kvinnor, varför är ni inte intreserade av killar som lidit av depression?
Ditt mående skulle nog ändras direkt till det bättre om du slutade tro att dina känslor och upplevelser är en sanning för alla människor. DU upplever att kvinnor får mer sympati, DU känner att killar som mår dåligt inte blir valda, det innebär inte att det gäller för alla.
Jag tror verkligen att du måste lyfta ansiktet uppåt, bort från naveln, och se att det går att ändra sitt liv till det bättre genom att ta ansvar, INTE genom att sitta och vara martyr och skylla på kvinnor och feminismen. Helt självklart kommer du inte hitta en flickvän om du tror att all världens ondska beror på kvinnor, den bitterheten kommer skrämma iväg varenda en.
jag har aldrig sagt att alla killar som haft psykiska sjukdomar är ensamma livet ut....fast fakta är dock att 99 % av dom är det.......en kvinna med historia av psykisk sjukdom är inget problem för de flesta killar...
när har jag skyllt 100 procent på kvinnor och feminism, aldrig , dock så spelar kvinnor och feminism stor roll till att så många män är ensamma eftersom kvinnor inte är intreserade av svaga män och även att feminism demoniserar killar som har depression och social fobi.
hur kan jag "hitta" en flickvän även om jag så hade världens bästa personlighet? jag är för ful för kärlek. jag har 100+ fysiska defekter. det är inte möjligt att tycka om mig.
kvinnor bryr sig inte om en killes personlighet, måååååååååååååånga killar har rutten personlighet och har åndå girlfriends och ligger runt. kvinnor bryr sig om social status, hur bra man på att prata och hur snygg man är, inget annat spelar någon roll. ingen kille som har fantastiskt personlighet samtidigt som han är 1 av tio på utseende skalan får ligga och det vet du om, eller jo om han kanske är super känd/super rik som stephen hawkin men annars inte.