• Anonym (Kollega)

    Vem var du otrogen med?

    Jag har varit otrogen en gång, det var med en relativt ny kollega för en massa år sedan. Jag har nog lite fördomar om otrohet, när det gäller vem man är otrogen med, kollegor är nog ganska vanligt tror jag. Även otrohet med ex, otrohet med ungdomskärlekar och med "poppispersoner" (män/kvinor som många tycker är attraktiva) tror jag är vanligt. Jag tror inte det är lika vanligt med otrohet i bekantskapskretsen eller ett ONS efter krogen. Hur var det för er?

  • Svar på tråden Vem var du otrogen med?
  • Anonym (dum)

    Jag har varit ortogen med den 18 år yngre sonen till makens kusin. En riktig sexig hunk med det här spännande, dolda i blicken. Tillfälligtvis skulde han köra mig hem engång jag hade varit på fest med väninnor. Jag var full kåt och dum.
    Vi tog en omväg kan man säga.  Han visade tydlig vad han ville och ??. ja, det bara hände.

  • Anonym (J)

    När jag träffade min man så var jag redan i ett förhållande. Jag såg honom som en vän i början men vänskapen växte till kärlek och mitt dåvarande förhållande hade varit öken i flera år. Han blev som min sol i en mulen värld.

    När vi väl skulle träffas o gå på dejt så hade vi bestämt innan att vi inte skullegöra något förren jag hade separerat men han var så jäkla snygg och vi hade hetsat upp varandra flera veckor. När vi skulle skiljas åt så kramades vi men jag kunde inte låta bli att kyssa honom.

    Sen träffades vi i smyg några gånger tills vi var öppna med förhållandet.

    Jag avskyr otrohet, men i detta fallet så hade jag redan planerat att skilja mig och vi var kära båda två. Vi har varit ett par i ett år nu.

  • Anonym (AK)

    Var otrogen med en kollega på en konferens. Vi hade småflirtat hela kvällen och när vi dansade kunde vintill slut inte hålla oss längre. Vi skyndade oss till hans rum. Han hade en lem som var den största jag sett och när han tog mig så var det så skönt att jag grät. Jag hade aldrig fått en skrikande orgasm tidigare men han gav mig flera så kraftiga att jag inte kunde låta bli att tjuta ut min njutning. Han har fortsatt vara min älskare sedan dess.

  • Anonym (J)
    Anonym (AK) skrev 2018-07-11 15:45:15 följande:

    Var otrogen med en kollega på en konferens. Vi hade småflirtat hela kvällen och när vi dansade kunde vintill slut inte hålla oss längre. Vi skyndade oss till hans rum. Han hade en lem som var den största jag sett och när han tog mig så var det så skönt att jag grät. Jag hade aldrig fått en skrikande orgasm tidigare men han gav mig flera så kraftiga att jag inte kunde låta bli att tjuta ut min njutning. Han har fortsatt vara min älskare sedan dess.


    Häftig upplevelse, men måste fråga: är du fortfarande otrogen med denna man? Alltså du är i samma förhållande som första gången ni nuppade?

    Varför kan ni inte bli ett par istället så du kan dumpa den du har nu?
  • Anonym (AK)
    Anonym (J) skrev 2018-07-11 16:26:58 följande:

    Häftig upplevelse, men måste fråga: är du fortfarande otrogen med denna man? Alltså du är i samma förhållande som första gången ni nuppade?

    Varför kan ni inte bli ett par istället så du kan dumpa den du har nu?


    Anonym (J) skrev 2018-07-11 16:26:58 följande:

    Häftig upplevelse, men måste fråga: är du fortfarande otrogen med denna man? Alltså du är i samma förhållande som första gången ni nuppade?

    Varför kan ni inte bli ett par istället så du kan dumpa den du har nu?


    Vi är båda gifta med familjer så det är inget alternativ. Vet inte om jag skulle se honom som mannen i mitt liv men han är verkligen älskaren i mitt liv. Min man är inte i närheten där. Så vi får fortsätta ses vid sidan om.
  • Anonym (Alltid trogen nu)

    I det förhållande som jag hade för 20 år sedan, var jag tyvärr otrogen mot ganska många gånger. Idag skäms jag väldigt mycket hur jag kunde vara så elak mot denne kille, men jag var 20 år och ung, dum, full etc.
    Jag var otrogen med mitt barns pappa, min snygge granne, snygga killar som jag raggade upp på krogen. 

  • Anonym (Elise48)

    Jag har träffat mina på nätet sedan live

Svar på tråden Vem var du otrogen med?