• Elisabet82

    Någon mer 35+

    Hej!

    Någon mer 35+ som är gravid.

    Jag är nu i v 12- 11+6 och har precis gjort kub så väntar på resultatet med blodprovet.

    Är mitt tredje barn men mitt första med en ny pappa. Som med har två barn sedan innan. Så blir 5 i huset i nov/dec=)

    Känns spännande. Hur är det för er? Någon som vill haka på? Vore skönt att ha någon att bolla med!

  • Svar på tråden Någon mer 35+
  • Elisabet82

    Nu har vi kommit hem..

    Hon kunde inte säga, tyckte att vissa vinklar var flicka och andra vinklar pojke...

    Så nu är vi ännu mer nyfikna ????

  • Kaffe81

    Jag är 36 år och väntar första barnet efter mååånga års kämpande. Bf 10 januari. Har gjort ett ultraljud där allt såg bra ut. Mår illa mest hela tiden

  • Delilah2001
    Mina79 skrev 2018-06-20 22:51:55 följande:

    Hallå! Hoppar också in här! Är 38 år och väntar fjärde barnet. Graviditeten var inte alls planerad så det är med skräckblandad förtjusning detta. Kan känna mig nervös inför att få ett till barn och orolig över hur tusan en ska hantera livet och hinna med alla barn och förhoppningsvis ha någon ork över till annat än vardagssysslor.


    Lite samma här, är också 38 och väntar fjärde barnet. Fast det var planerat så undrar man lite vad man gett sig in på!

    Mina barn är 16, 8 och minstingen är snart 1 år.
  • Lisan101
    Delilah2001 skrev 2018-06-22 10:42:20 följande:

    Lite samma här, är också 38 och väntar fjärde barnet. Fast det var planerat så undrar man lite vad man gett sig in på!

    Mina barn är 16, 8 och minstingen är snart 1 år.


    Ja visst är det märkligt att även om man planerar en graviditet så känns det överrumplande och märkligt när det händer. Hela känsloregistret på samma gång.

    Vi får hoppas att allt går bra och att vi orkar. Jag blir 36 i år.
  • Sunshine81

    Hejsan

    Jag hoppas jag hoppar in här också. Får veta om hjärtat slår om ca 2 v.

    Hittade inget hjärta nu sist men skulle bara vara i v 6-7 då tydligen . Vilket inte stämmer riktigt. Men återstår att se ????

    Är iaf 36 och blir 37 i år . Väntar isåfall mitt 6 barn . Mina andra är 15, 13 , 5 , 3,5 och 2 år. 2 killar och 3 tjejer????????

    Lycka till alla ni andra ????

  • Helene019

    Hejsan, Jag hoppar också in!

    Jag är 36 år blir 37 i aug. Är nu i vecka 7 (6+5) och det är mitt tredje och det är planerat, har en dotter på 13 år och en son på 7 år. I mina tidigare graviditeter var jag inte då nervös och orolig som jag är nu, känns som jag är nojig över det mesta..någon mer som känner så!?

  • Delilah2001
    Helene019 skrev 2018-06-23 09:46:57 följande:

    Hejsan, Jag hoppar också in!

    Jag är 36 år blir 37 i aug. Är nu i vecka 7 (6+5) och det är mitt tredje och det är planerat, har en dotter på 13 år och en son på 7 år. I mina tidigare graviditeter var jag inte då nervös och orolig som jag är nu, känns som jag är nojig över det mesta..någon mer som känner så!?


    Jag känner också så!
  • Skenet

    Hej!

    Jag fyller 37 i augusti, har en dotter född april 17

    Två missfall emellan och nu gravid i v 20 så BF är 21/11(blev tillbakaflyttad en vecka på rul)

    Har gjort Nipt denna gång eftersom vi förlorade förra efter fostervattensprov pga dåliga siffror på kub.

    Vet att vi väntar en lillebror

  • Mariachilli

    Det är så konstigt denna gång mår jag så illa har inte gjort de tidigare tänk att det kan vara så

    Fast det kanske är åldern ????

    När planerar ni att berätta?

  • AK78

    Hej!

    Är 39 och fyller 40 i september.

    Har två stora killar på 16 och 13 med annan pappa och en liten kille född i december-17. Här blir det snabba ryck! Planerat men trodde att det skulle dröja med tanke på min ålder, bådas övervikt och mannens rökning.. jag vill berätta så fort som möjligt men sambon vill vänta. Jag går ju fortfarande runt i mammakläder då jag inte lyckats gå ner alla kilon och ser gravid ut.. förra gången syntes det redan i vecka 11.. men får väl vänta till KUB. Är orolig för MA, som jag hade 2016, eftersom jag blött. Men försöker tänka positivt; blödde i flera omgångar även förra graviditeten och han är ju en frisk och pigg kille i dag!

  • AK78

    Ska på tidigt UL på måndag då jag inte riktigt har koll på mens. Men nånstans månadsskiftet jan/feb. Vecka 10 ish nu.

Svar på tråden Någon mer 35+