• Anonym (Strapkvinna)

    Strap-on

    Hej!

    Tjejer och killar jag har en sådan fråga. Använder ni Strap-on?

    Jag kommer gärna att få veta din åsikt om detta ämne

  • Svar på tråden Strap-on
  • Anonym (Vicky)
    Anonym (.) skrev 2019-10-10 00:00:50 följande:
    Hur stor var den då? Jag hade aldrig klarat av en stor direkt, men nu njuter jag duktigt av att bli påsatt med en rejäl dong.

    Har ofta sett att många strapon är ganska smala o korta, så jag antar att många har svårt att ta emot stort också...
    Jaha och idag försökte han med min största dildo som är bra mycket större än strap onen jag köpte. Gick inte alls och det kunde jag berättat för honom redan innan. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Vicky) skrev 2019-10-10 20:58:01 följande:

    Jaha och idag försökte han med min största dildo som är bra mycket större än strap onen jag köpte. Gick inte alls och det kunde jag berättat för honom redan innan. 


    Men då är han ju lite sugen. Bäst är faktiskt om han testar själv första gången, då har han full kontroll och kan träna sig på att slappna av.

    Den som är 3cm borde ju funka, har visserligen sett nybörjarkit med något mindre diameter, men det är ingen omöjlighet att börja med en sådan i alla fall.
  • Anonym (Vicky)
    Anonym (.) skrev 2019-10-10 22:10:25 följande:

    Men då är han ju lite sugen. Bäst är faktiskt om han testar själv första gången, då har han full kontroll och kan träna sig på att slappna av.

    Den som är 3cm borde ju funka, har visserligen sett nybörjarkit med något mindre diameter, men det är ingen omöjlighet att börja med en sådan i alla fall.


    Jodå han har redan sedan innan en man har i rumpan och sen runt bollarna. Hans stånd med bättre då. Han var inte så pigg på att jag skulle köpa hem något nytt ännu. Får väl se om han mjuknar. Han är nöjd med det sexet vi har nu tror jag.
  • Gaskarl
    Anonym (Vicky) skrev 2019-10-11 00:55:11 följande:

    Jodå han har redan sedan innan en man har i rumpan och sen runt bollarna. Hans stånd med bättre då. Han var inte så pigg på att jag skulle köpa hem något nytt ännu. Får väl se om han mjuknar. Han är nöjd med det sexet vi har nu tror jag.


    Lyllos din man.
  • Anonym (Vicky)
    Gaskarl skrev 2019-10-11 09:29:11 följande:

    Lyllos din man.


    Haha han klagar på att jag vill för ofta. Jag kör slut på honom.
  • Gaskarl
    Anonym (Vicky) skrev 2019-10-11 10:27:35 följande:

    Haha han klagar på att jag vill för ofta. Jag kör slut på honom.


    Tänkte mest på att du gillar det där med strap, menade du det också?
  • Anonym (Vicky)
    Gaskarl skrev 2019-10-11 13:36:02 följande:

    Tänkte mest på att du gillar det där med strap, menade du det också?


    Jag menade sex generellt. Vi har inte provat en strap on ännu men jag vill väldigt gärna
  • enable007

    Jag är sugen med ! Vill någon verkliga min fantasi veveh :)))

  • Gaskarl
    Anonym (Vicky) skrev 2019-10-11 18:26:53 följande:

    Jag menade sex generellt. Vi har inte provat en strap on ännu men jag vill väldigt gärna


    Jag förstod väl det. Måste det vara mannen du provar strapen på? Skulle du vilja ta honom hårt?
  • Anonym (Vicky)
    Gaskarl skrev 2019-10-13 21:36:47 följande:

    Jag förstod väl det. Måste det vara mannen du provar strapen på? Skulle du vilja ta honom hårt?


    Haha säger jag till honom att jag vill ta honom hårt så vägar han nog aldrig prova. Jag frågade igår om jag fick hjälp honom att sätta in sin ja jag vet inte ens vad det är i rumpan. Nej han vill göra det själv men han ska fundera på om han vågar låta mig använda en strap on på honom. Så får se vad han kommer fram till.
  • Gaskarl
    Anonym (Vicky) skrev 2019-10-13 22:05:30 följande:

    Haha säger jag till honom att jag vill ta honom hårt så vägar han nog aldrig prova. Jag frågade igår om jag fick hjälp honom att sätta in sin ja jag vet inte ens vad det är i rumpan. Nej han vill göra det själv men han ska fundera på om han vågar låta mig använda en strap on på honom. Så får se vad han kommer fram till.


    Jag har provat, både med partner och själv. Men jag vill ha en fin, skön upplevelse, precis som när jag tar en kvinna analt. Jag vill sitta i en soffa/fotölj, hon ska stå på knä på golvet, ha stay-ups på sig, jag vill smeka hennes bröst när hon knullar mig och smeker mig samtidigt.
  • Anonym (Vicky)

    Nu fick jag dock ej med strap on utan vanlig dildo. Som han njöt.

  • Bubbelibob

    Vi har gjort det och gör det fortfarande ibland!

    Det blir inte så ofta, för att det krävs lite förberedelser!

    Jag REKOMMENDERAR PEGGING VARMT! Jag har fått de mest fantastiska orgasmerna genom enbart anal stimulans - av att en kvinna sätter på mig!

    Jag är dock INTE så förtjust i doggy för egen del! JAG vill gärna SE kvinnan - hennes reaktioner och ansiktsuttryck! Se hur HON njuter av att JAG njuter! Många kvinnor påverkas starkt mentalt av att vara den som sätter på! De njuter av att ta kontrollen! Det är härligt att se!

    Förverkliga dina drömmar och fantasier - för livet är kort - alldeles för kort!

    Ha det sköj!

    Bamsekram! Bob!

  • Anonym (:))
    Bubbelibob skrev 2020-04-14 14:44:23 följande:

    Vi har gjort det och gör det fortfarande ibland!

    Det blir inte så ofta, för att det krävs lite förberedelser!

    Jag REKOMMENDERAR PEGGING VARMT! Jag har fått de mest fantastiska orgasmerna genom enbart anal stimulans - av att en kvinna sätter på mig!

    Jag är dock INTE så förtjust i doggy för egen del! JAG vill gärna SE kvinnan - hennes reaktioner och ansiktsuttryck! Se hur HON njuter av att JAG njuter! Många kvinnor påverkas starkt mentalt av att vara den som sätter på! De njuter av att ta kontrollen! Det är härligt att se!

    Förverkliga dina drömmar och fantasier - för livet är kort - alldeles för kort!

    Ha det sköj!

    Bamsekram! Bob!


    Låter härligt. Drömmer själv om att blir knullad analt av en tjej. Men än så länge får man nöja sig på egen hand.
Svar på tråden Strap-on