar inte av att se formen på kvinnokroppar eftersom de då blir upphetsade.
    Eller så har de inte kroppar som en gudinna
Svar på tråden Är du som tjej smickrad av att killen har stånd?