• Anonym (Peter the great)

    Tjej - hur hade du reagerat?

    Hur hade du tänkt om det plingade till i mobilen och du fick ett sms från din pojkvän/sambo/man.

    Hej älskling, du vet att du är min prinsessa men är även min lilla hora, när du kommer hem senare vill jag använda dig som min hora! Jag vill ta dig!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjej - hur hade du reagerat?
  • Anonym (fia)

    Hade tyckt det varit ett ganska patetiskt försök till "dirty talk". Jag menar "hora"? hur kass får man bli.

  • Anonym (fia)

    Sen varför är "Jag hade blivit våt" och "Jag vill knulla" två kategorier? skulle man tänka "Fan jag är torr som fnöske i öknen, men knulla ska jag fanimej ändå"

  • Anonym (J)

    Låter som min sambo. Men han skulle sagt slyna istället för hora. Sååååå hett.. ;)

  • Anonym (Falabella)

    Skippa ordet hora om du inte vill att jag ska börja bete mig som en.

    Ändringsförslag:
    Du är min prinsessa men ikväll ska du tjäna mig, för jag tänker använda dig som jag vill. Var redo!

  • Anonym (Uppmuntra.)

    Detta är faktiskt ett väldigt kul fenomen.

    Ja jag vill att mannen ska skicka lite dirty sms till mig, spica upp förhållandet etc finns otaliga trådar här inne om just det.

    Direkt sen när en kille skriver ngt som verkligen kan vara ett försök till just det så döma det ut som för grovt, fel formulerat etc. Tror ni att ni kommer få fler sms då? Nepp

    På familjeliv...

    Jag vill bli ägd av en man, bara tagen och utnyttad det är min snuskiga fantasi men min man är sååå tråkig

    *Pling* sms från mannen

    ...VA!? Skrev han verkligen Hora?! *stött* Såå avtändande när man skriver hora i sina snusksms...han kommer inte få ligga ikväll!

  • Anonym (H)

    Jag hade blivit jävligt förvånad då min sambo inte ens gillar hårda tag. Han föredrar mjukt sex och vill absolut inte dra mig i håret eller smiska till mig, vilket jag tycker om.. Så jag hade blivit förväntansfull och kåt, haha! Dock känns det larvigt att kalla någon för hora, så det hade han gärna fått skippa.. men hade inte blivit arg.

Svar på tråden Tjej - hur hade du reagerat?