• Anonym (Sexmys)

    Vilken ställning gillar ni att köra

    Vilken ställning gillar ni bäst och varför, och till er tjejer hur många fingrar brukar era killar ha när dem pullar er. Gillar ni att bli pullade eller tycker ni det är obekvämt.

  • Svar på tråden Vilken ställning gillar ni att köra
  • Anonym (Tjej)

    Jag gillar att variera. Men det är nice när mitt nuvarande ligg tar mig bakifrån och trycker ner mig..

    Hur många fingrar är olika. Ett eller två. Ibland är det sjukt skönt och ibland gör det ont och funkar inte alls..

  • Anonym (F)

    Föredrar doggy tror jag men det är också riktigt nice att ha missionären med benen upp, runt och på min sambos rygg medan vi kysser varandra passionerat. :)

    Två fingrar. 

  • Anonym (Embla)

    Jag och min kille har på senare tid mer och mer börjat köra Amazon-ställningen. Har testat med tidigare partners men funkar otroligt bra med min nuvarande som är lite mer välutrustad.

    Gillar det visuella och känslan av att det är jag som sätter på honom.

  • Anonym (Hårt ofta)

    Olika varianter av bakifrån bäst! Men gillar omväxling vill köra andra ställningar också emellanåt.

  • Anonym (Anna)

    Älskar doggy. Men också missionären medan han greppar mina skinkor. (Särskilt om de är nysmiskade )

  • Anonym (Radhus)

    Kyssar och hångel, hon runkar mig länge, jag smeker henne så våt, hon smeker min röv tills jag blir galen. Oralsex, 69, två fingrar. Missionären, långsam retsam påsättning, varierande tempo och vinkel. Låser benen eller benen upp och isär som v eller ihop. Hårt. Bakifrån svankande när hon pullar. Från sidan bakifrån kaninjuck. Ridning när jag har benen på golvet. Ridning när jag har kudde under röven, blir helt låst..

    Två fingrar.

  • Anonym (M.)
    Anonym (F) skrev 2018-05-14 14:50:08 följande:

    Föredrar doggy tror jag men det är också riktigt nice att ha missionären med benen upp, runt och på min sambos rygg medan vi kysser varandra passionerat. :)

    Två fingrar. 


    Anonym (Hårt ofta) skrev 2018-05-14 15:02:05 följande:

    Olika varianter av bakifrån bäst! Men gillar omväxling vill köra andra ställningar också emellanåt.


    Anonym (Anna) skrev 2018-05-14 15:02:24 följande:

    Älskar doggy. Men också missionären medan han greppar mina skinkor. (Särskilt om de är nysmiskade )


    Hur tycker ni det fungerar med en penis som har en böj uppåt? Det borde väl inte vara optimalt för doggy?
  • Anonym (F)
    Anonym (M.) skrev 2018-05-14 15:51:13 följande:
    Anonym (Hårt ofta) skrev 2018-05-14 15:02:05 följande:

    Olika varianter av bakifrån bäst! Men gillar omväxling vill köra andra ställningar också emellanåt.


    Hur tycker ni det fungerar med en penis som har en böj uppåt? Det borde väl inte vara optimalt för doggy?
    Min killes kuk är böjd uppåt. Jätteskönt ju även fast det briljerar speciellt i missionären.
  • Pussan

    Gillar att ligga på ett bord medan han står mellan mina ben och pumpar i mig, mina ben runt hans nacke/axlar.
    Fler fingrar efter hand, 2 först, ofta alla 4 efter en stund. Men hela näven går inte, då får det vara en tjej. Det går bra och är skönt när jag är riktigt våt.

Svar på tråden Vilken ställning gillar ni att köra