• Babylove88

    BF jan2019

    Hej är i vecka 6 nu (5+2) och undrar om det är fler därute som också är det och evt vill byta tankar evt oro över MF mm.

    jag plussade i måndags 22/4 och super glad detta var planerat att bli gravid sen en tid tillbaka. Innan jag plussade hade jag mens 3 dagar som vanlig månaden innan. Och innan dess så va jag gravid med fick missfall precis efter jag plussade . Nu är man självklart lite orolig att det kanske sker igen , men försöker självklart se positivt på detta . Jag har ett barn sedan tidigare med en annan kille och min dotter är 6 i september.

  • Svar på tråden BF jan2019
  • Frax
    iväntanpåbebis skrev 2018-04-28 05:54:32 följande:

    Jag hoppar in här, plussade igår 27/4 efter vårt fjärde inseminationsförsök Har fortfarande inte fattat riktigt och vågar knappt tänka tanken på att jag är gravid med rädsla för att det ska innebära otur... Så dum man är Jag och min sambo har en lång och snårig bebisresa bakom oss, så det är svårt att släppa katastroftänket.

    I de appar jag har kollat så är bf 5 januari.

    Lycka till allihop


    Härligt stort grattis!! Nu njuter vi en dag i taget ingen ide att oroa sig för det vi inte kan påverka (lättare sagt än gjort haha)
  • iväntanpåbebis
    Frax skrev 2018-04-28 13:10:31 följande:
    Härligt stort grattis!! Nu njuter vi en dag i taget ingen ide att oroa sig för det vi inte kan påverka (lättare sagt än gjort haha)
    Ja, det är verkligen lättare sagt än gjort. Livrädd för att gå på toaletten för att jag är rädd för att upptäcka något galet. Men försöker tänka positivt SkrattandeHur känner ni er? Jag känner mig annorlunda jämfört med tidigare inseminationer vilket gjorde att jag "kände på mig" att jag var gravid. Molvärk men absolut INTE som tidigare gånger (då har det varit konstant och mer "mensvärkslikt", nu mer spänningar lite då och då), sjukt trött på kvällarna, spända bröst (kommit från BIM) och imorse mådde jag så illa att jag trodde det skulle komma upp. Det sistnämnda kan bero på att jag har tagit ett tillskott av progesteron de första 15 dagarna efter inseminationen och att det nu när jag bildar eget blir för mycket så att jag får biverkningar på grund av det.

    {#emotions_dlg.flower}
  • Kidrauhl

    Vad tror ni. Bilden högst upp är 3+4 bilden i mitten är jämförelse bild av test 3+4 och 3+5 och sista bilden är ett annat test 3+5. Hur länge hade ni väntat innan ni tog ett digitalt? Grejen är att är jag gravid nu så hände de sista helgen jag och killen träffades. Utan skydd ett år och efter den helgen gjorde vi slut. Men vad tror ni? Tror ni de är något?

  • CatlinB

    Hoppar gärna in här om jag får :D

    Plussade nu ikväll på BIM-3, enligt min app kommer BF infalla runt den 12 januari! Är så jäkla glad! Har haft som mensvärk som kommit och gått de senaste dagarna, diffust illamående som sitter i hela dagarna.

  • CatlinB
    Kidrauhl skrev 2018-04-28 23:20:10 följande:

    Vad tror ni. Bilden högst upp är 3+4 bilden i mitten är jämförelse bild av test 3+4 och 3+5 och sista bilden är ett annat test 3+5. Hur länge hade ni väntat innan ni tog ett digitalt? Grejen är att är jag gravid nu så hände de sista helgen jag och killen träffades. Utan skydd ett år och efter den helgen gjorde vi slut. Men vad tror ni? Tror ni de är något?


    Det ser ju rätt positivt ut på sista bilden iaf. När har du bim? :)
  • cassandrah
    Milian03 skrev 2018-04-29 18:46:30 följande:

    Missfall här... lycka till alla!!!


    Usch vad tråkigt! Beklagar. Tyvärr samma här. Fick missfall i går, dagen efter plusset :(
  • Kidrauhl
    CatlinB skrev 2018-04-29 18:42:11 följande:

    Det ser ju rätt positivt ut på sista bilden iaf. När har du bim? :)


    Fick positivt på clearblue idag! Bim är så olika varje månad.. men är enligt alla uträkningar vecka 3+6 idag. Så 6 januari för min del <3
  • Kidrauhl
    Milian03 skrev 2018-04-27 20:39:21 följande:

    Ser att det finns 2 st bf januari-trådar.

    Skriver väl i båda ;)

    Plussade idag och har bf 5/1-19 :D

    Har mkt molvärk. Hur mår ni?


    Kul vi är så nära! Jag har 6 januari! Har oxå lite molvärk. Ibland krampar de lixom neråt mot ?fiffi? oxå. Åksjuk när jag åker bil vilket är riktigt ovanligt för min del!
  • Kidrauhl
    Kidrauhl skrev 2018-04-29 20:24:15 följande:

    Kul vi är så nära! Jag har 6 januari! Har oxå lite molvärk. Ibland krampar de lixom neråt mot ?fiffi? oxå. Åksjuk när jag åker bil vilket är riktigt ovanligt för min del!


    Åh nej, missade sitt sista inlägg, förlåt :/
Svar på tråden BF jan2019