• Flizan30

    Vilken klänning till förmiddagsbröllop?

    Jag ska på förmiddagsbröllop mitten av april. Det kommer delvis att hållas utomhus men maten förtärs inomhus. 
    Jag har tre alternativ, en guldig klänning, en marinblå med blommor i viscose eller en ljus klänning med blommor (lite styvare tyg). 
    Undrar hur man ska kombinera dessa isåfall och vilken som är mest användbar till andra tillfällen? Jag har lagt bilder i mitt galleri, hoppas att de är synliga. 

  • Svar på tråden Vilken klänning till förmiddagsbröllop?
  • Flizan30
    Meriall skrev 2018-03-26 22:26:18 följande:

    Var i landet dvs vilken temp kan man tänka sig utomhus?


    västkusten. än så länge pendlar ju temp mellan några minus till några plusgrader. vädret i april kan vara ombytlig ändå.
  • Flizan30
    Hermioney skrev 2018-03-30 00:36:29 följande:

    Syns inget.

    Har du gjort din profil öppen för alla eller har du rutan "endast jag" ikryssad?


    Såg att den ej var offentlig men har nu ändrat. Väljer mellan den blå och den guldiga med vit/naturfärgad bolero/kavaj över
  • Ggrodan
    Flizan30 skrev 2018-03-31 08:42:04 följande:

    Såg att den ej var offentlig men har nu ändrat. Väljer mellan den blå och den guldiga med vit/naturfärgad bolero/kavaj över


    Jag kan inte se kan du inte lägga bild på klänningarna i kommentarerna ? (Du kan ta kort på de utan dig med i bilden)
  • Flizan30
    Ggrodan skrev 2018-03-31 09:11:59 följande:
    Jag kan inte se kan du inte lägga bild på klänningarna i kommentarerna ? (Du kan ta kort på de utan dig med i bilden)
    klart! se bilder ovan
Svar på tråden Vilken klänning till förmiddagsbröllop?