Inlägg från: EnsamSingelpappa |Visa alla inlägg
  • EnsamSingelpappa

    Sex i bilen

    Hej


     


    Men de beror på vad det är för typ av sex ni brukar ha i bilen då? Hur brukade det vara?


    Lättare att hjälpa


    Jag har haft det mycket i "mitt tidigare liv" så kan säga att det varit väldigt svårt med sex i bilen. Och de oftast varit "lite jobbigt". Men de utesluter inte att det inte varit väldigt skönt.


    Däremot att ha sex runt bilen, bakifrån eller liknande varit alltid tillfredsställande.

  • EnsamSingelpappa
    Anonym (Jenna) skrev 2018-07-12 08:01:20 följande:

    Min kära sambo är lite likadan! Han är väldigt bekväm (och lite lat) av sig och tycker att det är skönast att ha sex i sängen, helst att jag rider honom eller att han tar mig bakifrån i skedställning (dvs så liten fysisk ansträngning för honom som möjligt). I början var det inte så utan mer spontant, tex utomhus eller i bilen (oftast på mitt initiativ dock). Vet att han älskar mig och tycker om sex, men som sagt lat och bekväm..



    Men vad tråkigt.


    Eller ja, vad ska man säga, såklart har man väl varit lat i vissa sammanhang osv också. Det är väl alla?


    Men tråkigt om det är den allmänna vardagen egentligen?


    Det låter på dig som det faktiskt är bara du som gör de mesta, gör han något sexuellt för dig som är på "dina villkor" eller vad man ska säga?


    Går han ner på dig iallafall?


    Eller är det bara du som gör det på han?


    Nu kommer jag från en relation där det var tvärtom, jag fick aldrig nästan oralt, även om jag gav väldigt mycket. Hon varken red eller liknande, var alltid jag som fick göra allting, även om hon tog intiativ ofta och mycket. Så kändes det alltid som ett tvång.


    Nån dag skulle de vara trevligt att träffa någon som vill få/uppleva lika mycket som jag faktiskt vill ge! Men som också är intresserad av att ge tillbaka ofta och mycket. Men men.

  • EnsamSingelpappa
    Anonym (Xxx) skrev 2018-07-11 23:12:38 följande:
    ?Utyrmme är det bästa att ge att få??

    Seriöst, ditt inlägg får dagens otydlighetsros.
    Så sjukt klockrent! :)
Svar på tråden Sex i bilen