• Anonym (kvinnlighet)

    Tycker ni män att en kvinnokropp som fött barn blir mer sexig

    Att det ligger ett speciellt värde i att kvinnan har burit ett barn till världen? Även formen på kroppen, höfter, bröst, vagina mm kan ju ändras en del men inte nödvändigtvis om hon är ung när hon skaffar barn.

    Eller tycker ni det är sexigare med kvinnor som inte fött barn?

  • Svar på tråden Tycker ni män att en kvinnokropp som fött barn blir mer sexig
  • Anonym (Max)

    En sexig kropp är sexig, vare sig kvinnan har fött barn eller inte. Ofta blir kroppen dock osexig efter barn.

  • Anonym (Max)
    Anonym (Suck) skrev 2018-07-19 00:28:13 följande:

    Väx upp


    Växa upp är att gilla fula fittor, eller vad menar du?
  • Bananböjaren
    Dr Nail skrev 2018-07-19 02:27:13 följande:

    Vi gör inte det, inte innerst inne. Vi kan accpetera det; vi kan acceptera fetma och hudbristningar, men innerst inne kommer vi alltid att längta efter den oförstörda flickkroppen!

    Underskatta inte "man tager vad man haver" - faktorn, men glöm aldrig våra egentliga preferenser!


    Tala för dig själv. Bara för att du har pedofiltendenser och tänder på småflickor så gör inte riktiga män det. Orsaken till att kvinnor får kurvor och former är för att naturen signalerar att de blivit könsmogna. Det är nått biologiskt fel på dig tyvärr.
  • Pentra
    Anonym (Nej-kille) skrev 2018-07-19 00:25:15 följande:
    Verkligen inte. Själv ät jag 23 år men ser verkligen inte varför en vacker fitta skulle bli finare av att bli hängig och slapp. Seluliter ör också sjukt osexigt

    Snacka om ung, omogen och livsoerfaren! Du, jag kan knipa mycket bättre om både kuk och fingrar nu än innan jag fick mina fyra barn. ... Hälsningar, Pentra
  • Anonym (SD 2018)
    Pentra skrev 2018-07-19 06:37:13 följande:

    Snacka om ung, omogen och livsoerfaren! Du, jag kan knipa mycket bättre om både kuk och fingrar nu än innan jag fick mina fyra barn. ... Hälsningar, Pentra


    Är det inte lite omoget av dig att, bara för att han ogillar hängig fitta och celluliter, klanka ner på honom. Eller det kanske visar på livserfarenhet hos dig, att alla bör tycka som du.
  • Anonym (Jga)

    Nej mer tvärtom faktiskt, Är lite av en turn-off för min del, vet att det är dumt, men jag har bestämt mig att aldrig skaffa barn i mitt liv. Kanske har det blivit någon sorts försvarsmekanism att inte tända på kvinnor som föder barn?

  • Pentra
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 06:45:16 följande:
    Är det inte lite omoget av dig att, bara för att han ogillar hängig fitta och celluliter, klanka ner på honom. Eller det kanske visar på livserfarenhet hos dig, att alla bör tycka som du.

    Hmm...du hoppade inte på den som kommenterade samma inlägg med "Väx upp". Det säger en del...men jag är ändå glad att du inte gjorde det... Nåväl, det var eg inte att klanka ner. Jag ville bara berätta att man lär så länge man lever, och det borde man faktiskt vara medveten om. ... När jag fick mitt tredje barn så var jag nöst intill övertygad om att jag ALDRIG skulle få ordning på min rumpa mer. Hela underlivet värkte, att bajsa var en plåga och det kändes som rumpan hängde halvvägs ner till knävecken; men ack så fel jag hade. Så, ja, jag har tillskansat mig en och annan livstefarenhet sedan jag var 23-32; fan vore det väl annars! ... Men, jag är fortfarande omogen. Lite OT; igår såg jag två avsnitt av Top Gear och jag höll på att garva ihjäl mig, och ibl så är det värre ställt med mig än så. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (S)

    Absolut. Kvinnor är ju först barn. Sedan tonåringar, och någotsånär "färdigutvecklade" omkring 15. Sedan får de flesta sitt första barn mellan 25 och 30. Så den där innan-barnen-kroppen har hon ju egentligen bara i typ 10-15 år, resten av livet är det ju en har-burit-och-fött-barn-kropp. Varför hänga upp sig på hur kroppen såg ut innan barnen? Det är ju en väldigt kort tid i livet som kvinnan ser ut så. Det måste vara jobbigt att då tycka att kvinnan ska se ut så...

  • Anonym (Man)
    Anonym (S) skrev 2018-07-19 13:02:13 följande:

    Absolut. Kvinnor är ju först barn. Sedan tonåringar, och någotsånär "färdigutvecklade" omkring 15. Sedan får de flesta sitt första barn mellan 25 och 30. Så den där innan-barnen-kroppen har hon ju egentligen bara i typ 10-15 år, resten av livet är det ju en har-burit-och-fött-barn-kropp. Varför hänga upp sig på hur kroppen såg ut innan barnen? Det är ju en väldigt kort tid i livet som kvinnan ser ut så. Det måste vara jobbigt att då tycka att kvinnan ska se ut så...


    Just så!

    För övrigt blir ofta kvinnans höfter vackrare efter barnafödande.
Svar på tråden Tycker ni män att en kvinnokropp som fött barn blir mer sexig