• Anonym (Blue)

    Bedövningsmedel för uthållighet

    Är det någon här som använder eller har testat någon typ av bedövningssalva för att bli mer uthållig? Jag har inget problem att hålla mig, men när jag blir riktigt stenhård och det går hett till så kan jag inte köra på så hårt som jag skulle önska utan att komma utan måste hålla igen och ta de lite lugnt. Funderar på om något av de medel som finns funkar bra för ändamålet eller om man tappar känseln helt?

  • Svar på tråden Bedövningsmedel för uthållighet
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Maj) skrev 2018-06-10 21:33:17 följande:

    haha vilket vidrigt ord, halsknullad! Men sperma smakar gott! 


    Ja det är ett grovt ord! Synd att du inte bor granne med mig så vi kunde flörtat och jag kunde gett dig en laddning!

    Haha
  • Anonym (Maj)
    Anonym (Killen) skrev 2018-06-10 21:37:13 följande:
    Ja det är ett grovt ord! Synd att du inte bor granne med mig så vi kunde flörtat och jag kunde gett dig en laddning!

    Haha
    Verkligen inte, jag är gift! Inte helt oväntad kommentar ... men bara för jag är frispråkig betyder det inte att jag är lättfotad =) 
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Maj) skrev 2018-06-10 22:32:40 följande:

    Verkligen inte, jag är gift! Inte helt oväntad kommentar ... men bara för jag är frispråkig betyder det inte att jag är lättfotad =) 


    Klart den var väntad! Du la ju upp den för en straffspark!

    Jag har inte sagt att du är lättfotad heller.

    Alltid trevligt att flörta lite
  • Anonym (Killen n0 2)

    Köpte några kondomer med ?fördröjningskräm? inuti men jag vet inte. Lite isande känsla men jag märkte ingen större skillnad faktiskt. Kom ungefär lika lätt som innan.

  • Anonym (J)
    Anonym (Maj) skrev 2018-06-10 20:45:50 följande:
    Vi har använt nåt som heter stud, funkar bra för min pojkvän då han kommer för snabbt annars. Men nackdelen är att det blir mindre känsel för mig med. 
    Det är alltid rekommenderat att man applicerar medlet typ 5 minuter innan eller så lång tid som det krävs för medlet att ta effekt. Om det inte är absorberats så kan det som sagt "smitta av sig" på dig. Men ni kanske redan gör så och ändå händer det. Synd isåfall! :(
  • Anonym (Blue)

    Jag köpte en tub Xylocain efter tips i en annan tråd. Hade på en liten klick en halvtimme innan vi skulle till och tvättade av den ordentligt med tvål strax innan. Det var typ det bästa som hänt!

    Jag kunde njuta av att hon sög utan att ligga och försöka behärska mig. Och sen kunde jag pumpa på i det tempo jag kände att hon njöt av utan att behöva hålla igen varannan minut. Men den största skillnaden var när det gick för henne. Då brukar det normalt också bli känsligt så att man håller tillbaka lite. Nu knullade jag henne ordentligt igenom alla tre orgasmer som hon fick, och dom vart extremt mycket kraftfullare då. Den längsta varade långt över en minut, jag vart nästan lite rädd innan hon lugnade ner sig.

    Och sen fick jag själv kämpa för att komma på ett sätt jag aldrig upplevt. Och när jag kom så sprutade det som aldrig förr. Använde hela magen på henne som skjutfält men träffade hakan ändå????

    Ser verkligen fram emot att testa salvan igen, hoppas redan i kväll????

  • Anonym (Maj)
    Anonym (Blue) skrev 2018-06-12 17:39:47 följande:

    Jag köpte en tub Xylocain efter tips i en annan tråd. Hade på en liten klick en halvtimme innan vi skulle till och tvättade av den ordentligt med tvål strax innan. Det var typ det bästa som hänt!

    Jag kunde njuta av att hon sög utan att ligga och försöka behärska mig. Och sen kunde jag pumpa på i det tempo jag kände att hon njöt av utan att behöva hålla igen varannan minut. Men den största skillnaden var när det gick för henne. Då brukar det normalt också bli känsligt så att man håller tillbaka lite. Nu knullade jag henne ordentligt igenom alla tre orgasmer som hon fick, och dom vart extremt mycket kraftfullare då. Den längsta varade långt över en minut, jag vart nästan lite rädd innan hon lugnade ner sig.

    Och sen fick jag själv kämpa för att komma på ett sätt jag aldrig upplevt. Och när jag kom så sprutade det som aldrig förr. Använde hela magen på henne som skjutfält men träffade hakan ändå????

    Ser verkligen fram emot att testa salvan igen, hoppas redan i kväll????


    Låter ju underbart! 
  • Anonym (Blue)
    Anonym (Maj) skrev 2018-06-12 21:27:52 följande:

    Låter ju underbart! 


    Ja det var helt fantastiskt! Vi testade i går igen, och det vart minst lika bra . Jag gjorde lika igen, en liten klick ca 30 minuter innan. Tog henne länge och hårt i riktig doggy style bl.a, och kunde till och med smeka henne med en tumme över analen samtidigt. Det är så galet sexigt så att jag normalt håller på att spruta omgående. Men nu kunde jag köra på och lät till och med tummen glida in en centimeter innan hon kom. Och hon kom galet hårt och länge igen!

    Sen red hon mig länge till tre egna orgasmer, då är jag normalt rätt passiv. Men nu verkligen pumpade jag henne ordentligt underifrån, också hela tiden med ett finger lekandes med baken. Hon vart så slut att jag fick sitta grensle över henne medans hon sög mig sen, hon orkade inte mer. Och jag fick igen kämpa fram ett sprut som vart helt grymt när jag kom på hennes bröst.

    Jag rekommenderar verkligen att testa Xylocain om man är lite för känslig!
  • Anonym (Maj)
    Anonym (Blue) skrev 2018-06-13 06:09:55 följande:
    Ja det var helt fantastiskt! Vi testade i går igen, och det vart minst lika bra . Jag gjorde lika igen, en liten klick ca 30 minuter innan. Tog henne länge och hårt i riktig doggy style bl.a, och kunde till och med smeka henne med en tumme över analen samtidigt. Det är så galet sexigt så att jag normalt håller på att spruta omgående. Men nu kunde jag köra på och lät till och med tummen glida in en centimeter innan hon kom. Och hon kom galet hårt och länge igen!

    Sen red hon mig länge till tre egna orgasmer, då är jag normalt rätt passiv. Men nu verkligen pumpade jag henne ordentligt underifrån, också hela tiden med ett finger lekandes med baken. Hon vart så slut att jag fick sitta grensle över henne medans hon sög mig sen, hon orkade inte mer. Och jag fick igen kämpa fram ett sprut som vart helt grymt när jag kom på hennes bröst.

    Jag rekommenderar verkligen att testa Xylocain om man är lite för känslig!
    Ska genast pröva detta med min man! Ps, gillar verkligen dina ingående beskrivningar! Låter som helt perfekt sex Skrattande
  • Anonym (Blue)
    Anonym (Maj) skrev 2018-06-13 11:08:34 följande:

    Ska genast pröva detta med min man! Ps, gillar verkligen dina ingående beskrivningar! Låter som helt perfekt sex 


    Tack, ja det är inte så tokigt. Och ännu bättre vart det nu????. Fast för mig blir sexet som bäst när hon njuter, så vad jag gör styrs egentligen av vad som gör det maximalt bra för henne.

    Gillar du liknande behandling själv, och får du det?
  • Anonym (Killen n0 2)
    Anonym (Blue) skrev 2018-06-13 06:09:55 följande:

    Jag rekommenderar verkligen att testa Xylocain om man är lite för känslig!


    Tvättar du av Xylocain innan sexet eller har det absorberats i huden på 30 min? Jag tänker så bedövningen inte åker över till tjejen och att fiffi blir helt ?död?. :)
  • Anonym (Blue)
    Anonym (Killen n0 2) skrev 2018-06-13 13:27:34 följande:

    Tvättar du av Xylocain innan sexet eller har det absorberats i huden på 30 min? Jag tänker så bedövningen inte åker över till tjejen och att fiffi blir helt ?död?. :)


    Jag har tvättat av den ordentligt efter 30 minuter, då har hon inte märkt nånting alls
  • Letar svar1

    Det är väl ingen skillnad på en kvinna som legat runt gentemot en man som gjort det egentligen.


     


    Sen kan jag, som orutinerad kille bli nervös och osäker med en kvinna som har just legat runt en del, då går ju de negativa tankarna igång om en själv direkt hur dålig och orutinerad man är och att man aldrig kommer kunna leva upp till hennes förväntningar.

  • Letar svar1
    Letar svar1 skrev 2018-06-13 20:51:23 följande:

    Det är väl ingen skillnad på en kvinna som legat runt gentemot en man som gjort det egentligen.


     


    Sen kan jag, som orutinerad kille bli nervös och osäker med en kvinna som har just legat runt en del, då går ju de negativa tankarna igång om en själv direkt hur dålig och orutinerad man är och att man aldrig kommer kunna leva upp till hennes förväntningar.


    Nu skrev jag i helt fel tråd insåg jag, ursäkta
Svar på tråden Bedövningsmedel för uthållighet