• Anonym (Hmm)

    Slog tjej i ansiktet

    Jag var på stan och ganska full. Träffa en tjej som prata över mitt huvud och kom med dissar mot mig. Jag hade inte gjort något för att förtjäna det.

    Jag tog inte detta utan var tuff tillbaka mot henne och dissade henne lika hårt.


    Då blir hon förbannad och kommer fram och slår mig med en lavett i ansiktet.


    Jag blir av reflex arg och tar en knytnäve rakt i ansiktet på henne, träffar näsan och det börjar blöda.

    Tyckte att hon förtjänade det och var inte ett dugg ledsen eller hade något dåligt samvete.

    Karma

  • Svar på tråden Slog tjej i ansiktet
  • Anonym (Hmm)
    Tecum skrev 2018-07-16 16:30:48 följande:

    Hon slog först så hon är inte oskyldig. Men du använde mer våld än nöden krävde så du åker dit om hon anmäler.


    Nöden, hon slog mig i ansiktet jag blir arg och slår tillbaka. Hon får skylla sig själv. Skiten vad lagen säger.
  • Anonym (Hmm)

    Gött, ville bara se om det var offerkoftor härinne som alltid såg män som onda vare sig tjejen började eller inte.

    Tack för era svar, <3

  • Anonym (Hmm)
    HD2017dis skrev 2018-07-16 17:05:38 följande:

    Anmäl henne för misshandel istället så att hon får böta pengar.


    Var ganska ung och umgicks med fel typer av människor på den tiden så anmäla var inget man sysslade med.


    I dagsläget hade jag dock gjort det om någon slog mig i ansiktet.

    Om det varit en partner hade jag nog dock kvittat det med en lavett tillbaka. Förutsatt att jag inte ville lämna henne efter lavetten, men om relationen gått ner på den nivån hade jag nog dragit i dagsläget med.

    Ens självkänsla blir bättre med åren helt klart.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (G) skrev 2018-07-16 17:27:14 följande:

    Det är häpnadsväckande att det finns idioter som försvarar ökat våld och vill ha cred för det. Oavsett om hon varit kvinna eller inte är ditt agerade inte försvarbart, juridiskt eller moraliskt.

    Att en person felar innebär inte en rättighet att ge samma eller ännu mer fel tillbaka.


    Nej vad bra då vet vi att du låter folk döda dina barn och gör avfyrar därmed inte pistolen du har i handen för att rädda deras liv.


     


    Bara se på när dom blir ihjälslagna.

  • Anonym (Hmm)
    IceKitten skrev 2018-07-16 18:19:05 följande:
    Ja, för världen är helt svartvit och saknar alla nyanser.

    Det är en enorm skillnad på självförsvar/försvar vid livshotande situationer och att inte kunna backa ur ett fyllegräll/skitsnack.
    Snack, hon slog mig jag slog tillbaka. Kom inte och läxa upp mig.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Y) skrev 2018-07-16 18:32:24 följande:
    Ja om du gett mig en lätt örfil och jag dragit domkraften i nyllet på dig med full kraft så hade väl det varit jämförbart också antar jag.

    Hade aldrig gett dig en örfil och om jag hade gjort det skulle jag inte tjuta om övervåld ifall du drog domkraften i huvet på mig.


    Jämförbart har jag aldrig påstått.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Jm) skrev 2018-07-16 18:44:19 följande:
    Jag tycker det är lika oförsvarligt att slå en kvinna...det finns andra lösningar. Att ge igen med samma mynt (och mer därtill) på barn och kvinnor går aldrig att försvara.
    Man hade kunnat agera bättre helt klart. Men nu var det så och jag tycker inte att det är värsta grejen att jag slog någon som slog mig först.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (rättfel) skrev 2018-07-16 18:47:22 följande:

    Jag tycker inte att det är fel att slå tillbaka om någon slagit en, oavsett könen på dom två personerna. Däremot är det jävligt fel att svara på en lätt lavett av en kvinna som man med att med sin förmodligen överlägsna styrka ge ut ett knytslag som dessutom resulterar i blod. Svaret ska vara proportionerligt för att kunna rättfärdigas. 


    Kan hålla med i viss mån. Men kom ihåg, det låg provokationer i luften. Tjejen kom fram ifrån ingenstans och drog mig en lavett rakt i ansiktet. Jag reagera på instinkt därhän även väldigt onykter.


    Man får ha detta i åtanke, att det inte var en liten mjuk lavett från en gullig söt tjej som jag sedan slog blodig av ren galenskap.


    Men visst kan man kanske tycka rent kvinna ger man lavett, rätt att slå knytnävslag i ansiktet?


    Dock är verkligheten inte alltid som i teorin så det är inte helt och hållet rättvist mot mig i denna situation även om jag kan hålla med i sak.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Y) skrev 2018-07-16 18:51:58 följande:

    Och visst är det du TS som också är Incel28?


    Yes men jag stavar Inczel och heter InczelFabio78 istället. Fast jag lutar mer åt gayhållet vanligtvis. InczelFabio78 looking for young boys to fuck.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (123) skrev 2018-07-16 18:41:34 följande:

    Kom att tänka på denna 


    Haha, kvinnor är som barn. Tror dom är ursäktade dåligt beteende. Välkommen till jämlikheten..


     


    Haha

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-07-16 19:02:09 följande:

    Haha, kvinnor är som barn. Tror dom är ursäktade dåligt beteende. Välkommen till jämlikheten..


     


    Haha


    Obs ska tillägga att kvinnor sagt att dom höll med mig i denna tråd så gäller inte alla. Kollade på klippet dock och var en tjej som slogs och sa, WHAT U GUNNE DO? HIT A GIRL?

    haha
  • Anonym (Hmm)

    Ni får gärna diskutera vad som är rätt angående våldsutövning utan att blanda in mig och ta diskussionen med varandra. Tycker det är kul att läsa vad ni skriver.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (inte lika med) skrev 2018-07-16 20:09:47 följande:

    Kvinnor ska inte heller slåss. Min mamma slog mig mycket som barn. Mitt x slog mig för att hon tyckte att det var kul ända tills kroppen utsöndrar tårar utan att jag i den bemärkelsen bölade. Det bara rann av smärtan. Hade ett annat x som gick fram och slog okända killar för att få dom att vilja slå henne varpå antingen hennes bror eller hennes kompisar som var stora som hus skulle få killen som blev drabbad att bli livrädd, sen hånade hon honom med sitt skrattande. Fick veta detta under tiden vi var tsm.

    Tjejer /kvinnor/mammor slåss med, så finns ingen anledning till det gamla synsättet då kvinnor inte är lika oskyldiga idag som förr då man var ärlig mot sig själv och mot andra. Idag är alla störst bäst och vackrast o då får man ta en smäll om man ger en smäll.

    Tjejen i ts berättelse förlorade ju grovt då hon inte tålde samma dissande prat tillbaka utan att slå. Isåfall om hon anmälde detta skulle väl båda bli fällda:

    1: hon slog första slaget

    2:han använde övervåld.

    Borde inte finnas antingen eller i sådant fall. Båda får skylla sig själva alt. att ts vore den drabbade om han inte hade slagit tillbaka.

    Man kunde ju anmält henne för kränkning och kanske förtal, men hur många kvinnor blir dömda för det på riktigt? Snarare skulle man väl bli utskrattad som kille om man gjorde en sådan anmälan.

    Båda två var lika stora idioter i ts text.

    Kanske hon lärde sig att sluta prata dåligt om en okänd och att inte slå en kille när hennes egna ego blivit drabbad.

    Ts lär slå fel tjej en dag och blir istället en grönsak av tjejens kille, karma för hans brist på empati.


    Den här tjejen jag slog var tillsammans med en kriminell gängledare vilket jag visste om innan jag slog henne. Men jag brydde mig inte eftersom jag ej tar skit från nån.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Falabella) skrev 2018-07-16 20:48:21 följande:

    Hon började slåss så jag säger kvitt kvitt.

    Men gör det inte till en vana, för då har du troligen något allvarligt problem.


    Anonym (Vackra tjejen) skrev 2018-07-16 20:48:46 följande:

    Tänker lite att nog är sånt som kan hända när man bråkar o liknande, att man smäller till varandra alltså.



    Härligt bra där
Svar på tråden Slog tjej i ansiktet