kvinnor, varför är ni inte intreserade av killar som lidit av depression?
Det är din självömkan och aggressivitet som är problemet och det är det du måste försöka ändra på.
Förstår du verkligen inte det?
Att media kan ha en viss del av skulden kan jag däremot hålla med om,när de visar upp bilder på vackra kvinnor och män med snygga vältrimmade kroppar,som om det är så man måste se ut. Och det är helt fel!
Och att män inte är ytliga stämmer inte heller.
När jag var yngre så var jag verkligen ful som stryk.
Jag bestämde mig sedan för att förändra mitt utseende.
Och vad hände då,tror du? Jo,jag blev helt plötsligt den populära tjejen!
Men min självkänsla var fortfarande låg efter alla år av mobbning,från framförallt killar. Vilket ledde till att jag ofta blev utnyttjad för en sak.
Så att killar går mer efter personlighet än utseende stämmer långt ifrån alltid.
I alla fall inte enligt mina erfarenheter.
Ditt problem är att du TROR att ditt utseende är problemet. Du TROR att din självömkan och aggressivitet inte är ett problem.
Om du skulle börja acceptera dig själv som du är så kommer det att ske en förändring. Tro mig!
Självförtroende som lyser igenom är långt mycket mer attraktivt än självömkande och aggressivitet.
Varför har du så svårt att tro på det?
Försök förändra din attityd så ska du se att även du kommer att träffa någon.
Ett tips är att skippa dessa självömkande trådar när du ändå vägrar lyssna och ta till dig av de råd du får.
fast jag kan inte ändra mitt ansikte, jag har försökt.
jag tror inte, jag VET. det är du som TROR, du har inte ens sett mig förtusan lol.
jag har 100 + fysiska defekter, jag är typ fulast i världen.