• Anonym (Wilf)

    Finns det någon som tänder mer på sex UTAN känslor?

    Förklara gärna varför och skillnaden i så fall?

  • Svar på tråden Finns det någon som tänder mer på sex UTAN känslor?
  • Anonym (ja)

    gör inte alla det?

    skämt åsido så ja det skulle jag säga att jag gör. jag blir väl hård med tjejen men aldrig så stenhård som när jag och en kompis runkar med varandra. vet inte varför. hon e snygg som fan! så de e inte det.

  • Anonym (Näää)
    Anonym (ja) skrev 2018-07-14 13:46:22 följande:

    gör inte alla det?

    skämt åsido så ja det skulle jag säga att jag gör. jag blir väl hård med tjejen men aldrig så stenhård som när jag och en kompis runkar med varandra. vet inte varför. hon e snygg som fan! så de e inte det.


    Med tanke på hur då som svarat i tråden så tror jg inte att alla gör det nä..

    Jag skulle troligtvis inte ens få orgasm om jag inte hade känslor för mannen jag är med.

    Bra sex har man när man känner varandrs kroppar. Allt annat känns bara som nån sorts show eller uppvisning där man ska prestera för att betyda något.

    Är du bi? Eller vem runkar du med? Så tjejen ska bara vara snygg för att du ska kunna ha sex?
  • Anonym (ja)
    Anonym (Näää) skrev 2018-07-14 15:35:44 följande:
    Med tanke på hur då som svarat i tråden så tror jg inte att alla gör det nä..

    Jag skulle troligtvis inte ens få orgasm om jag inte hade känslor för mannen jag är med.

    Bra sex har man när man känner varandrs kroppar. Allt annat känns bara som nån sorts show eller uppvisning där man ska prestera för att betyda något.

    Är du bi? Eller vem runkar du med? Så tjejen ska bara vara snygg för att du ska kunna ha sex?
    män å kvinnor e olika.

    det kanske är bra sex för dig inte för mig. män å kvinnfolk har dessutom vitt skilda fortplantningsstrategier på ett strikt evolutionärt plan.

    jag är straight hurså? jag runkar med min "runkkompis" då och då eftersom vi bor i samma port.

    förhastade slutsatser eller bara avundsjuk? jag älskar min tjej men vi har varit tillsammans i tjugo år så då kan ju sexlivet tryta lite men hon e nöjd. tro mig jag vet.
  • man i göteborg
    Anonym (Jill) skrev 2018-07-14 15:24:12 följande:

    Jag! Det hetare och råare på nåt sätt.


    Ja, det är verkligen hetare på ett sätt! För att känna att man ska kunna ha sex utan känslor t ex med någon man inte känner så bra eller inte har känslor för så får man släppa på kontrollen och ge sig hän och använda sina sina sinnen på ett annat spännande sätt!

    Jag kan uppskatta denna typ av sex väldigt mycket!
  • Ascendere
    Anonym (ja) skrev 2018-07-14 16:13:28 följande:

    män å kvinnor e olika.

    det kanske är bra sex för dig inte för mig. män å kvinnfolk har dessutom vitt skilda fortplantningsstrategier på ett strikt evolutionärt plan.

    jag är straight hurså? jag runkar med min "runkkompis" då och då eftersom vi bor i samma port.

    förhastade slutsatser eller bara avundsjuk? jag älskar min tjej men vi har varit tillsammans i tjugo år så då kan ju sexlivet tryta lite men hon e nöjd. tro mig jag vet.


    Ja det vet ju alla att har man inte en runkkompis är man inte straight på riktigt....
  • Anonym (ja)
    Ascendere skrev 2018-07-14 16:59:49 följande:
    Ja det vet ju alla att har man inte en runkkompis är man inte straight på riktigt....
    du menar alltså att homosexualitet är något dåligt? bra jobbat!

    jag är straight och inget annat.
  • Anonym (Näää)
    Anonym (ja) skrev 2018-07-14 16:13:28 följande:

    män å kvinnor e olika.

    det kanske är bra sex för dig inte för mig. män å kvinnfolk har dessutom vitt skilda fortplantningsstrategier på ett strikt evolutionärt plan.

    jag är straight hurså? jag runkar med min "runkkompis" då och då eftersom vi bor i samma port.

    förhastade slutsatser eller bara avundsjuk? jag älskar min tjej men vi har varit tillsammans i tjugo år så då kan ju sexlivet tryta lite men hon e nöjd. tro mig jag vet.


    Istället för att vi ska gissa hej vilt så förklara gärna bad en runkkompis är för nått. Jag tolkar det som att du har en manlig vän i samma trapp och när ni ses så sitter ni och runkar tillsammans och det gör dig betydligt kåtare än när du har sex med din snygga tjej??! Rätta mig om jag har fel.

    Jag frågade inget om din tjej var nöjd med ert sexliv eller ej. Vad tycker hon om din runkkompis? Kan ni inte involvera honom så du blir lika hård med henne.
  • Ascendere
    Anonym (ja) skrev 2018-07-14 17:17:21 följande:

    du menar alltså att homosexualitet är något dåligt? bra jobbat!

    jag är straight och inget annat.


    Nej inte alls, homo eller straight kan kvitta, men jag tror att har man en runkkompis och kallar sig straight är man inte 100% ärlig mot sig själv.

    Men det ör alltså en åsikt, inte fakta.
Svar på tråden Finns det någon som tänder mer på sex UTAN känslor?