• Anonym (Tz)

    Han tittar på porr bakom min rygg

    Min man har svårt att komma. Eller ja, det tar tid rättare sagt. Ibland är det lite jobbigt så jag frågade honom om det fanns något som kunde ge honom en bättre upplevelse. Vill snabbt tillägga här att anledningen till att vi kom in på detta är att han ger mig sjukt sköna (fontän)orgasmer och jag skulle vilja att han upplever samma sak men han vill inte testa prostatastimulans.

    Då sa han att han ville kolla på porrfilm samtidigt som jag runkade honom.

    Jag är inget fan alls av porrfilm. Tycker att alla filmer är överdrivna, även i amatörgenren fejkas orgasmer till höger o vänster. Hälften av alla squirtvideos är bara en fitta full med vatten. Och det stönas hej vilt bara mannen tar kvinnan på brösten. Trams

    Och ja, han känner till min åsikt om porr. Och redpekterar den men är öppen med att han tittar när jag inte är hemma.

    Därför kom vi på en lösning. Han ligger på rygg och jag sätter mig i omvänd ridställning så rumpan är mot honom, sen runkar jag samtidigt som jag smeker hans pung.

    Då kan han smeka min rumpa, ge den lite smisk och samtidigt titta på porrfilm på sin mobil så jag slipper se. Bra va?!

    Min fundering är nu om det är dumt av oss att göra så här? Har läst så mycket om folk som inte kan komma om de tittar för mycket på porrfilm. Kan det vara dit han är på väg eller redan är?

    Han har aldrig kommit vid samlag (slaknar) men kommer hyfsat fort av en avsugning eller om jag runkar. Tar max 30min normalt sett.

  • Svar på tråden Han tittar på porr bakom min rygg
  • Anonym (Tz)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-18 15:22:07 följande:

    Låter som om han är kåt på att bli kåt på film. Analysera filmerna tillsammans med honom och försök lista ut vad som gör honom kåt och härma efter.


    Om d vore så enkelt. Han hade bara blivit kåt och jag hade blivit kåt för att han var kåt.

    Han gillar filmer med meddelålders kvinnor (milfs) som ska vara blonda med fin röv och gärna lite sladdrig mage efter att ha fött barn.
  • Anonym (Eva)

    Har ni funderat på att ha sex i samma rum som något annat par?

  • Bjoer
    Anonym (Tz) skrev 2018-06-18 15:41:47 följande:
    Det har jag oxå sagt. Han klarar som mest 2 dagar. Jag kan ju inte vakta honom dygnet runt och en sån sak känns inte rättvist att begära. Han måse inse det själv och det är en lång process eftersom han inte lyssnar på d örat..
    Dags att träna lite viljestyrka, känns det som. Antingen det eller så är han beroende. 2 dagar är inte mycket...
  • BossHoss
    Anonym (Tz) skrev 2018-06-18 15:39:49 följande:
    Jag har svarat på det redan. Se inlägg högre upp
    Hur ofta har ni sex.
    Vad händer om du tex börjar morgonen med att knulla/suga honom

    vet själv att jag oftare är kåt på morgon än kväll tex
  • Anonym (Tz)
    BossHoss skrev 2018-06-18 16:21:39 följande:

    Hur ofta har ni sex.

    Vad händer om du tex börjar morgonen med att knulla/suga honom

    vet själv att jag oftare är kåt på morgon än kväll tex


    Vi har sex så gott som dagligen. På kvällen.

    Jag börjar jobba 05:30 och han 07:00 så då hade vi fått ställa klockan på 04:00 för att hinna med. Vilket inte är så lockande.. Jag har dessutom noll sexlust på morgonen och har en dålig rygg som låser sig under natten. Jag måste först mjuka upp den innan jag kan göra nån sexuell aktivitet.

    Om vi är lediga på helgen så kan vi gå upp och fixa oss lite snabbt sen runkar jag honom när han fortfarande har morgonstånd.

    Han har oxå mest lust på morgonen.
  • Anonym (Tz)
    Anonym (Eva) skrev 2018-06-18 15:53:04 följande:

    Har ni funderat på att ha sex i samma rum som något annat par?


    Nja... inget för mig..

    han hade nog inte heller gjort det, men hade nog blivit kåt av att se på.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Tz) skrev 2018-06-18 18:00:38 följande:

    Vi har sex så gott som dagligen. På kvällen.

    Jag börjar jobba 05:30 och han 07:00 så då hade vi fått ställa klockan på 04:00 för att hinna med. Vilket inte är så lockande.. Jag har dessutom noll sexlust på morgonen och har en dålig rygg som låser sig under natten. Jag måste först mjuka upp den innan jag kan göra nån sexuell aktivitet.

    Om vi är lediga på helgen så kan vi gå upp och fixa oss lite snabbt sen runkar jag honom när han fortfarande har morgonstånd.

    Han har oxå mest lust på morgonen.


    På helgen istället för att runka av honom kan ni ju ha sex. Det verkar helt kontraproduktivt att han ska runka varje dag plus att du ska runka av honom på helgen om problemet är att han har svårt att komma vid sex.

    Min kille runkar innan samlag för att han inte vill komma så fort så ni borde ju göra det motsatta om ni vill att han ska komma vid samlag. Dvs inte runka.
  • Anonym (Hmm)

    Jaaa instämmer. Måste ju bli ett stopp med runkningen. Han måste ha glömt bort hur skönt det är att bygga upp trycket under typ 4-5 dgr och sedan få ett riktigt erotiskt knallstånd med efterföljande ejac känslan att ett långt spjut skjuts ur kuken.

  • Anonym (Tz)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-06-19 12:35:16 följande:

    På helgen istället för att runka av honom kan ni ju ha sex. Det verkar helt kontraproduktivt att han ska runka varje dag plus att du ska runka av honom på helgen om problemet är att han har svårt att komma vid sex.

    Min kille runkar innan samlag för att han inte vill komma så fort så ni borde ju göra det motsatta om ni vill att han ska komma vid samlag. Dvs inte runka.


    Visst, men tyvärr vill inte jag ha sex på morgonen. Men jag tillfredställer gärna honom eftersom han är som mest kåt på morgonen.

    När jag vaknar så känns det som om jag har stålbalkar fastspikade i ryggen. Jag får gå på tårna innan jag har mjukat upp den. Är en skada jag fått när jag var barn.

    Jag är kåtast på kvällen och då tillfredställer han mig.

    Vissa morgnar går vi bara upp och har sex senare på kvällen istället, men problemet kvarstår ändå tyvärr. Att han slaknar vid penetration.

    Jag har slutat ta upp det med honom nu, han bara mumlar och skäms. Visst. Vi har grym sex ändå utan samlag men någon gång hade det varit härligt att bara bli hårt påsatt. Och gärna smiskad lite samtidigt. :)

    Men tack för ditt tips! Du kanske har något förslag på hur jag ska ta upp det här känsliga ämnet för honom igen?!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Tz) skrev 2018-06-19 12:53:55 följande:

    Visst, men tyvärr vill inte jag ha sex på morgonen. Men jag tillfredställer gärna honom eftersom han är som mest kåt på morgonen.

    När jag vaknar så känns det som om jag har stålbalkar fastspikade i ryggen. Jag får gå på tårna innan jag har mjukat upp den. Är en skada jag fått när jag var barn.

    Jag är kåtast på kvällen och då tillfredställer han mig.

    Vissa morgnar går vi bara upp och har sex senare på kvällen istället, men problemet kvarstår ändå tyvärr. Att han slaknar vid penetration.

    Jag har slutat ta upp det med honom nu, han bara mumlar och skäms. Visst. Vi har grym sex ändå utan samlag men någon gång hade det varit härligt att bara bli hårt påsatt. Och gärna smiskad lite samtidigt. :)

    Men tack för ditt tips! Du kanske har något förslag på hur jag ska ta upp det här känsliga ämnet för honom igen?!


    Jag vet inte riktigt. Jag tycker inte att det är så svårt att prata om sex med min kille. Jag tycker det är lite upphetsande att prata om vad man vill göra hur man ska göra för att komma dit. Så jag hade nog bara i ett samtal om sex sagt att jag tände jättemycket på tanken att bli påsatt av honom bakifrån och frågat om han inte kan testa att avhålla sig från att runka och se om det gör någon skillnad på hans kåthet/hårdhet.
Svar på tråden Han tittar på porr bakom min rygg