• feliciaai

    ÄR DET POSITIVT?

    Jag och min sambo har försökt bli gravida sedan september 2017 då jag tog ur spiralen. ÄL-testen har varit positiva varje månad, men mensen har kommit och gravtest negativt. Jag läste på lite och såg att många provat äta rosenrot och började även jag.

    Idag skulle jag ha fått min mens. Eller ja, jag tror det i alla fall. Men än har den inte kommit och nu gjorde jag precis ett test och för första gången ser jag något annat än bara ett godkänt test-streck. Är det bara jag?! Eller är det positivt?! Ska ta ett nytt imorgon bitti, men alltså... Jag är i chock! För det har inte visat någonting innan. Jag kunde sitta nu och se hur det troligtvis positiva strecket växte fram!

  • Svar på tråden ÄR DET POSITIVT?
  • SmulanochKexet


    Hej, skulle behöva lite extra ögon på detta test. Båda strecken är starkare i färgen i verkligheten. Detta är från imorse och utfört efter alla konstens regler. Jag skulle vilja påstå att det är positivt? Men blir osäker pga hur kontrollstrecket ser ut? Hade tyvärr inga fler tester hemma.
  • SmulanochKexet
    SamiraBudva skrev 2018-03-18 22:57:55 följande:

    Smulanochkexet jag ser ett svagt streck:)


    Då är det inte bara jag då :) Räknas detta som positivt test eftersom hela kontrollstrecket inte är ifyllt? Ska köpa nya test :)
  • SamiraBudva

    Smulanochkexet, så såg det ut när jag var gravid första gången iallafall. Tror starkt på att det är positivt. Men testa köp ett sånt clearblue early så ska du säkerligen få ett starkare streck.



    Vad säger ni om mitt test? Är det Jag som börjar hallucinera eller är det ett streck?

  • feliciaai
    SamiraBudva skrev 2018-03-19 11:40:25 följande:

    Smulanochkexet, så såg det ut när jag var gravid första gången iallafall. Tror starkt på att det är positivt. Men testa köp ett sånt clearblue early så ska du säkerligen få ett starkare streck.

    Vad säger ni om mitt test? Är det Jag som börjar hallucinera eller är det ett streck?


    Jag tycker mig se ett streck!
  • SmulanochKexet
    SamiraBudva skrev 2018-03-19 11:40:25 följande:

    Smulanochkexet, så såg det ut när jag var gravid första gången iallafall. Tror starkt på att det är positivt. Men testa köp ett sånt clearblue early så ska du säkerligen få ett starkare streck.

    Vad säger ni om mitt test? Är det Jag som börjar hallucinera eller är det ett streck?


    Tack så mycket för dina extra ögon :) Ska se om jag kan ta mig till någon affär imorgon, bor på landet och bilen är på service. Riktigt typiskt :/

    Jag ser tyvärr inget streck på din sticka, för i det stora fältet ska det bildas ett + om jag minns rätt? Ser bara det lodräta strecket.
  • Tildurrr
    SmulanochKexet skrev 2018-03-19 20:21:04 följande:

    Tack så mycket för dina extra ögon :) Ska se om jag kan ta mig till någon affär imorgon, bor på landet och bilen är på service. Riktigt typiskt :/

    Jag ser tyvärr inget streck på din sticka, för i det stora fältet ska det bildas ett + om jag minns rätt? Ser bara det lodräta strecket.


    Ett tips är att beställa på apotea, ofta billigare och kommer oftast redan dagen efter i brevlådan!
  • feliciaai

    Tack allihop! Jag har tagit 6 stycken nu, för jag tror inte det är sant... Haha! Men de blir alltmer starkare allihop!

  • Anonym (Bk)
    feliciaai skrev 2018-03-20 08:39:32 följande:

    Tack allihop! Jag har tagit 6 stycken nu, för jag tror inte det är sant... Haha! Men de blir alltmer starkare allihop!


    Grattis! :)
  • SmulanochKexet
    Tildurrr skrev 2018-03-19 20:56:25 följande:

    Ett tips är att beställa på apotea, ofta billigare och kommer oftast redan dagen efter i brevlådan!


    Tack så mycket för tipset :)
  • Kikki889

    Någon som kan hjälpa mig tyda mitt streck ? Jag har så dålig kamera på mobilen men men. Mensen är sen och jag har så otroligt ont i brösten dom värker och bröst vårtorna för ont, jag har även flytningar som är vita men vattniga om ni förstår hur jag menar :)

  • SamiraBudva

    Hejsan tjejer och grattis till er som fick positivt. Jag fick ett svagt streck med clearblue early och köpte testet innan jag hann göra research om att den oftast brukar visa ett spökstreck och det var exakt det jag råkade ut för.

    KÖÖÖÖP ALDRIG CB early ifall ni inte vill bli besvikna!

    Ennu en gång grattis till er som fick ett plus och ni som inte fått det så FORTSÄTT KÄMPA OCH GE EJ UPP! <33

Svar på tråden ÄR DET POSITIVT?