• Anonym (??)

    Har kvinnor med rakade armar rakad fitta?

    Är det så? Tänker att rakar man det ena så rakar man det andra.

  • Svar på tråden Har kvinnor med rakade armar rakad fitta?
  • Anonym (123)

    Dock skulle jag vilja tillägga, som någon annan skrev att om en kvinna har rakhyvlar i väskan så är hennes underliv till 100% rakat. Har hon däremot en sax i väskan istället så trimmar hon sig endast nertill, det kan vara något att hålla utkik efter! Typiskt knep.

  • felicityporter
    Anonym (123) skrev 2018-04-24 10:58:41 följande:

    Dock skulle jag vilja tillägga, som någon annan skrev att om en kvinna har rakhyvlar i väskan så är hennes underliv till 100% rakat. Har hon däremot en sax i väskan istället så trimmar hon sig endast nertill, det kan vara något att hålla utkik efter! Typiskt knep.


    What?! Jag måste ha missat något memo. Tungan ute Jag har rakad fitta men har aldrig haft med mig en rakhyvel i handväskan för det, varför skulle jag det? Det är ju knappast så att jag rakar fittan på krogtoaletten.
  • Anonym (Josefin)
    Anonym (123) skrev 2018-04-24 10:58:41 följande:

    Dock skulle jag vilja tillägga, som någon annan skrev att om en kvinna har rakhyvlar i väskan så är hennes underliv till 100% rakat. Har hon däremot en sax i väskan istället så trimmar hon sig endast nertill, det kan vara något att hålla utkik efter! Typiskt knep.


    Dummaste slutsatsen jag hört! Typiskt urdåligt knep att använda sig av.

    Att man skulle bära omkring på en rakhyvel i handväskan är ju helt befängt, tror inte att någon kvinna rakar underlivet på stan eller så utan det sköts nog hemma. Reser jag bort har jag rakhyvel med mig i neccessären men rakar aldrig underlivet, trimmar med maskin. Däremot använder jag den för att raka benen och armhålorna.
  • Pentra
    BurningDiamond skrev 2018-04-24 00:30:55 följande:
    Icke att förväxlas med kvinnor/tjejer med rakblad...

    Kan nog säga att du har en poäng där...
  • Pentra
    felicityporter skrev 2018-04-24 11:06:03 följande:
    What?! Jag måste ha missat något memo.  Jag har rakad fitta men har aldrig haft med mig en rakhyvel i handväskan för det, varför skulle jag det? Det är ju knappast så att jag rakar fittan på krogtoaletten.

    Anonym (Josefin) skrev 2018-04-24 11:15:15 följande:
    Dummaste slutsatsen jag hört! Typiskt urdåligt knep att använda sig av. Att man skulle bära omkring på en rakhyvel i handväskan är ju helt befängt, tror inte att någon kvinna rakar underlivet på stan eller så utan det sköts nog hemma. Reser jag bort har jag rakhyvel med mig i neccessären men rakar aldrig underlivet, trimmar med maskin. Däremot använder jag den för att raka benen och armhålorna.

    Befängt eller inte; jag har alltid en rakhyvel med mig i handväskan. Ibl så har jag en i jackfickan på arbetskläderna, och det har även min arbetskollega. Det ser ut som att han går omkring och har en penna i fickan, med jag vet att det är en rakhyvel. Och, jag rakar mitt underliv på betdligt fler platser än hemma. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Josefin)

    Du brukar alltså raka underlivet på jobbet!? Av ren och uppriktig nyfikenhet, vad är det som gör att man inte kan göra det hemma före eller efter jobbet om man vill göra det dagligen? Varför behovet att göra det under de timmarna man arbetar?


    Pentra skrev 2018-04-24 11:37:31 följande:

    Anonym (Josefin) skrev 2018-04-24 11:15:15 följande:
    Dummaste slutsatsen jag hört! Typiskt urdåligt knep att använda sig av. Att man skulle bära omkring på en rakhyvel i handväskan är ju helt befängt, tror inte att någon kvinna rakar underlivet på stan eller så utan det sköts nog hemma. Reser jag bort har jag rakhyvel med mig i neccessären men rakar aldrig underlivet, trimmar med maskin. Däremot använder jag den för att raka benen och armhålorna.

    Befängt eller inte; jag har alltid en rakhyvel med mig i handväskan. Ibl så har jag en i jackfickan på arbetskläderna, och det har även min arbetskollega. Det ser ut som att han går omkring och har en penna i fickan, med jag vet att det är en rakhyvel. Och, jag rakar mitt underliv på betdligt fler platser än hemma. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anders 386

    Viken knäpp tråd...
    Men jag drar iaf en slutsats av det här: Jag tror att en kvinna som som är orakad under armarna också har orakad fitta. Skrattande

  • Anonym (??)
    felicityporter skrev 2018-04-24 11:06:03 följande:
    What?! Jag måste ha missat något memo. Tungan ute Jag har rakad fitta men har aldrig haft med mig en rakhyvel i handväskan för det, varför skulle jag det? Det är ju knappast så att jag rakar fittan på krogtoaletten.
    Duktig du är som rakar fittan!
  • Anonym (Suck)

    Visst är det tråkigt när det är stängt på dagis?

  • Anonym (.)
    Anonym (??) skrev 2018-04-24 19:07:24 följande:
    Duktig du är som rakar fittan!
    Kräks
  • Pentra
    Anonym (Josefin) skrev 2018-04-24 11:39:38 följande:
    Du brukar alltså raka underlivet på jobbet!? Av ren och uppriktig nyfikenhet, vad är det som gör att man inte kan göra det hemma före eller efter jobbet om man vill göra det dagligen? Varför behovet att göra det under de timmarna man arbetar?

    Jag har inte tid att raka mig så tidigt på morgonen, så, ja, det händer. Hittar jag strån som jag missat så vill jag ha bort dem så fort som möjligt. Jag känner mig mer också skärpt om jag är rakad. Och, kommer min arbetskollega med sin hyvel i bröstfickan så blir jag så sugen på att vara heelt nyrakad att jag går iväg och rakar mig, jag också, även om jag gjorde det två dagar tidigare och knappt har någon utväxt. Vi skall ju kanske "leka" sedan... ... Med vänlig hälsning, Pentra
Svar på tråden Har kvinnor med rakade armar rakad fitta?